Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
22 minuten geleden zei ElPrincipito:

Kayode is prima begonnen, lekker.. 

Schermafbeelding2024-03-23om09_41_44.thumb.png.bd3d3dcb14493dbaefdbb0b5568d7d77.png

Welke tactiek hanteer je bij Inter?

• Antwoorden 11,5k
  • Weergaven 492k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Ik ga gewoon iets proberen, geen idee of het gaat werken of dat ik er plezier uit ga halen, maar ach, FM25 duurt toch nog lang, dus waarom niet? IF Føroyar, een club uit de krochten van Denemarke

• Ik zie mezelf inmiddels toch wel als FM veteraan, CM97/98 was mijn eerste en sindsdien heb ik bijna iedere versie gespeeld. Toch heb ik het hier ook nog wel eens lastig mee, zeker als je een speler he

Geplaatst
6 minuten geleden zei Steels:

Welke tactiek hanteer je bij Inter?

3-4-2-1 

3 CV's (2 op wide en 1 VCV) 2 aanvallende backs, 2 VM's, 2 x CAM en 1 x Spitta 

Geplaatst
32 minuten geleden zei ElPrincipito:

3-4-2-1 

Verdere instructies? Ben benieuwd of ze overeenkomen met mijn instructies :< Heb namelijk ook dezelfde opstelling als back-up opstelling. :D 

Geplaatst
1 uur geleden zei Dansmeister:

Waar ik rustig investeer in de jeugdspelers, is het één groot circus in Europa. PSG wordt derde, Mbappe ongelukkig. Die verwacht je richting Madrid, maar nee hoor. Kijk wat ik de komende jaren voor mijn kiezen krijg:

Pep City.

image.png.e611a511bf49f122c5960024f9c44991.png

Gadverdamme. Heeft die Jude ook al binnengehaald? :D 

Geplaatst
30 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Gadverdamme. Heeft die Jude ook al binnengehaald? :D 

Staat serieus in belangstelling van City. Ze verkopen ook als een waanzinnige, dus daar is genoeg TB. Het is echt heel bizar hoor.

Geplaatst
4 minuten geleden zei Dansmeister:

Staat serieus in belangstelling van City. Ze verkopen ook als een waanzinnige, dus daar is genoeg TB. Het is echt heel bizar hoor.

Bij mij vertrekt hij eigenlijk standaard naar City. Ergens trekt het me toch nog wel een beetje om naar United te verkassen in mijn Palermo save. 350 miljoen in de min en mooie uitdaging om met eigen jeugd aan de gang te gaan, maar om daar Palermo voor op te geven…. Baal alleen van die City Group achter Palermo, had dat niet scherp. 

Geplaatst

image.thumb.png.d8b7a889f9a85ea2aaa1254d5258b6eb.png

@Dansmeister wilde me gaan mengen voor Cremaschi, maar we gaan passen op deze geweldenaar. Fucking 50 miljoen, even normaal doen hoor. :D 

EDIT: The story continues

image.thumb.png.f4a882b342ab9aefedcfb4b82a5e6fd5.png

bewerkt door ReneLeBlanc

Geplaatst
2 uur geleden zei ElPrincipito:

3-4-2-1 

Speel zelf met een 3-4-1-2 maar vraag me af of 2 AM's beter werkt..aangezien de AP niet echt schittert.

bewerkt door Steels

Geplaatst
1 minuut geleden zei Steels:

Speel zelf met een 3-4-1-2 maar vraag me af of 2 AM's beter werkt..aangezien de AP niet echt schittert.

4 uur geleden zei Steels:

Niet dan, aangezien ik nog niet eens aan de eerste vriendschappelijke wedstrijd ben geraakt.

iets klopt hier niet :classic_biggrin:

Geplaatst
19 minuten geleden zei Rrrood:

iets klopt hier niet :classic_biggrin:

Heb de tactiek ook al in vorige save gebruikt ;) 

Geplaatst
39 minuten geleden zei Steels:

Jjij speelt helemaal nergens mee:mrgy:

Schermafbeelding 2024-03-23 131137.jpg

Geplaatst

Hoppa 1e puntje na 2 duels is een feit. Als nummer 17/18 gelijk tegen de nummer 6/7 heerlijk #karelball:cheer:

Roda JC-ADO 1-1.png

Geplaatst
2 minuten geleden zei joostmakaay:

#KKDChallengeKarel?

Hahahaha soort van, niet helemaal. Ik was nieuwe novelle begonnen met Udinese en ik had in de OP gezet, ik sowieso door ging met die novelle en save, ongeacht met welke club het is. En NAC en Getafe wouden me niet, ben ik voor Roda gedaan 18e in KKD staan, die me als enige wel wouden hebben, met een contract van 1 jaar hahah. Als ik wat leuks/posities te melden heb, en heb er tijd voor, dan zou ik allicht ook in KKDChallenge topic posten:mrgy:

Geplaatst
3 uur geleden zei ReneLeBlanc:

Verdere instructies? Ben benieuwd of ze overeenkomen met mijn instructies :< Heb namelijk ook dezelfde opstelling als back-up opstelling. :D 

Schermafbeelding2024-03-23om14_09_57.thumb.png.3a1a426b8ceeda044a1628210a1c9151.png

Geplaatst

Eerste zege in 6 duels, bij 2 verschillende clubs. Heel blij mee, zkr omdat dit rivaaal is en ze met 10e plek, veel hoger staan :cheer:

MVV-Roda 1-2.png

Geplaatst

@bas huijsmans redelijk is in deze context, nog flinke understament:mmm::cheer:

#karelball werkt wel bij Roda, bij Udinese helaas niet. @ElPrincipito jouw EP ball is beter dan de mijne hoor, hoe jij heel zuid-amerika hebt gesloopt niet normaal!! _O_

Jong PSV-Roda 2-3.png

Geplaatst

Het seizoen redelijk geëindigd wel

image.thumb.png.4b9f59cbc798742a496ad933d9c01047.png

39 minuten geleden zei Kyrill:

@bas huijsmans redelijk is in deze context, nog flinke understament:mmm::cheer:

Hahah als je ziet dat het om deze speler gaat en het in de Noord-Macedonische competitie is dan valt het wel weer mee

image.thumb.png.02e3789f851b78c61ba5fb743a120cee.png