Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 11,5k
  • Weergaven 492k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Ik ga gewoon iets proberen, geen idee of het gaat werken of dat ik er plezier uit ga halen, maar ach, FM25 duurt toch nog lang, dus waarom niet? IF Føroyar, een club uit de krochten van Denemarke

• Ik zie mezelf inmiddels toch wel als FM veteraan, CM97/98 was mijn eerste en sindsdien heb ik bijna iedere versie gespeeld. Toch heb ik het hier ook nog wel eens lastig mee, zeker als je een speler he

Geplaatst

image.thumb.png.d11cdce17170eea6e0bb357ee8ea5876.png

We blijven waar we zitten. We gaan er alles aan doen om er de Palermo Football Group van te maken in plaats van de Manchester City Football Group. :D 

Geplaatst

SPO_.thumb.png.936d6e83d6fd119854558d564bfa9441.png

Regerend landskampioen São Paulo staat na 14 wedsstrijden verrassend op een degradatieplek. Mooie uitdaging om de club te redden en tegelijkertijd de kans om binnen een halfjaar mijn derde CL te winnen. Doei Japan!!!

Geplaatst

Na Oezbekistan als nationale ploeg onder mijn hoede te hebben gehad, ben ik neergestreken in Kirgizië. Niveautje kut-met-peren, maar ik sprak de taal nog niet. Ik krijg nu echter de kans om naar Europa te gaan. IJsland is vrij en daar zitten echt mogelijkheden. Ik neig naar een overstappie, vooral omdat ik met Kirgizië nooit een prijs ga pakken. De Azië Cup is al bijna niet te doen, het WK onmogelijk, vooral omdat de nationale competitie niet speelbaar is en ik dus geen extra spelers kan ronselen.

Geplaatst

Sorry @Titan het duel hiervoor, verloren we thuis 1-2 van NAC, we hadden wat recht te zetten. En we maken nog kans op PO vier met nog  3 duels te gaan, we hebben helaas voor jou verdiend gewonnen van de Superboeren!;):cheer:

Roda-De Graafschap 2-0.png

Geplaatst

Goedemorgen! Ik ben nieuw hier en had een vraagje. Vorig jaar met FM 23 had ik een skin waarbij ik tijdens de wedstrijd ook kon simuleren ipv de hele wedstrijd.  Weet iemand waar ik die kan vinden. Dankjewel alvast!

Geplaatst
Zojuist zei De Kat:

Goedemorgen! Ik ben nieuw hier en had een vraagje. Vorig jaar met FM 23 had ik een skin waarbij ik tijdens de wedstrijd ook kon simuleren ipv de hele wedstrijd.  Weet iemand waar ik die kan vinden. Dankjewel alvast!

Er zijn er een aantal met een instant result knop. Dark Polish bijvoorbeeld. 

Geplaatst

Help! 
Dit is momenteel mijn hoofd jeugdopleiding.

Spoiler

Schermafbeelding2024-03-25om09_31_56.thumb.png.126f4f2737795834e9fba5264cb3dd4f.png

Is het slim hem te vervangen voor deze gozer. Qua positie komt deze onderstaande ook beter uit de bus. 

Spoiler

Schermafbeelding2024-03-25om09_31_40.thumb.png.e2f30fac80837d744397960e6421309a.png

Geplaatst
2 minuten geleden zei ElPrincipito:

Help! 

Inhoud verbergen

Schermafbeelding2024-03-25om09_31_56.thumb.png.126f4f2737795834e9fba5264cb3dd4f.png

Is het slim hem te vervangen voor deze gozer. Qua positie komt deze onderstaande ook beter uit de bus. 

Inhoud verbergen

Schermafbeelding2024-03-25om09_31_40.thumb.png.e2f30fac80837d744397960e6421309a.png

Wat is hier help aan?:cab::mrgy: Die eerste is bager en slecht, die 2e is fucking goed lol.

Geplaatst
10 minuten geleden zei ElPrincipito:

Help! 

Inhoud verbergen

Inhoud verbergen

-3 op werken met jonge spelers, +3 op kwaliteiten beoordelen, +2 op potenieel beoordelen. Als de voorkeursformatie ook nog eens beter aansluit, dan is de keuze vrij eenvoudig, lijkt me.

Geplaatst

Another one bites the dust:cheer: En dit Jong Ajax staat 8e, niet 15e ofzo als in het echt.

Jong Ajax- Roda 1-2.png

Geplaatst
42 minuten geleden zei ElPrincipito:

Help! 

Inhoud verbergen

Inhoud verbergen

Ik zou zoeken naar een betere persoonlijkheid 😉

Geplaatst
1 uur geleden zei De Kat:

Bedoel je dan tijdens de wedstrijd zelf of gewoon voor de wedstrijd via de snelle uitslag/instant result?

Geplaatst
1 minuut geleden zei bas huijsmans:

Bedoel je dan tijdens de wedstrijd zelf of gewoon voor de wedstrijd via de snelle uitslag/instant result?

Er waren instant result skins waarbij je ook tijdens de wedstrijd zelf nog op de knop kunt drukken. 

Geplaatst
3 minuten geleden zei bas huijsmans:

Tijdens de wedstrijd zelf