Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
27 minuten geleden zei flob:

Mij is in het begin geleerd dat je sterren als eerste indicatie gebruikt bij club rapporten en dan alles onder de 3 sterren negeert. Daarom verbaasde het mij zo.

Ik ben het overigens met iedereen eens hoor dat het leuker is als je niet exact het nummer weet, maar het weergeven van 2 sterren, terwijl die de potentie van 5 heeft vindt ik gewoon slecht. Echter zal die ongetwijfeld op een latere leeftijd een keer weer naar boven komen drijven bij een nieuw club rapport, maar deze speler was al door mij gehaald/gekocht gebaseerd op zijn attributes en pros/cons. Ik had gedacht dat elke scout van de club dit dan wel even zou corrigeren, maar blijkbaar niet.

@bas huijsmansQua attributen verdeling ben ik me inderdaad van bewust en heb ook training schedules die dit goed zou moeten maken, mits ze allemaal vanaf 18 jaar een goede loan kunnen krijgen.

Hoe goed is de rest van je team? Allemaal wereldsterren? De sterren zijn gebaseerd op de rest van je team. 

Hoe goed is je staflid die dit report maakte? 

• Antwoorden 11,5k
  • Weergaven 491,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Ik ga gewoon iets proberen, geen idee of het gaat werken of dat ik er plezier uit ga halen, maar ach, FM25 duurt toch nog lang, dus waarom niet? IF Føroyar, een club uit de krochten van Denemarke

• Ik zie mezelf inmiddels toch wel als FM veteraan, CM97/98 was mijn eerste en sindsdien heb ik bijna iedere versie gespeeld. Toch heb ik het hier ook nog wel eens lastig mee, zeker als je een speler he

Geplaatst
4 minuten geleden zei Stefan:

Hoe goed is de rest van je team? Allemaal wereldsterren? De sterren zijn gebaseerd op de rest van je team. 

Hoe goed is je staflid die dit report maakte? 

Mijn team is wel goed ja, ik speel met Dortmund in mijn 7e seizoen en heb hem 1 á 2 seizoenen geleden gekocht. De scout heeft 20, 15, 16.

image.thumb.png.9fc4b0c089c8b3b89447b21788025fdf.png

Ik heb wel wat wereld sterren ja, maar ik dacht gewoon dat als je eenmaal een speler binnen hebt, dat dit na een tijdje wel aangepast zou worden. Wat overigens al iets is gebeurd, want het is inmiddels 3 sterren, maar toch.

image.thumb.png.7dffada96cd7092a4fcc67d711796492.png

Geplaatst
30 minuten geleden zei flob:

Mijn team is wel goed ja, ik speel met Dortmund in mijn 7e seizoen en heb hem 1 á 2 seizoenen geleden gekocht. De scout heeft 20, 15, 16.

image.thumb.png.9fc4b0c089c8b3b89447b21788025fdf.png

Ik heb wel wat wereld sterren ja, maar ik dacht gewoon dat als je eenmaal een speler binnen hebt, dat dit na een tijdje wel aangepast zou worden. Wat overigens al iets is gebeurd, want het is inmiddels 3 sterren, maar toch.

image.thumb.png.7dffada96cd7092a4fcc67d711796492.png

Is die scout verantwoordelijk voor je player reports?

Want die stel je hier in 

staff > responsibilities > advice and reports
image.png.03cb19262a1a5be3123cde296cba96cf.png

Voor de rest zou ik je willen meegeven, FM is een spel wat gebaseerd is op reputatie. Wat betekent dat een 34-jarige De Bruyne altijd nog betere sterren krijgt dan een 21-jarig talent op dezelfde positie met beter fysiek die nog niet helemaal ontwikkeld is maar misschien wel beter zou presteren als je hem de kans geeft.

Kijk vooral naar de attributen, selecteer desnoods de rol zodat de belangrijkste attributen oplichten en maak zelf een Excelletje of zo aan om je basis te bepalen.

De sterren in FM zijn zo relatief als wat, in verhouding je beste speler en rest van je selectie en veranderen constant. 

Geplaatst

Ik wou zeggen, dit is een coach-report. Als je je coaches/assistents selecteert op hun coaching attributes, is het goed mogelijk dat je coach reports helemaal niet accuraat zijn. 

Geplaatst
29 minuten geleden zei Becks:

Is die scout verantwoordelijk voor je player reports?

Want die stel je hier in 

staff > responsibilities > advice and reports
image.png.03cb19262a1a5be3123cde296cba96cf.png

Voor de rest zou ik je willen meegeven, FM is een spel wat gebaseerd is op reputatie. Wat betekent dat een 34-jarige De Bruyne altijd nog betere sterren krijgt dan een 21-jarig talent op dezelfde positie met beter fysiek die nog niet helemaal ontwikkeld is maar misschien wel beter zou presteren als je hem de kans geeft.

Kijk vooral naar de attributen, selecteer desnoods de rol zodat de belangrijkste attributen oplichten en maak zelf een Excelletje of zo aan om je basis te bepalen.

De sterren in FM zijn zo relatief als wat, in verhouding je beste speler en rest van je selectie en veranderen constant. 

Dit is de scout die verantwoordelijk is voor de club report. De speler reports worden door iemand anders gedaan met 20, 16, 16 in de scout attributen, dus dat is verder prima.

Ik weet welke attributen ik naar moet kijken als het gaat om spelers, dat is niet het probleem. Zoals gezegd, was gewoon verbaast over de sterren situatie, want die kloppen voor geen meter.

Geplaatst

image.thumb.png.25715f68323e7ad0241a43accfa2fa1a.png

19-jarige keeper aan het inpassen dit seizoen, wel lekker als hij dan gewoon MOTM wordt in een 6-2 overwinning. Kan echt geen enkele normale keeper vinden op de transfermarkt, dus maar gekozen om de gok met Aravena te nemen. Heeft flink wat potentieel volgens mijn assistenten, en vorig jaar een goede verhuurbeurt gehad. 

Geplaatst

image.png.9780e08e8250560fbdff6c5f9d2991d5.pngPromotie en de playoffs net misgelopen. Eigenlijk totaal niet rouwig om dat ik niet per ongeluk promoveer. Op het hoogste niveau hebben wij namelijk echt nog niets te zoeken. Het geld was welkom geweest, maar dit jaar hebben wij maar liefst 1.8 miljoen winst gemaakt en zijn de trainingsfaciliteiten ook een keertje geüpgraded. De winst is vooral te danken aan een doorverkoopclausule van Diogo Alberto die op de transferdeadline in de winterstop nog een transfer van 10 miljoen maakte met een aflopend contract. Werd mij toch bijna even 2 miljoen door de neus geboord. Nu eens kijken of dit ons niveau al is of dat we volgend seizoen eventueel weer een stapje achteruit gaan zetten

Geplaatst

image.png.ce541b2745fb2bf8455d631790200736.png

image.thumb.png.b86aebbdb8c8aa35e374e0c9cc4ac5ea.png

image.thumb.png.b54c53578fc317629b02564406ee9fe2.png

Ongeslagen kampioen. Mede mogelijk gemaakt door meneer hierboven. Ideale man voor de Serie C. Benieuwd of hij een jaartje langer wilt blijven om in de Serie B te voetballen.

Geplaatst

image.png.0903588974859b058c17bd3d61b0da83.png

Oceanië

Afrika
Noord-Amerika

Zuid-Amerika

Azië

Europa

image.thumb.png.1fae59ade08a3190f38e4e4021847759.png

You know I had to do it to 'em 

bewerkt door PJHoutman

Geplaatst

Iemand die in (vorige editie van) FM 100% van de Steam prestaties heeft weten vrij te spelen? Gezien de absentie van FM25 (en enige berichtgeving rondom de versie) wilde ik eens gaan kijken of 100% vrijspelen van de Steam prestaties mogelijk was. In vorige FMs (2020 bijv.) lijkt het uploaden naar social media al niet meer te kunnen helaas, dus iedere editie 100% gaat hem dus niet worden.

Geplaatst
27 minuten geleden zei Thomassje123:

fbbf93d69be447e40edf1a946e6cf231.png

76ddfb7b8462e4f8058d09aa81480e7e.png

Begin toch het idee te krijgen dat met het nationale team spelen zo niet echt zin heeft :classic_dry:

Komt puur omdat ze al wedstrijden gespeeld hebben in de jeugdelftallen van het land in combinatie met de reputatie. 

Geplaatst
12 minuten geleden zei Mordurette:

Komt puur omdat ze al wedstrijden gespeeld hebben in de jeugdelftallen van het land in combinatie met de reputatie. 

539ee8253d6feb44644f0550e232c78b.png

e29e6524ac6ca9fe00178cd0c12c43cb.png

Zijn in ieder geval wel goed op weg. Maar goed er moeten de komende jaren natuurlijk wel nieuwe spelers door komen. Denk dat het nationale team eigenlijk hier ook iets meer is voor de late game

Geplaatst
11 uur geleden zei rich ruzzian:

Fraai hoor.

Screentje van je beste speler?

Dat kan niemand anders zijn dan Ruud Ros, al is het al om zijn naam. 203 goals in 694 officiële wedstrijden als segundo volante.

image.thumb.png.ca6c298352267fce6eeac4863f1adc1f.png