Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
16 minuten geleden zei Thomassje123:

Ben niet thuis op het moment maar ik gebruik al sinds FM 2021 deze trainingen en het werkt nog steeds prima

@neva @Rrrood

It's time to join the darkside of the meta

• Antwoorden 11,5k
  • Weergaven 492k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Ik ga gewoon iets proberen, geen idee of het gaat werken of dat ik er plezier uit ga halen, maar ach, FM25 duurt toch nog lang, dus waarom niet? IF Føroyar, een club uit de krochten van Denemarke

• Ik zie mezelf inmiddels toch wel als FM veteraan, CM97/98 was mijn eerste en sindsdien heb ik bijna iedere versie gespeeld. Toch heb ik het hier ook nog wel eens lastig mee, zeker als je een speler he

Geplaatst
22 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

image.thumb.png.28a3475a43db262a02779907756ebe20.png

Oh oh, laatste wedstrijd: Inter - Torino. :D 

Beslissingswedstrijd als het gelijk eindigt. Ook als doelsaldo anders is. Succes!

Geplaatst
11 minuten geleden zei neva:

Beslissingswedstrijd als het gelijk eindigt. Ook als doelsaldo anders is. Succes!

image.thumb.png.d1dcea1b279261f628270613f5e537e1.png

Helaaaaaaaaaas! Gek om te zeggen bij een kampioenschap maar toch. :D 

Geplaatst
7 uur geleden zei Rrrood:

It's time to join the darkside of the meta

Doel je hierop? Ik had deze gezien maar het trainingsschema werkte prima en het is alleen kopieren plakken

@neva @Rrrood

5beb0c08644dce27beba74ece985f2a0.png

Ja oke, trainingssessie was wel vrij pittig die dag ;c 

Geplaatst
  • Auteur

Is er iemand hier die een logo kan croppen voor in m'n save? Begin een game met een wel al bestaande club zonder logo ingame, maar dat trek ik niet ;c En het lukt me een keer niet zelf, dus als iemand me kan helpen - slinger even de PB in als je wil :D 

Geplaatst

Tussendoor even snel terugkeren richting Portugal. Ben 4x uit het tweede niveau gepromoveerd, met nog 1 promotie kan ik weer wat puntjes binnenharken voor de Hall of Fame. Nummer 2 Academico de Viseu zat in februari zonder manager dus dat is een uitstekende uitgangspositie.

image.thumb.png.73f9f8beadd0b913fcabd18144fe11e8.png

bewerkt door bas huijsmans

Geplaatst

Het avontuur hierboven werd niet wat. We speelden heel erg veel gelijk en zo eindigden wij op de 4e positie in de ranglijst. Geen kans meer op promotie en zo ging ik weer verder. Zuid-Amerika was het continent dat op mijn radar stond en zo laadde ik eigenlijk alles daar in. In Mexico ging het mij allemaal te snel dus ging ik dit keer weer wat opbouwen en richtte ik mij op teams op het tweede niveau. Toen ik naar clubs aan het zoeken was, zag ik in Columbia dat er veel teams uit Bogota zijn en dat het team met de meeste titels er 'slechts' 13 heeft: Millionaros FC. Hier was zeker een leuke Big Brother Challenge van te maken dacht ik zo. Met vier teams uit Bogota op het laagste niveau moest dit nog wel te doen zijn om snel aan de bak te komen. Hier ben ik wel achter gekomen zeg. Juli 2096 nam ik ontslag bij Academica de Viseu en pas in juni 2099! kon ik voor het eerst solliciteren bij een club uit Bogota die actief was op het tweede niveau. Van de clubs was het ook nog eens mijn tweede keuze dus helemaal niet verkeerd. De komende jaren ben ik actief bij Fortaleza C.E.I.F.!

image.thumb.png.2c7414a63a0863ee5c2a732b50b02001.png

Geplaatst

Iemand hier een idee waarom je bij een nieuwe save game niet kan starten met de nationale 2 (in Frankrijk)? 

Als je de competities selecteert kun je tot het 4e niveau in Frankrijk. Maar wil ik bij club kiezen de nationale 2 kiezen, dan is deze competitie grijs en kan hij niet geselecteerd worden. 

Heeft iemand een idee waarom dit is?

fra 2.png

fra 1.png

bewerkt door Kevinoz87

Geplaatst
44 minuten geleden zei Kevinoz87:

Iemand hier een idee waarom je bij een nieuwe save game niet kan starten met de nationale 2 (in Frankrijk)? 

Als je de competities selecteert kun je tot het 4e niveau in Frankrijk. Maar wil ik bij club kiezen de nationale 2 kiezen, dan is deze competitie grijs en kan hij niet geselecteerd worden. 

Heeft iemand een idee waarom dit is?

fra 2.png

fra 1.png

Kan het zijn dat dit een nieuwe competitie opzet is in de piramide en dat die na het eerste seizoen pas op deze manier werkt? Ik mijn eigen save kan ik Frankrijk namelijk wel tot het 4e niveau inladen en dus spelen.

Geplaatst
42 minuten geleden zei bas huijsmans:

Kan het zijn dat dit een nieuwe competitie opzet is in de piramide en dat die na het eerste seizoen pas op deze manier werkt? Ik mijn eigen save kan ik Frankrijk namelijk wel tot het 4e niveau inladen en dus spelen.

Ik heb het zowel geprobeerd met de nieuwste update (april 2025) als zonder. Maar in beide situaties kan ik de competitie niet selecteren. 

Wat me nu wel opvalt is dat in de ene er nationale 2 staat en de andere nationale 3. 

Heb het spel opnieuw moeten installeren i.v.m. een aanpassing op de laptop. Maar ik heb verder nog niks toegevoegd of gewijzigd. 

Geplaatst
3 uur geleden zei Glenn08:

Het vierde niveau in Frankrijk zit al jaren in het spel, maar is nog nooit speelbaar geweest.

Ow meen je. Dan heb ik die memo gemist. Nog niet meegemaakt dat er wel iets in FM zit wat niet speelbaar is. 

Wordt dat na een jaar wel speelbaar ingame? 

Geplaatst
44 minuten geleden zei Kevinoz87:

Ow meen je. Dan heb ik die memo gemist. Nog niet meegemaakt dat er wel iets in FM zit wat niet speelbaar is. 

Zijn wel goede league updates te downloaden die tot een bepaald niveau wél speelbaar maken! :) 

Geplaatst
40 minuten geleden zei Jotew:

Zijn wel goede league updates te downloaden die tot een bepaald niveau wél speelbaar maken! :) 

Ja daar kan ik altijd nog naar kijken idd. Vind het alleen vreemd dat er een competitie wel in FM zit, die je kunt selecteren, maar daarna niet kan spelen. Nooit geweten dat dit het geval is met de Franse 4e divisie. Heb altijd alle leagues die je op voorhand selecteert kunnen spelen. 

bewerkt door Kevinoz87

Geplaatst
4 uur geleden zei Kevinoz87:

Volgens mij is die enkel speelbaar als je met je team zakt vanaf het 3de niveau. Maar daar ben ik niet zeker van.

Geplaatst

Ik weet niet of ik dit hier mag delen (als het niet mag, sorry!), maar ik vond het wel interessant. Met deze tool kun jij je eigen kit maken. Leuk als je al een paar seizoenen ingame bent en uitgekeken bent op shirt van je team. Past de kit ingame ook aan! https://fmkitcreator.com/

Ik heb zojuist dit ermee gemaakt:

kit.png

kit.png

bewerkt door misterhille