Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
1 uur geleden zei joostmakaay:

image.thumb.png.925d3138f475156287831a30aa069874.png

Een uiterste poging om uit de FM-dip te komen, als het met deze alleskunner als manager niet lukt, dan lukt het niemand.

astronaut, loodgieter, leraar, trainer… wat kan die man niet.

• Antwoorden 11,5k
  • Weergaven 491,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Ik ga gewoon iets proberen, geen idee of het gaat werken of dat ik er plezier uit ga halen, maar ach, FM25 duurt toch nog lang, dus waarom niet? IF Føroyar, een club uit de krochten van Denemarke

• Ik zie mezelf inmiddels toch wel als FM veteraan, CM97/98 was mijn eerste en sindsdien heb ik bijna iedere versie gespeeld. Toch heb ik het hier ook nog wel eens lastig mee, zeker als je een speler he

Geplaatst
25 minuten geleden zei JesseNL:

Oo shit, ga je nu aan me realisme autisme knagen? Hahah. Ik speel met de 'Bosnia and Herzegovina (D3) - By @Timo@'

Sorry, hopelijk heb ik je savegame niet verneukt. De databases van Timo ben ik zelf niet zo'n voorstander van omdat hij (volgens mij) enkel maar de league speelbaar maakt, verder niet echt de regels aanpast of wel?

Geplaatst
7 minuten geleden zei Mordurette:

Sorry, hopelijk heb ik je savegame niet verneukt. De databases van Timo ben ik zelf niet zo'n voorstander van omdat hij (volgens mij) enkel maar de league speelbaar maakt, verder niet echt de regels aanpast of wel?

Wel gelijk meer info van de Bosnische competitie opgezocht maar het aantal wedstrijden van 33 klopt, gelukkig. Voor de rest geen grote bijzonderheden alleen lopen de data van de gehuurde/verhuurde spelers niet gelijk met het einde van de competitie. Dat vind ik nu nog geen probleem...

bewerkt door JesseNL

Geplaatst
1 minuut geleden zei JesseNL:

Wel gelijk meer info van de Bosnische competitie opgezocht maar het aantal wedstrijden van 33 klopt, gelukkig. Voor de rest loopt de gehuurde/verhuurde data van spelers niet gelijk met het einde van de competitie. Dat vind ik nu nog geen probleem...

Mooi zo, dan heb ik dus een database die niet klopt :-D Gelukkig was ik (nog) niet begonnen.

Geplaatst
Zojuist zei Mordurette:

Mooi zo, dan heb ik dus een database die niet klopt :-D Gelukkig was ik (nog) niet begonnen.

Gelukkig heb ik jouw savegame nog niet verneukt

Geplaatst
3 uur geleden zei Ciro:

astronaut, loodgieter, leraar, trainer… wat kan die man niet.

Was helaas na een kwartier weer klaar, FM-dip is real. Iemand een leuke game/scenario/noemhetmaarop om uit een FM-dip te komen?

Geplaatst
7 uur geleden zei joostmakaay:

Was helaas na een kwartier weer klaar, FM-dip is real. Iemand een leuke game/scenario/noemhetmaarop om uit een FM-dip te komen?

Weet niet of je er wat aan hebt, maar als ik een echte FM-dip heb, helpt het mij altijd om iets te doen wat ik ken en leuk vind. Zo ben ik na maanden niet gespeeld te hebben ingestapt bij Sochaux (eerder leuke saves mee gehad) en 8 seizoenen youth only gespeeld.

Ook niet zomaar een game starten. Denk er eerst even over na. Welk type club zoek je, wat zouden de doelstellingen zijn, hoe wil je gaan spelen, etc.

Soms helpt het ook om het eerste jaar te simuleren of er even met een meta tactiek doorheen te jagen. Ik ga het zelf vaak pas leuk vinden vanaf het tweede seizoen.

Geplaatst
11 uur geleden zei Mordurette:

Je vergeet dokter, tuinman, elektricien en automonteur.

Die afleveringen heb ik nog niet gezien

Geplaatst
21 uur geleden zei JesseNL:

Gaan we kampioen worden?

mYlQWOQ.png

FK Sarajevo moet tegen nummer 11, 4 en 6 terwijl wij tegen 10, 9 en 12 spelen.

Aan die club dacht ik een half jaar geleden ook aan voor een save te starten. Alleen de regeltjes schrokken me een beetje af. Maar wel hele mooie clubkeuze.

Geplaatst
15 uur geleden zei joostmakaay:

André Foefelaré aannemen als HOYD en je hebt alleen maar top youth intakes, kan je ineens weer verder.

Geplaatst

Voor de Antwerp fanaten, als die er zijn op het forum. Antwerp is hier in het eerste seizoen overgenomen door een zakenmagnaat en heeft over 2 seizoenen 100 miljoen uitgegeven. Daar zitten wel wat leuke transfers tussen hoor.

image.png

image.png

image.png

Geplaatst

Na 2x Premier League en ook Champions League (tegen Real Madrid) in een krankzinnige finale gewonnen te hebben, teruggekeerd naar mijn landje om mijn favoriete ploeg te helpen na een seizoen op de 7de plek.

Eerste prijs is al binnen met een Super Cup tegen Anderlecht (5-4).

Schermafbeelding 2025-05-25 102735.png

Geplaatst
38 minuten geleden zei SantiagoMunez:

Iemand ervaring met facepacks voor newgens? En werken die ook wanneer je al een aantal jaar in een save zit en dus ‘bestaande’ newgens?

Ja dat werkt gewoon, maar je moet het volgens mij wel elk seizoen zelf aanpassen allemaal.

Geplaatst
37 minuten geleden zei SantiagoMunez:

Iemand ervaring met facepacks voor newgens? En werken die ook wanneer je al een aantal jaar in een save zit en dus ‘bestaande’ newgens?

Ik gebruik de FMU Newgen Pack. Die dien je wel handmatig per speler aan te maken. Realistische foto's ook.

Geplaatst

2086/2087 inmiddels, nog steeds in Arnhem, nog steeds aan het overheersen.

Vorig jaar besloot mijn linksback even lekker de boel op te naaien. Speelde het hele seizoen de sterren van de hemel en gaf assist na assist, met als gevolg dat hij na in de 31e speelronde met 32 assists in de competitie en 17 assist in de CL op het punt stond op het record in beide competities te verbreken.

En wat besluit deze minkukel te doen? Trapt in de 1e minuut iemand doormidden en krijgt voor de Eredivisie een schorsing van 3 wedstrijden, weg Eredivisie record. Next up, eerste leg halve finale CL en meneer denkt, fuck het, we ball, ik doe het gewoon nog een keer. 2 wedstrijden schorsing en seizoen afgelopen voor Stojan Tripkovic.

2 jaar krijgt hij om het goed te maken en het record te verbreken, anders is het voorbij met de avonturen van Stojan in Arnhem.

Even iets anders, iemand toevallig zin om een leuke fantasy kit te maken voor Vitesse? 6 sterren boven het logo, sponsor en kleurencombinaties voor uit en 3e mag je helemaal zelf weten. Na 65 seizoenen wil ik wel wat anders.

Geplaatst

image.png

Blijkbaar heb je naast Melilla ook Ceuta als Spaanse enclave in Marokko. Leuk ideetje voor in de toekomst misschien.

image.png

Ondertussen probeer ik de grootmachten aan te vallen wat nog niet wilt lukken. Ik kan niet opboksen wat die 2 doen. Real Madrid heeft gewoon 1,2 miljard op de bank staan waarvan sponsorgeld alleen al 359 miljoen is ;e Kom ik aan met mijn 4,5 miljoen.

bewerkt door sennid

Geplaatst
1 uur geleden zei Matthias.:

Genk - Mönchengladbach - Atlético?

Werkloos - Patro - Gent - Mönchengladbach - Atlético. ;)