Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 11,5k
  • Weergaven 491,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Ik ga gewoon iets proberen, geen idee of het gaat werken of dat ik er plezier uit ga halen, maar ach, FM25 duurt toch nog lang, dus waarom niet? IF Føroyar, een club uit de krochten van Denemarke

• Ik zie mezelf inmiddels toch wel als FM veteraan, CM97/98 was mijn eerste en sindsdien heb ik bijna iedere versie gespeeld. Toch heb ik het hier ook nog wel eens lastig mee, zeker als je een speler he

Geplaatst

Ik ben maar weer eens begonnen, dit keer met Crewe Alexandra. Hiermee ga ik alleen spelen met spelers uit de eigen jeugdopleiding en geen spelers van buitenaf halen. Tot nu toe gaat het heel erg boven verwachting. De eerste 2 seizoenen gepromoveerd en dus in de Championship beland. Daar ben ik vorig seizoen 12e geworden, iets wat ik ook niet had verwacht met deze selectie. Daardoor kwam er voor het eerst echt geld binnen en heeft de club akkoord gegeven om de trainingsfaciliteiten, jeugdcomplex, jeugdscouting en het jeugdbudget te verbeteren.

En daarnaast is ook voor het eerste een talent uit de jeugdopleiding voor een heel mooi bedrag verkocht en heeft Brentford zelfs nog besloten om hem een jaar terug te verhuren. Dat is ook wel nodig om alvast een nieuwe centrale verdediger achter hem op te leiden.

ffbcb6c0b0eb65f8195eab899a7c8a86.png

6860acb8f1f6830f37954536922bb1b8.png

f60c27159c5d73362bc19533ad239242.png

Geplaatst
2 minuten geleden zei Jotew:

@GAE EAGLES Ga je dan over een paar seizoenen niet veel leiderschap / ervaring missen?

Waarschijnlijk wel, maar ga het zien. De jongere spelers worden natuurlijk ook ouder en zullen dan het voortouw moeten nemen. Maar laat ik eerst nog maar even een paar jaar in de Championship blijven om te kunnen groeien als club zijnde en talenten nog wat verder te ontwikkelen.

Geplaatst

Ik heb een speler met een aflopend contract gecontracteerd. Nu dacht ik dat er altijd nog een optie was om de speler vervolgens alsnog direct over te nemen. Is dit niet altijd mogelijk? Zie bij deze speler (uit Argentinië, contract tot eind december als het uitmaakt) deze optie namelijk niet.

Geplaatst
2 minuten geleden zei Mordurette:

Enorm zuur dit. Dat gaat weer punten kosten.

38d44199e02c3769a8cebbbde60b67c7.png

Yep en het gaat ook nog eens echt ergens om dit seizoen

Geplaatst

Ik vind dit wel een prachtig voorbeeld van een META-speler. Een rechtsbuiten, scoort tussen 71 en 73 procent, dus dat is vrij hoog. Mijn scouts wilden hem niet, mijn assistent heeft geen hele hoge pet van hem op en z'n waarde is één van de laagste van mijn selectie.

image.png

Hij kostte me ooit 2,2 miljoen en qua salaris zit hij in de laagste segmenten van mijn selectie. Altijd al gezeten trouwens. Hij heeft zojuist zijn derde seizoen afgerond en hij speelt niet heel vaak in de basis in al die jaren, maar hij zeurt ook nooit. Wel is het een speler die er áltijd staat als het moet.

image.png

Sterker nog, hij was de speler met de hoogste AVG Rating in de Champions League dit seizoen. En dus ben ik blij dat ik z'n contract had verlengd in maart, want ik twijfelde nog best lang. En dus blijft hij nog even, deze man die zonder mij slechts een matige carrière had en op z'n dertigste waarschijnlijk de switch had gemaakt naar zijn maatschappelijke carrière.

image.pngb

Geplaatst

242d05b9278e78eca693281df8958367.png

Elke keer een stapje omhoog, 2e jaar in de Championship als 8ste geëindigd. Prima, want ik wil eigenlijk nog niet promoveren.

Geplaatst

Wat een ontknoping hier. Laatste match beslist over het kampioenschap en tevens ook enige promotie.

En dat tegen de nummer 2, met evenveel punten!

Schermopname (9).png

bewerkt door xanderoo

Geplaatst
50 minuten geleden zei GAE EAGLES:

242d05b9278e78eca693281df8958367.png

Elke keer een stapje omhoog, 2e jaar in de Championship als 8ste geëindigd. Prima, want ik wil eigenlijk nog niet promoveren.

8ab66968c1c5b32a2197e1cd2134229e.png

9a7bcb885047df803349ede1d95d2beb.png

Ook dit seizoen weer een van de grootste talenten die weg gaat, maar dit soort bedragen zijn nu eenmaal niet tegen te houden als we willen groeien. En gelukkig was Ipswich Town van plan hem nog een jaar bij ons te stallen. Daarom kunnen we net als afgelopen seizoen met Betts ook dit jaar achter Collings weer iemand klaar stomen om hem op te volgen.

Geplaatst

Bod dat ik niet kon weigeren.

Gelukkig wel nog kunnen instellen dat hij pas aan het einde van het seizoen vertrekt.

Vorig jaar opgehaald bij Aalborg voor 4,1 miljoentjes.

Schermafbeelding 2025-06-06 220028.png

Schermafbeelding 2025-06-06 220046.png

Geplaatst
12 uur geleden zei rich ruzzian:

Hopelijk gaat het je lukken

Thanks, durf eigenlijk niet te spelen. Mocht het lukken, nog 8 keer promoveren dan, haha. :)

JAAAAAAAAA!

Schermopname (10).png

Schermopname (11).png

Toch maar mooi 3 prijzen gepakt dit seizoen. Toch echt kantje-boordje dat ik niet ontslagen werd hoor!

bewerkt door xanderoo