Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
2 uur geleden zei De Raam:

Ik ga Litex opgeven, jammer, maar ik voel het gewoon niet. Terug naar de tekentafel..

Zonde. Wat voel je precies niet? De club? Competitie?

Ik heb zelf ook wel een idee wat ik wil maar het komt er ook niet uit. Lyon is wel geinig maar ergens weer te makkelijk. Een club opbouwen vind ik het leukst, vaak samen met het scouten/kopen van minder bekende spelers. Daarbij is een competitie die (nog) niet hoog staat op de ranglijst ideaal want dan willen grotere spelers ook niet komen. Een kampioensgroep vind ik dan weer minder leuk al blijvener in de kleinere competities maar weinig opties over.

Sparta Praag blijft één van m'n favoriete clubs, misschien toch weer in Tsjechië proberen omdat de competitieregels ook wel meevallen en Tsjechië natuurlijk vaak ook goede newgens produceren. Helaas wel zo'n kampioensgroep. Het idee om de nationale ploeg erbij te pakken vind ik altijd een leuk aspect en daarbij de mogelijkheid hebben tot naturaliseren is dan weer een belangrijk punt. Langer dan vijf jaar is dan geen optie.

Scandinavië misschien eens bekijken en doelstellingen/regels opleggen om het interessanter te maken.

• Antwoorden 11,5k
  • Weergaven 492,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Ik ga gewoon iets proberen, geen idee of het gaat werken of dat ik er plezier uit ga halen, maar ach, FM25 duurt toch nog lang, dus waarom niet? IF Føroyar, een club uit de krochten van Denemarke

• Ik zie mezelf inmiddels toch wel als FM veteraan, CM97/98 was mijn eerste en sindsdien heb ik bijna iedere versie gespeeld. Toch heb ik het hier ook nog wel eens lastig mee, zeker als je een speler he

Geplaatst

Tsjechië heeft uitzonderingen voor drie jaar zelfs, geloof ik. Al moeten ze dan alsnog wachten tot 5 ivm FIFA regels.

Heb het er prima naar m'n zin, 9 jaar nu.

bewerkt door neva

Geplaatst
1 minuut geleden zei neva:

Tsjechië heeft uitzonderingen voor drie jaar zelfs, geloof ik. Al moeten ze dan alsnog wachten tot 5 ivm FIFA regels.

Heb het er prima naar m'n zin, 9 jaar nu.

Ja volg jouw updates ook met plezier DG en heb @Ciro ook lang gevolgd met z'n novelle over Sparta Praag. Ben zelf niet bekend met een andere regel dan vijf jaar in Tsjechië maar het is wel interessant dat spelers uit bijvoorbeeld Servië gelden als EU.

Geplaatst

Ik zit weer eens te twijfelen over een nieuwe club, dit zijn mijn opties;

Doxa Drama (Griekenland); derdeklasser van Drama naar droom leiden.

Cannes (Frankrijk); Alles kan in Cannes; met geld dat klotst tegen de plinten vergaande glorie herstellen.

Een DDR club; Oude tijden herleven.

Livorno (Italië); extreemlinkse club de beste van Toscane maken.

bewerkt door JesseNL

Geplaatst
1 uur geleden zei Mordurette:

Zonde. Wat voel je precies niet? De club? Competitie?

Beide, denk ik. Het loopt gewoon niet op een of andere manier. Geen klik, maar dan ook nergens.

Wellicht ook door mijn manier van spelen. Denk dat ik bij een volgende save iets minder hard moet gaan. Iets meer op de details, meer met tactieken bezig.

En mis toch ook wel een novelle, dat verhoogt mijn spelplezier enorm, schrijven over waar ik mee bezig ben.

Geplaatst

Rond welke datum krijg je de melding voor friendlies? Want ik wil ze deze keer eens zelf instellen.

En wanneer kan je die instellen?

bewerkt door xanderoo

Geplaatst
1 uur geleden zei xanderoo:

Rond welke datum krijg je de melding voor friendlies? Want ik wil ze deze keer eens zelf instellen.

En wanneer kan je die instellen?

Je kan sowieso aanvinken dat je helemaal zelf je vriendschappelijke wedstrijden gaat inplannen. Dat doe ik ook altijd zelf.

1 uur geleden zei De Raam:

Beide, denk ik. Het loopt gewoon niet op een of andere manier. Geen klik, maar dan ook nergens.

Wellicht ook door mijn manier van spelen. Denk dat ik bij een volgende save iets minder hard moet gaan. Iets meer op de details, meer met tactieken bezig.

En mis toch ook wel een novelle, dat verhoogt mijn spelplezier enorm, schrijven over waar ik mee bezig ben.

Geen idee welk seizoen je inmiddels bereikt had? De eerste één of twee seizoenen zijn sowieso minder leuk (weet dat dit bij jou ook het geval is) en dan focus ik me nog minder op de tactiek en trainingen omdat je nog niet de gewenste spelersmateriaal tot je beschikking hebt.

Dan is het tijd om bij je volgende savegame ook een novelle te starten.

bewerkt door Mordurette

Geplaatst
26 minuten geleden zei Mordurette:

Je kan sowieso aanvinken dat je helemaal zelf je vriendschappelijke wedstrijden gaat inplannen. Dat doe ik ook altijd zelf.

Geen idee welk seizoen je inmiddels bereikt had? De eerste één of twee seizoenen zijn sowieso minder leuk (weet dat dit bij jou ook het geval is) en dan focus ik me nog minder op de tactiek en trainingen omdat je nog niet de gewenste spelersmateriaal tot je beschikking hebt.

Dan is het tijd om bij je volgende savegame ook een novelle te starten.

Ik heb het niet zomaar opgegeven, heb doorgeploeterd tot halverwege het vierde seizoen. Het zit er gewoon niet in, soms heb je dat.

Ergens meet ik ook alles aan de succesvolste saves die ik heb gehad c Malmö, Vitória, Sochaux, Twente, IDV. Merk dat ik sterk op zoek ben naar dat gevoel. Dat je bij het afsluiten hoopt dat je snel weer verder kunt.

Maar, ik heb al wat gevonden denk ik!

bewerkt door De Raam

Geplaatst
1 uur geleden zei De Raam:

Ik heb het niet zomaar opgegeven, heb doorgeploeterd tot halverwege het vierde seizoen. Het zit er gewoon niet in, soms heb je dat.

Ergens meet ik ook alles aan de succesvolste saves die ik heb gehad c Malmö, Vitória, Sochaux, Twente, IDV. Merk dat ik sterk op zoek ben naar dat gevoel. Dat je bij het afsluiten hoopt dat je snel weer verder kunt.

Maar, ik heb al wat gevonden denk ik!

Je maakt me dan wel enorm nieuwsgierig. Succes!

Geplaatst
8 uur geleden zei Big Mike:

Ondanks dat ik de CL al 55x gewonnen heb in de laatste 66 jaar voelt het toch vies om de finale te verliezen. Vooral als het met 3-0 is en je helemaal niks in te brengen hebt.

Ach ja, het is in ieder geval weer een motivatie om er weer een seizoen tegen aan te plakken.

Nieuw seizoen, nieuwe kansen. In de zomer kwam ik de Madrilenen nog tegen in de halve finale van het Club WK (3-1 winst) dus toen de UEFA besloot de finale te herhalen als openingsmatch voor het nieuwe seizoen zag ik goede kansen.

4-1 kontje genakt met de vriendelijke groeten uit Madrid, kansloos. Begint wel een dingentje te worden zo die wedstrijden tegen Madrid.

bewerkt door Big Mike

Geplaatst
2 uur geleden zei Mordurette:

Je maakt me dan wel enorm nieuwsgierig. Succes!

Ik ga je helpen, een obscuur land, of club uit een lagere divisie, en in maart een intake met enkel toptalenten. Dan weet je het al

Geplaatst
6 minuten geleden zei neva:

Pfoe. PSG van een andere planeet.

Het is altijd wachten tot de voorzitter aftreed of dat ze een slechte manager hebben om dit te doorbreken.

edit:

image.png

DG

bewerkt door sennid

Geplaatst

image.png

Zo dichtbij maar zo ver weg.... Zal ik nog een seizoen blijven (3x is scheepsrecht) of mijn heil ergens anders zoeken?

Geplaatst
  • Auteur

image.png

image.png

Sommige dingen vervelen zelden drool Na afloop van de reguliere competitie waren we al kampioen, waarna we de klus in de kampioensgroep verder klaarden. Europees wil het nog niet zo vlotten, maar we beginnen meer en meer centen binnen te krijgen doordat we nu al een paar keer in de competitiefase van de Champions League zijn gekomen. Echt doorstoten wil nog niet, maar langzaam maar zeker komen we ergens. Het seizoen 2032 zit er op en onderstaande spelers zijn toch wel met afstand de beste (of grootste talenten).

Söderbäck, Kontny, Resell & Jóhannsson

image.png

Kwam in 2025 gratis over van FC Ilves en is sindsdien ieder seizoen in de dubbele cijfers gekomen qua doelpunten. Dit seizoen stokte de teller ook pas weer op 31 stuks (+20 assists). Qua attributen niet eens de meest denderende speler, maar weet zich keer op keer weer te bewijzen DW

image.png

Eigenlijk de eerste speler voor wie we echt grof geld betaalden: 13 miljoen euro maar liefst. Deze Duitser kwam begin dit seizoen over van Schalke 04, waar hij zich vrijwillig op de transferlijst liet plaatsen. Is ook wel met afstand de grootverdiener. Ter referentie, de nummer twee op de ranglijst van salarissen verdient 767K p/j mmm

image.png

Ook voor Resell trokken we aardig de portemonnee trouwens, maar met 7 miljoen euro kostte hij alsnog een stuk minder dan zijn Duitse vriend. Heeft als voordeel dat hij zowel als VMC, AMC én als SP uit de voeten kan en komt dan ook tot heel wat speelminuten ondanks het vele rouleren.

image.png

Tot slot een eigen jeugdproduct dan: Kristófer Máni Jóhannsson. Kwam ons in 2030 versterken en mocht toen direct aansluiten bij de A-kern. Het feit dat er clubs van dusdanig kaliber hem graag willen hebben toont wel al dat mijn oog het juist gezien had: dit is een pareltje DG