Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
3 uur geleden zei De Raam:

Viel mij ook al op inderdaad. Misschien omdat ik meteen na het doelpunt heb gepauzeerd om het screenshot te maken?

Beticht je me nu van fraude? c

Als je me toevoegt op Steam kun je meekijken als ik FM aan het spelen ben.

Ja, niet alleen voor dit. En nee.

Maar ieder zijn eigen fun en ding, geen oordeel.

• Antwoorden 11,5k
  • Weergaven 491,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Ik ga gewoon iets proberen, geen idee of het gaat werken of dat ik er plezier uit ga halen, maar ach, FM25 duurt toch nog lang, dus waarom niet? IF Føroyar, een club uit de krochten van Denemarke

• Ik zie mezelf inmiddels toch wel als FM veteraan, CM97/98 was mijn eerste en sindsdien heb ik bijna iedere versie gespeeld. Toch heb ik het hier ook nog wel eens lastig mee, zeker als je een speler he

Geplaatst
3 minuten geleden zei Glenn08:

Ja, niet alleen voor dit. En nee.

Maar ieder zijn eigen fun en ding, geen oordeel.

Haha oké. Denk je niet dat als ik dat zou doen, het altijd en overal zou lukken? Ik heb genoeg saves gespeeld waarbij het gewoon totaal niet wilde lukken, onlangs nog bij Litex.

Maargoed, maakt ook niet uit, even goede vrienden. Ik hoef me niet te bewijzen. Het aanbod om mee te kijken blijft staan, mocht je je bedenken.

Geplaatst

Deze is wel lekker, zo op de laatste speeldag. Verloor op speeldag 44 van Yeovil, waardoor zij de koppositie overnamen. In de laatste speelronde had ik het niet meer verwacht op gescoorde doelpunten kampioen te worden, gezien het feit dat Yeovil tegen de hekkensluiter moest die reeds 100+ tegentreffers had genoteerd DG

kampioen.PNG

bewerkt door ROEMM

Geplaatst

Op het moment dat ik vacatures plaats voor de trainers in de -21 en -18 krijg ik geen sollicitaties. Iemand eerder dit probleem gehad en hoe op te lossen ?

Geplaatst

Wss niet de correcte plek om dit te vragen, maar welke database is de beste als je wilt beginnen met juist afgelopen seizoen (dus 24-25), maar wel met de transfers van januari 25? (ben dus niet geintresseerd in transfers van afgelopen weken of de eindresultaten van dit seizoen)

Er is FMinside, sortitoutsi, passion4FM.. moeilijk om door de bomen het bos te zien. Wil ook niet aan een career beginnen om dan te merken dat er iets fout mee is na drie seizoenen.

Geplaatst
11 minuten geleden zei AntiChrist7:

Wss niet de correcte plek om dit te vragen, maar welke database is de beste als je wilt beginnen met juist afgelopen seizoen (dus 24-25), maar wel met de transfers van januari 25? (ben dus niet geintresseerd in transfers van afgelopen weken of de eindresultaten van dit seizoen)

Er is FMinside, sortitoutsi, passion4FM.. moeilijk om door de bomen het bos te zien. Wil ook niet aan een career beginnen om dan te merken dat er iets fout mee is na drie seizoenen.

Sortitoutsi gebruik ik altijd, niks mis mee. Ik gebruik ook de files van Daveincid, die zweert tegenwoordig bij pr0

bewerkt door Jotew

Geplaatst
28 minuten geleden zei Jotew:

Sortitoutsi gebruik ik altijd, niks mis mee. Ik gebruik ook de files van Daveincid, die zweert tegenwoordig bij pr0

Ja daveinc realisme patch gebruikte ik al voor de basegame, maar heb dus geen idee in hoeverre dat conflicten oplevert met user databases

Geplaatst
4 minuten geleden zei AntiChrist7:

Ja daveinc realisme patch gebruikte ik al voor de basegame, maar heb dus geen idee in hoeverre dat conflicten oplevert met user databases

Ik ben lid van zijn Patreon, dus hij geeft daarin aan welke wel/niet compatible zijn. Dus ik zou voor de zekerheid die van Pr0 pakken nu! Mijn save is al aantal weken oud

Geplaatst

image.png

Yuta Yasuda

image.png

Tsubasa Tashiro

image.png

@De Raam Zeker weten om geen sidesave in Japan te proberen? DG Japanners distribueren naar Europa c

bewerkt door sennid

Geplaatst
1 uur geleden zei sennid:

image.png

Yuta Yasuda

image.png

Tsubasa Tashiro

image.png

@De Raam Zeker weten om geen sidesave in Japan te proberen? DG Japanners distribueren naar Europa c

Tashiro is een leuke speler, zo lijkt het!

Maar nee, voorlopig vermaak ik me even met Torino.

Geplaatst

Naar aanleiding van de podcasts over META ben ik aan de slag gegaan met de grootste underperformer van het Nederlandse voetbal: ADO Den Haag.

Schermafbeelding-2025-06-15-om-14-51-51.

Het gaat verrassend goed, ondanks dat de selectie niet echt in balans is. Echter zijn de belangrijkste META attributen wel aardig.
Schermafbeelding-2025-06-15-om-15-12-00.
Vooral Henk Veerman – duidelijk een speler van een hoger niveau en echte META-spits – is op dreef met 37 doelpunten in 24 wedstrijden. Helaas is hij gehuurd en op leeftijd, waardoor er volgend seizoen een flinke leegte gaat ontstaan.

Daarentegen vallen Van Mieghem en Van der Sande tegen. Voor KKD-begrippen zouden zij normaal gesproken prima mee moeten kunnen. Financieel is het momenteel wat krap, dus ik heb me nog niet op de transfermarkt begeven. Dat komt zodra we de Eredivisie halen.

Wat betreft spelersontwikkeling wacht ik het einde van het seizoen af, zodat ik dan data kan vergelijken.

bewerkt door JLS

Geplaatst

Iemand die iets kent van de FM editor / databases aanpassen hierin? En dan een nieuwe game opstarten? Ik krijg namelijk een foutmelding, lukt me niet om een game aan te maken:

Thanks alvast!

Geplaatst
1 uur geleden zei Rossini':

Iemand die iets kent van de FM editor / databases aanpassen hierin? En dan een nieuwe game opstarten? Ik krijg namelijk een foutmelding, lukt me niet om een game aan te maken:

Thanks alvast!

Heeft dat niet te maken met dat je database 24.0.0 ipv 24.3.0 hebt ingeladen?

Geplaatst
1 uur geleden zei Steels:

Precies dit.

Geplaatst
5 uur geleden zei Steels:

Helaas niet :( heb het verscheidene keren geprobeerd in de editor en altijd de juiste databank

Geplaatst

Nou. Ben wereldkampioen geworden. Er Brazilië ook. Tijd voor ontslag daar. Solliciteer bij VS en Australië, ik heb nog steeds 5 sterren reputatie. Wijzen ze me af. Pfff, wtf.

Geplaatst
Op 15-6-2025 om 15:06 zei JLS:

Naar aanleiding van de podcasts over META ben ik aan de slag gegaan met de grootste underperformer van het Nederlandse voetbal: ADO Den Haag.

Schermafbeelding-2025-06-15-om-14-51-51.

Het gaat verrassend goed, ondanks dat de selectie niet echt in balans is. Echter zijn de belangrijkste META attributen wel aardig.
Schermafbeelding-2025-06-15-om-15-12-00.
Vooral Henk Veerman – duidelijk een speler van een hoger niveau en echte META-spits – is op dreef met 37 doelpunten in 24 wedstrijden. Helaas is hij gehuurd en op leeftijd, waardoor er volgend seizoen een flinke leegte gaat ontstaan.

Daarentegen vallen Van Mieghem en Van der Sande tegen. Voor KKD-begrippen zouden zij normaal gesproken prima mee moeten kunnen. Financieel is het momenteel wat krap, dus ik heb me nog niet op de transfermarkt begeven. Dat komt zodra we de Eredivisie halen.

Wat betreft spelersontwikkeling wacht ik het einde van het seizoen af, zodat ik dan data kan vergelijken.

Je kunt misschien eens kijken naar Lequino Zeekfuik als vervanger voor Veerman. Vergelijkbaar profiel.

Geplaatst

Ik ben met Stroe gepromoveerd naar de 3e klasse. Het bestuur wil semiprofessioneel worden. Is dat altijd een voordeel? Ik kan voorstellen dat de financiën slechter worden door contracten en premies?