Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 11,5k
  • Weergaven 491,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Ik ga gewoon iets proberen, geen idee of het gaat werken of dat ik er plezier uit ga halen, maar ach, FM25 duurt toch nog lang, dus waarom niet? IF Føroyar, een club uit de krochten van Denemarke

• Ik zie mezelf inmiddels toch wel als FM veteraan, CM97/98 was mijn eerste en sindsdien heb ik bijna iedere versie gespeeld. Toch heb ik het hier ook nog wel eens lastig mee, zeker als je een speler he

Geplaatst

359c52d68e77c48ad75cbffcb3d5b434.png

Latertje geworden want ik moest en zou de wedstrijden eerst spelen voordat ik ging slapen

Maar dit dus cheer

bewerkt door Thomassje123

Geplaatst
8 uur geleden zei Thomassje123:

Latertje geworden want ik moest en zou de wedstrijden eerst spelen voordat ik ging slapen

Maar dit dus cheer

Zo kan je toch nog gerust gaan slapen. Vandaag dat EK winnen dan? P

Geplaatst
31 minuten geleden zei Matthias.:

Zo kan je toch nog gerust gaan slapen. Vandaag dat EK winnen dan? P

Familie verplichtingen vandaag c

Zal wel dinsdag of woensdag worden dat ik het EK speel

Geplaatst

Ik voeg handmatig foto's toe aan spelers waar ik dat nodig vind. Dat werkt voor mij prettiger dan grote facepacks. Ik probeer hetzelfde met logo's, maar het ontbreekt mij aan de 'code.' Heeft iemand voor mij (mag uiteraard in een DM) een schermprintje van het txt-bestand van een megapack?

Geplaatst
1 uur geleden zei SantiagoMunez:

Ik voeg handmatig foto's toe aan spelers waar ik dat nodig vind. Dat werkt voor mij prettiger dan grote facepacks. Ik probeer hetzelfde met logo's, maar het ontbreekt mij aan de 'code.' Heeft iemand voor mij (mag uiteraard in een DM) een schermprintje van het txt-bestand van een megapack?

Bedoel je het config bestandje?

Geplaatst
9 uur geleden zei Thomassje123:

Maar dit dus cheer

Nice! Tijd om je favoriete clubs aan te passen in je profiel! ;-)

1 uur geleden zei Mordurette:

Bedoel je het config bestandje?

Yes, sir!

Geplaatst

Thuis 0-3 verliezen van FC Kopenhagen, maar wel kampioen spelen.

Er zijn mooiere manieren.. Maar we malen er niet om.

2 kampioenschappen op 3 jaar bij Odense.

Schermafbeelding 2025-06-22 153056.png

Geplaatst
1 uur geleden zei Mordurette:

39bdb1ffca25457df32954a11b8d2670.png

Zou een mooi bedrag zijn want sta op dit moment diep in de rode cijfers.

651ccb150c27a8e9b9f000f35aa07bb5.png

Na een eerdere berichtgeving dat misschien de stekker uit de onderhandelingen getrokken zouden worden toch een positief bericht. Eens zien wat de nieuwe voorzitter in petto heeft...

50b87cb6b421898c0dc46666aecd1440.png

moop

Waar blijft m'n geld?!

Die speler heb ik overigens ook totaal niet nodig, hopelijk kan ik de transfer nog tegenhouden.

Geplaatst
32 minuten geleden zei Mordurette:

651ccb150c27a8e9b9f000f35aa07bb5.png

Na een eerdere berichtgeving dat misschien de stekker uit de onderhandelingen getrokken zouden worden toch een positief bericht. Eens zien wat de nieuwe voorzitter in petto heeft...

50b87cb6b421898c0dc46666aecd1440.png

moop

Waar blijft m'n geld?!

Die speler heb ik overigens ook totaal niet nodig, hopelijk kan ik de transfer nog tegenhouden.

Oei hopelijk krijg je niet zo'n voorzitter die ook bedragen gaat accepteren voor spelers cab

Geplaatst

Maar NSI terug naar de Faeröerse Eredivisie loodsen. Kan ik nog eens van de hoogste schavotje proeven.

Tussentijds wat informatie opgezocht qua tactieken. Er wordt veel gespeeld met defensieve middenvelder(s). Misschien dat eens proberen. En ook met meerdere spitsen, meestal staan die schots en scheef. En misschien na zoveel seizoenen wat meer aandacht besteden aan individuele orders. Misschien zorgt dat ook wat op termijn voor minder frustraties..

bewerkt door xanderoo

Geplaatst

Zou een omgekeerde loan farm niet werken voor een building a nation? @Willem @Thomassje123 @Nom de Guerre e.a.

Je zit op een punt dat je tot de beste clubs van de wereld behoort, de nummer 2 van je nationale competitie mag jouw veters nog niet eens strikken en je probeert wat te verhuren en te doen om die clubs maar sterker te maken.. Maar met je sterke faciliteiten en uitmuntende trainingsstaf zou het toch ook goed mogelijk moeten zijn om spelers te ontwikkelen voor die teams? Dus niet hopen dat ze ooit maar verhuurd worden of overstappen naar competitiegenoten, maar echt heel doelgericht sterke spelers uit de jeugdopleidingen huren (evt. paaien met een optie tot koop van 20 miljoen na 5 duels) en dan gebruikmaken van jouw superieure staf en faciliteiten en eventueel zelfs meta-training?

Geplaatst
6 minuten geleden zei neva:

Zou een omgekeerde loan farm niet werken voor een building a nation? @Willem @Thomassje123 @Nom de Guerre e.a.

Je zit op een punt dat je tot de beste clubs van de wereld behoort, de nummer 2 van je nationale competitie mag jouw veters nog niet eens strikken en je probeert wat te verhuren en te doen om die clubs maar sterker te maken.. Maar met je sterke faciliteiten en uitmuntende trainingsstaf zou het toch ook goed mogelijk moeten zijn om spelers te ontwikkelen voor die teams? Dus niet hopen dat ze ooit maar verhuurd worden of overstappen naar competitiegenoten, maar echt heel doelgericht sterke spelers uit de jeugdopleidingen huren (evt. paaien met een optie tot koop van 20 miljoen na 5 duels) en dan gebruikmaken van jouw superieure staf en faciliteiten en eventueel zelfs meta-training?

Spelersruil is je grootste vriend in een latere stadium van de save. En dan bedoel ik niet spelers verhuren maar letterlijk goede spelers weggeven aan de andere clubs in ruil voor een nietszeggende jeugdspeler

Geplaatst

@neva Ik ben meer dan 30 jaar bezig en Polen staat bij mij nog steeds 4e ofzo op de Coëfficiëntenlijst dus echt recht van spreken heb ik niet haha. Wat @Thomassje123 zegt kan ik wel beamen, wat cash geven voor een nutteloze speler uit het 2e of de jeugd en daarvoor een parel die kant op sturen werkt erg goed. Denk dat spelers sterker maken door ze gebruik te laten maken van jouw faciliteiten vooral marginal gains zijn.

Geplaatst

Ja, die andere zaken zijn ook top, kan ik niet ontkennen. Maar ik mis net dat extra stapje. Ik zal eens kijken of er wat mee te halen valt.

Geplaatst
1 minuut geleden zei Willem:

@neva Ik ben meer dan 30 jaar bezig en Polen staat bij mij nog steeds 4e ofzo op de Coëfficiëntenlijst dus echt recht van spreken heb ik niet haha. Wat @Thomassje123 zegt kan ik wel beamen, wat cash geven voor een nutteloze speler uit het 2e of de jeugd en daarvoor een parel die kant op sturen werkt erg goed. Denk dat spelers sterker maken door ze gebruik te laten maken van jouw faciliteiten vooral marginal gains zijn.

Toevoeging:

In de eerste 10/20 seizoenen (wel afhankelijk van hoe laag je begint) moet je het vooral hebben van jonge spelers die veel potentieel hebben. De andere clubs moeten die spelers dan opleiden en zo doende worden ze steeds sterker. Dan heb je allerlei spelers van 1,5 tot 2 ster huidig niveau maar wel met veel potentieel. Die spelers moeten dan meegroeien met de club. Later kun je gearriveerde spelers bij de andere clubs krijgen (dan wel via verhuur, dan wel via verkopen)

044fad4a8e8d91736ccdc61ed0f7d434.png

In mijn save zien Floriana en Tarxien er al zo uit. Ik kan een 2,5 ster of 3 ster huidig niveau kopen en ze door middel van spelersruil aanbieden bij Tarxien en Floriana. Dus ik kan nu ook spelers weggeven of verhuren die al meteen op Europees subtop niveau zitten zonder dat de andere clubs ze eerst moeten opleiden

Chibuike

127de1a01bdd8632513f17bc1487fc39.png

b822489a7f6bfa6f101e66d6ecc71cf8.png

Deze speler heb ik bijvoorbeeld gekocht van Watford en door middel van spelersruil direct verhuurd. Nu heeft hij maar 3 ster huidig niveau maar zijn attributen zijn natuurlijk geweldig. Dus wat @neva dus zei kun je eigenlijk overslaan en dit soort spelers meteen bij de andere clubs krijgen

Geplaatst

image.png

Ontslag genomen bij Barcelona na 2 seizoenen en we gaan door naar het zonnige Mexico smile Seizoen is net afgelopen en zoals je ziet zijn ze nogal in verval geraakt.

image.png

Geplaatst
4 uur geleden zei neva:

Wat voor mij werkte was meta trainen van alle jeugd die ik kon krijgen, om ze vervolgens goedkoop of gratis bij andere Roemeense clubs onder te brengen. Maximale CA-groei en wegwezen.