Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
  • Auteur

Ooit voor het schamele bedrag van 1,6 miljoen euro verkocht omdat dat toentertijd gewoon een niet-te-weigeren bedrag was. Zou ik nu wel anders over denken, maar goed.

Dan is dit wel extra lekker DW

image.png

• Antwoorden 11,5k
  • Weergaven 491,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Ik ga gewoon iets proberen, geen idee of het gaat werken of dat ik er plezier uit ga halen, maar ach, FM25 duurt toch nog lang, dus waarom niet? IF Føroyar, een club uit de krochten van Denemarke

• Ik zie mezelf inmiddels toch wel als FM veteraan, CM97/98 was mijn eerste en sindsdien heb ik bijna iedere versie gespeeld. Toch heb ik het hier ook nog wel eens lastig mee, zeker als je een speler he

Geplaatst

Na een jarenlange pauze heb ik besloten om toch maar weer eens het o zo geliefde FM aan te slingeren! Helaas bestaat mijn oude account op dit forum volgens mij ook niet meer, dus ik doe het met een gloednieuw account haha :)

Zijn er wat betreft trainingen zaken veranderd? Ik lees veel over dat ze eigenlijk vrijwel niks doen, m.u.v. individuele trainingen. Wat is jullie aanpak hierin?

Geplaatst
19 minuten geleden zei Nom de Guerre:

Wat voor mij werkte was meta trainen van alle jeugd die ik kon krijgen, om ze vervolgens goedkoop of gratis bij andere Roemeense clubs onder te brengen. Maximale CA-groei en wegwezen.

Dat probeer ik ook wel, maar de teams hebben er niet zoveel interesse in óf de spelers hebben er niet zoveel interesse in. Ben denk ik iets te hard gegaan.

Geplaatst
Op 16-6-2025 om 18:14 zei neva:

Jaaa dat is echte META spits inderdaad. Beter dan Brobbey DG Heeft ie de 50 al aangetikt? Qua doelpunten he, niet leeftijd. c

Uiteindelijk eindigde hij op 58 doelpunten. Toevallig was ik Zeefuik (aangedragen door @FlyD) al tegengekomen in de excelsheets. Uiteraard wat minder dan Veerman, maar een stuk jonger én gratis. Zonder al te gekke aankopen halverwege het eerste seizoen toch als tweede de feestdagen in, achter een dominant Feyenoord. Benieuwd hoe lang het duurt voordat een eerste titel binnen is. Misschien een mooie challenge: als eerste club in Nederland vier sterren op het shirt bij elkaar spelen.

Geplaatst

Weer een frustrerende sessie elke bal die van de tegenstander ook maar via de goal gaat lijkt erin te gaan. Corners, schoten van afstand , combinaties. Gelukkig weet ik zelf ook makkelijk het netjes te vinden. Toch frustreert dit aardig 😅

Geplaatst
29 minuten geleden zei Thymen:

Weer een frustrerende sessie elke bal die van de tegenstander ook maar via de goal gaat lijkt erin te gaan. Corners, schoten van afstand , combinaties. Gelukkig weet ik zelf ook makkelijk het netjes te vinden. Toch frustreert dit aardig 😅

Herkenbaar!

Geplaatst

image.png

image.png

image.png

Noord Amerikaanse CL in de pocket en de tweede ronde van de competitie? (geen idee hoe dat officieel heet).

Geplaatst

image.png

Nadat we La Pulga trots maakten bij Barcelona gaan wij nu @delichris trots maken. De club was een puinbak en 20 jaar later is het nog steeds hetzelfde.

image.png

Eens kijken hoe we deze puinhoop tot een goed einde kunnen brengen.

bewerkt door sennid

Geplaatst
22 minuten geleden zei sennid:

image.png

Nadat we La Pulga trots maakten bij Barcelona gaan wij nu @delichris trots maken. De club was een puinbak en 20 jaar later is het nog steeds hetzelfde.

image.png

Succes! Lijkt me een stevige klus.

Geplaatst
4 minuten geleden zei Matthias.:

Succes! Lijkt me een stevige klus.

Komt wel goed. Zit vooral met een schuin oog te kijken wanneer Liverpool gaat degraderen. Zit vooral rond de middenmoot/rechterrijtje te bungelen.

Geplaatst
7 uur geleden zei sennid:

image.png

image.png

Minpunten wegens de financiën? Wat hebben ze daar uitgevreten?

Geplaatst
14 uur geleden zei Nickhavekes:

Na een jarenlange pauze heb ik besloten om toch maar weer eens het o zo geliefde FM aan te slingeren! Helaas bestaat mijn oude account op dit forum volgens mij ook niet meer, dus ik doe het met een gloednieuw account haha :)

Zijn er wat betreft trainingen zaken veranderd? Ik lees veel over dat ze eigenlijk vrijwel niks doen, m.u.v. individuele trainingen. Wat is jullie aanpak hierin?

Hoe langer iedereen FM24 blijft spelen, hoe meer er ontkracht wordt... @neva heeft wat gidsen geschreven over META, https://manutd.nl/de-fm-meta-gids-deel-3-meta-toepassen-op-jouw-team/ in deze gids staat een en ander over training. Ik besteed het zelf bijna allemaal uit dus ik weet niet wat wel en niet werkt maar als je het zelf in de hand wil houden is dit qua wat het oplevert wel echt de way to go.

Geplaatst
4 uur geleden zei JLS:

Minpunten wegens de financiën? Wat hebben ze daar uitgevreten?

Dit is van Man Utd. Je krijgt puntenmindering als je in Administratie gaat.

image.png

Oh Liverpool heeft het ook al een keer gehad DG

image.png

Newcastle

image.png

6 clubs in 23 jaar tijd en vooral laatste 5 jaar al 3 die het hebben gekregen c

Geplaatst

image.png

@JLS Kijk, de volgende club die puntenmindering krijgt. En als ik zo de middenmoot zie dan gaan er meer volgen komende seizoenen.

Geplaatst
3 minuten geleden zei Mordurette:

Wat klaag je? Niet eens een top 6 land erbij... c

En de laagste 17e, daar wordt je ook niet echt vrolijk van haha c

Geplaatst
Op 7-6-2025 om 19:38 zei Matthias.:

Carrière tot nu toe:

2023-2029 USL Dunkerque

2029-2032 Knokke FC

2032-2034 Blackburn Rovers

2034-2036 Arsenal FC

2036-2039 Club Brugge

2039------ Odense BK

Schermafbeelding 2025-06-07 193356.png

2043- Sivasspor mrgy

Schermafbeelding 2025-06-24 203257.png

Geplaatst

image.png

image.png

Nog 2 wedstrijden maar heb geen zin meer c

@delichris Dit is het eerste kampioenschap sinds de start van de save in 2023/2024. Dus staan weer boven Liverpool met 21 kampioenschappen.

image.png

@mathias. Mijn carrière tot nu toe.

image.png

Geplaatst

Oeff.. deze is wel heel lekker hoor. In de 2e ronde al onverwacht League One-side Mansfield uitgeschakeld, waarna we lootten tegen Championship hoogvlieger Watford. Recettes thuis was al iets om blij mee te zijn, maar het prijzengeld voor het bereiken van nóg een ronde had ik niet durven voorspellen drool

image.png

Edit: geloot voor de 4e ronde. Hoopte uit te spelen tegen een PL-grootmacht, maar het werd helaas thuis tegen Sheffield United of Crystal Palace.

bewerkt door ROEMM

Geplaatst
Op 18-6-2025 om 22:34 zei Bessel87:

image.png

Halverwege 3e seizoen is de bal ineens een andere kleur, en bijna niet meer te zien. Is dat een instelling ergens?

Dit kan je aanpassen door onderstaande uit te voeren.

AppData\Local\Sports Interactive\Football Manager 2024, delete Caches and Preferences folder

Geplaatst
Op 24-6-2025 om 14:18 zei sennid:

image.png

@JLS Kijk, de volgende club die puntenmindering krijgt. En als ik zo de middenmoot zie dan gaan er meer volgen komende seizoenen.

De tv-geld zeepbel is geknapt!

Mijn meta gaat trouwens alleraardigst! Met een KKD ploegje voor de CL geplaatst. Feyenoord is voor het tweede seizoen met twee vingers in de neus kampioen geworden, dus het wordt tijd dat die Slot daar eens vertrekt en ze een of andere koekwaus aanstellen die er vervolgens een puinhoop van gaat maken.

Schermafbeelding-2025-06-25-om-15-34-15.

Schermafbeelding-2025-06-25-om-15-41-18.

In de zomer flink doorselecteren en wellicht een eens kijken of Henkie Veerman nog wat voor ADO kan betekenen!