Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
4 minuten geleden zei Lensherr:

Het is toch waanzinnig hoe slecht het selectiebeleid is van de computer. Dan laat je je club achter met zeer goede talenten in de jeugd, elke positie misschien wel driedubbel bezet. Financieel helemaal prima om uiteindelijk 3 jaar later terug te keren en er een veel te krappe selectie staat met maar 2 centrale verdedigers, geen rechtsbuiten meer en 2 defensieve middenvelders. De jeugd is ook helemaal leeg en van de 4 talentvolle doelmannen met enorm veel potentie blijft er de meest matige over. Gelukkig was er wel nog 333 miljoen om transfers te doen. Ik heb gelijk wat van de eigen jeugd terug gehaald. Helaas wel voor veel geld maar boeie. Dat knaagt alleen maar aan mijn geweten.

its ok, unity will fix it /s

• Antwoorden 11,5k
  • Weergaven 491,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Ik ga gewoon iets proberen, geen idee of het gaat werken of dat ik er plezier uit ga halen, maar ach, FM25 duurt toch nog lang, dus waarom niet? IF Føroyar, een club uit de krochten van Denemarke

• Ik zie mezelf inmiddels toch wel als FM veteraan, CM97/98 was mijn eerste en sindsdien heb ik bijna iedere versie gespeeld. Toch heb ik het hier ook nog wel eens lastig mee, zeker als je een speler he

Geplaatst

Ik dacht dat de Europese competities een remake hebben gehad recent, dat het een grote groepsfase is geworden met alle teams? Of was dat in FM pas na het eerste jaar?

Conference League tegenstanders:

{B9213EB7-B906-4F16-B784-22102D1FCBB6}.png

Ik zit nu in een poule met dit soort teams. Ook al is het de conference leauge, ik had eigenlijk wel betere teams als tegenstander verwacht. Al heb ik in mijn vorige Build a nation save eigenlijk alleen maar CL gespeeld en een keertje EL. Dat was wel een heel ander kaliber...

Geplaatst

Eens kijken hoeveel punten ik dan dit jaar al binnen kan slepen. Ik heb namelijk het idee dat dit makkelijker lijkt dan de nieuwe opzet.

Al heb ik geen idee of dat vermoeden klopt.

Geplaatst

Wat een manier om op gelijke hoogte te komen met Ajax qua landstitels! DG

afbeelding.png

Geplaatst
9 minuten geleden zei Djurovski:

Valt wel tegen

Schermafbeelding 2025-07-12 200939.png

Vreemd. Als ik steeds via een andere taal kijk op wikipedia hebben ze 5 verschillende stadions c. Waarvan de grootste 40K zitplaatsen.

Geplaatst
2 minuten geleden zei sennid:

Vreemd. Als ik steeds via een andere taal kijk op wikipedia hebben ze 5 verschillende stadions c. Waarvan de grootste 40K zitplaatsen.

Deze denk ik

Schermafbeelding 2025-07-12 202314.png

Geplaatst
26 minuten geleden zei MisterX:

Ik ga alweer stoppen met mijn game en op zoek naar een avontuur dat wel bij mij past.

Iemand goede tip?

Geplaatst
18 minuten geleden zei La Pulga:

Ja, start een nieuwe game!

Lekkere open deur lol

Heb je ook een tip voor wat voor soort save ik in FM zou moeten starten?

Geplaatst
1 minuut geleden zei MisterX:

Lekkere open deur lol

Heb je ook een tip voor wat voor soort save ik in FM zou moeten starten?

Ja eentje met veel wedstrijden en waar jij je eigen tactiek bepaald. Transfers zal ik overlaten aan de directeur. Jij bent de trainer en bepaald wat er op het veld gebeurd en niet wie er op het veld staan.

Geplaatst
10 minuten geleden zei La Pulga:

Ja eentje met veel wedstrijden en waar jij je eigen tactiek bepaald. Transfers zal ik overlaten aan de directeur. Jij bent de trainer en bepaald wat er op het veld gebeurd en niet wie er op het veld staan.

Transfers is juist een van de leukste gedeelte vind ik. Spot die pareltjes en toekomstige wonderkids.

Dat is juist een van de reden waarom ik een punt heb gezet achter mijn build a nation save in seizoen 1 al. Zulke irritante regels rondom transfer. Ik zou juist meer vrijheid daarin willen.

bewerkt door MisterX

Geplaatst
14 minuten geleden zei MisterX:

Transfers is juist een van de leukste gedeelte vind ik. Spot die pareltjes en toekomstige wonderkids.

Dat is juist een van de reden waarom ik een punt heb gezet achter mijn build a nation save in seizoen 1 al. Zulke irritante regels rondom transfer. Ik zou juist meer vrijheid daarin willen.

Portugal?

Geplaatst
7 minuten geleden zei sennid:

Portugal?

Ik ben geen eens perse op zoek naar een land, maar meer naar een doel of manier van spelen. Denk aan uitdagingen als Build a nation, Geef de jeugd een kans, Journeyman save, ... Dat soort concepten.

Geplaatst
5 minuten geleden zei MisterX:

Ik ben geen eens perse op zoek naar een land, maar meer naar een doel of manier van spelen. Denk aan uitdagingen als Build a nation, Geef de jeugd een kans, Journeyman save, ... Dat soort concepten.

Dat zei je niet. Je zei meer vrijheid in transfers. Dat kan in Portugal.

Geplaatst
10 minuten geleden zei sennid:

Dat zei je niet. Je zei meer vrijheid in transfers. Dat kan in Portugal.

Dat was een reactie op het idee: "DoF doet transfers, jij doet tactiek".

Geplaatst
Op 12-7-2025 om 09:02 zei Lensherr:

Het is toch waanzinnig hoe slecht het selectiebeleid is van de computer. Dan laat je je club achter met zeer goede talenten in de jeugd, elke positie misschien wel driedubbel bezet. Financieel helemaal prima om uiteindelijk 3 jaar later terug te keren en er een veel te krappe selectie staat met maar 2 centrale verdedigers, geen rechtsbuiten meer en 2 defensieve middenvelders. De jeugd is ook helemaal leeg en van de 4 talentvolle doelmannen met enorm veel potentie blijft er de meest matige over. Gelukkig was er wel nog 333 miljoen om transfers te doen. Ik heb gelijk wat van de eigen jeugd terug gehaald. Helaas wel voor veel geld maar boeie. Dat knaagt alleen maar aan mijn geweten.

Dat is altijd wel jammer. Zeker als je zoals jij dan terugkeert naar een club waar je alles opgebouwd hebt!

Hopelijk is dit verleden tijd wanneer FM26 eraan komt!

Geplaatst
2 uur geleden zei Matthias.:

Dat is altijd wel jammer. Zeker als je zoals jij dan terugkeert naar een club waar je alles opgebouwd hebt!

Hopelijk is dit verleden tijd wanneer FM26 eraan komt!

Volgens mij ligt de volledige focus op de overgang van de engine naar Unity, waardoor ik niet het idee heb dat ze veel aandacht zullen schenken aan AI squad building logic. Ik denk dus niet dat FM26 hier iets in gaat veranderen.

Geplaatst
1 minuut geleden zei MisterX:

Volgens mij ligt de volledige focus op de overgang van de engine naar Unity, waardoor ik niet het idee heb dat ze veel aandacht zullen schenken aan AI squad building logic. Ik denk dus niet dat FM26 hier iets in gaat veranderen.

Klopt, al hebben ze nu wel een extra jaar gehad om alles op punt te zetten. Dus de verwachtingen liggen wel hoog.

Geplaatst
Zojuist zei Matthias.:

Klopt, al hebben ze nu wel een extra jaar gehad om alles op punt te zetten. Dus de verwachtingen liggen wel hoog.

Bij mij is het eerder tegenovergesteld. Blijkbaar is die overgaan naar Unity zo lastig, dat ik eerder een achteruitgang verwacht dan een vooruitgang. Ze gaan toch ook dingen als bondscoach schrappen? Ik ben eigenlijk al blij als FM25 een speelbare game is zonder al te veel bugs. Bij mij liggen de verwachtingen door het cancellen van FM25 juist laag.