Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
13 minuten geleden zei putdus:

Kan Ryan Sessegnon gratis overnemen eind seizoen 1. Ik ben Leverkusen. Ik vraag me af of hij een toegevoegde waarde is en/of ik hem weer met winst kan door verkopen. Hij vraagt namelijk best aardig wat salaris.

Is bij een ander Ryan Sessegnon de moeite waard geworden ?

image.png.282851ddc1e74dd2bccd69bb30c67620.png

image.png.5d715ade095d7a829f128836781fd6a4.png

Dit is hem in mijn game in 2030. Ondertussen is hij 30 en eigenlijk wel een vaste waarde bij FC Köln. Grofweg zit jij in dezelfde situatie als Dortmund. Zij hebben hem gratis overgenomen en na 1 jaar voor bijna 10 mln. van de hand gedaan.

Ik heb hier geen invloed op gehad. 

• Antwoorden 11,5k
  • Weergaven 491,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Ik ga gewoon iets proberen, geen idee of het gaat werken of dat ik er plezier uit ga halen, maar ach, FM25 duurt toch nog lang, dus waarom niet? IF Føroyar, een club uit de krochten van Denemarke

• Ik zie mezelf inmiddels toch wel als FM veteraan, CM97/98 was mijn eerste en sindsdien heb ik bijna iedere versie gespeeld. Toch heb ik het hier ook nog wel eens lastig mee, zeker als je een speler he

Geplaatst

Probeerde deze speler gratis over te nemen van Real Madrid. Van origine een jeugdproduct van Feyenoord, daarna voor 100 miljoen+ naar Real gegaan en is daar tussen het rijtje van legendes terecht gekomen. Het is ook een Zeeuw dus wilde 'm heel graag naar Hoek halen. ;c Ik kwam niet verder dan +/- 2 miljoen p/m, dus tegen dit salaris kon ik helaas niet opboksen. :D Wie weet, als z'n contract in de zandbak afloopt dat ik dan nog een kans heb.

image.thumb.png.d5a31fdecee759c05884fa01338719d2.png

Geplaatst
1 minuut geleden zei TheRealOne:

Probeerde deze speler gratis over te nemen van Real Madrid. Van origine een jeugdproduct van Feyenoord, daarna voor 100 miljoen+ naar Real gegaan en is daar tussen het rijtje van legendes terecht gekomen. Het is ook een Zeeuw dus wilde 'm heel graag naar Hoek halen.  Ik kwam niet verder dan +/- 2 miljoen p/m, dus tegen dit salaris kon ik helaas niet opboksen.  Wie weet, als z'n contract in de zandbak afloopt dat ik dan nog een kans heb.

image.thumb.png.d5a31fdecee759c05884fa01338719d2.png

Ed Kroket gaat gouden kroketten uitserveren denk ik. Mijn god wat een salaris. :< 

Geplaatst

De finale halen van de Aziatische CL is echt het hoogst haalbare als niet S-A club. :-D Sta je in de finale tegenover een team met Lunin op goal, Goretzka op het middenveld en Jonathan David en Lukaku in de aanval. En dan speelt normaal Pau Torres nog als cv. 

Geplaatst
41 minuten geleden zei sennid:

image.png.3db10ba2ccb9fda0f79950bcf1c0e616.png

Allemaal clubs die in de top 50 staan 

Stuttgart, Leverkusen en Marseille uit pot 3 en 4? Dat is wel pech hebben ja. Uit pot 1 en 2 kun je geen makkelijke tegenstanders verwachten. 

Ik verwacht dat ik binnenkort ook mijn nieuwe poule hier kan delen. Nog 1 wedstrijd winnen. 

Geplaatst
2 uur geleden zei putdus:

Kan Ryan Sessegnon gratis overnemen eind seizoen 1. Ik ben Leverkusen. Ik vraag me af of hij een toegevoegde waarde is en/of ik hem weer met winst kan door verkopen. Hij vraagt namelijk best aardig wat salaris.

Is bij een ander Ryan Sessegnon de moeite waard geworden ?

Ik had hem een paar seizoenen bij Sporting, heb hem in aanloop naar het 6de seizoen voor 25M kunnen verkopen.

Geplaatst
3 minuten geleden zei MisterX:

Stuttgart, Leverkusen en Marseille uit pot 3 en 4? Dat is wel pech hebben ja. Uit pot 1 en 2 kun je geen makkelijke tegenstanders verwachten. 

Ik verwacht dat ik binnenkort ook mijn nieuwe poule hier kan delen. Nog 1 wedstrijd winnen. 

Ik hoop gewoon een keer de play-offs te halen. Of dat ik in EL kom en dan daar verder kom want ik bungel steeds bij het net niet halen van de play-offs in de CL.

Geplaatst

Nam FMweer op met Groningen, nu ze gedegradeerd zijn (wel FM23 dus). Onverhoopt 4de geworden, maar nu moet ik alsnog playoffs doen omdat f***ing sparta de beker won :(  Was eigenlijk al blij geweest met 5de

20231229115934_1.jpg

Geplaatst
4 minuten geleden zei MisterX:

image.png.9b401f222434520b2d0b203fdb293733.png

Zullen we ruilen? :cry:

Is net zo erg :-D

Geplaatst
1 minuut geleden zei sennid:

Is net zo erg :-D

Tegen APOEL zou ik redelijk eenvoudig de 3 punten pakken. Zo'n club heb ik niet... 

Geplaatst
49 minuten geleden zei MisterX:

Tegen APOEL zou ik redelijk eenvoudig de 3 punten pakken. Zo'n club heb ik niet... 

image.png.9cbe9999fc8fbc550e0aa1dc186425bc.png

Ging wel makkelijk tegen 5 verdedigers :D

Geplaatst
19 minuten geleden zei sennid:

image.png.9cbe9999fc8fbc550e0aa1dc186425bc.png

Ging wel makkelijk tegen 5 verdedigers :D

Haha, dat bedoel ik dus. Zo'n eenvoudige wedstrijd heb ik niet. 

Geplaatst

image.png.52b70702f6357204c69a2f0b1e42b7d7.png

Oei, dit is wel een hele geile transfer :D  Was transfervrij, gelijk de beste van de hele club.

Geplaatst

image.thumb.png.8d494712d5c9aca3cf2d691b13131867.png

Aardig gat geslagen met Arsenal en de Manchester broeders. Benieuwd of we het volhouden.

Geplaatst

Ja joh. Loot ik eindelijk eens geen topclub, scoort Celtic 2x over twee wedstrijden met een xG van 1. Daarentegen scoor ik maar 1 met xG van 4+. Meest hardcoded iets ooit in de game industrie. Elk FM zelfde riedeltje