Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
4 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Nein man, dan is het gewoon geen Europees voetbal meer na januari. ;c 

5 minuten geleden zei bas huijsmans:

Kan kloppen dat je het niet vindt, want in de leaguefase is het niet meer mogelijk.

In de voorrondes is het volgens mij nog hetzelfde als eerst. Vlieg je er in de eerste voorronde uit, dan stroom je een niveau lager in de tweede voorronde in

Dat is nou even balen...

• Antwoorden 11,5k
  • Weergaven 491,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Ik ga gewoon iets proberen, geen idee of het gaat werken of dat ik er plezier uit ga halen, maar ach, FM25 duurt toch nog lang, dus waarom niet? IF Føroyar, een club uit de krochten van Denemarke

• Ik zie mezelf inmiddels toch wel als FM veteraan, CM97/98 was mijn eerste en sindsdien heb ik bijna iedere versie gespeeld. Toch heb ik het hier ook nog wel eens lastig mee, zeker als je een speler he

Geplaatst
1 uur geleden zei Becks:

Gelukkig nieuwjaar.

Hoever ben je inmiddels met Leverkusen?

1 juli 2023, net heel de selectie doorgelicht. Volgende stap is transfermarkt afschuimen 

Geplaatst
9 uur geleden zei delichris:

Je hele opleiding hoef jij niet te doen. Daar kan je zelfs een manager voor aannemen.

Dat is niet de hoofd jeugdopleiding waar je het over hebt he, of wel?

Geplaatst
15 minuten geleden zei Thierryvane:

Dat is nou even balen...

Voordeel is wel dat je 8 wedstrijden speelt in de CL en de EL en dat het prijzengeld omhoog is gegaan. Daarnaast haal je de play-off ronde ongeveer met 8 punten dus 2x winnen van de teams van pot 4 en twee keer gelijk spelen tegen de teams uit pot 3 en je bent er. Lukt dit niet, dan zou je denk ik ook niet 3e geworden zijn in de Champions League/Europa League poule

Geplaatst
5 minuten geleden zei xanderoo:

Jullie praten langs mekaar heen. Deli reageerde niet op jouw intake maar op de vraag of mensen met instant result de vriendschappelijke wedstrijden zelf deden of uitbesteden aan de staf.

Geplaatst
6 minuten geleden zei xanderoo:

Nee je kan voor je jeugdteam ook stafleden aannemen. Dus een manager, assistent, trainers, fysio's. Maar hoe beter de club hoe meer stafleden.

Geplaatst

Hopen dat het resultaat het enige is wat 'm bij blijft ;c z'n spel en strafschop waren nou niet echt om over naar huis te schrijven  :D

image.png.c095b75629845206b5afe46471433cc4.png

image.png.3305294b247c9f01b66972a4cf56a8a5.png

image.png.7098ad15a6cd1b5d7aec91f2e4bf0f0c.png

Geplaatst
Zojuist zei ReneLeBlanc:

Gefeliciteerd man    Heb je een screentje van Aykut? Lazar is trouwens ook wel echt een held  

image.thumb.png.4589b2cfd8fb684875a72411eec9d8f6.png

niet eens mijn beste regen btw. Dat is Avni Aliu. 

Spoiler

image.thumb.png.988fca6a79c8e333f0b6bb588cba05b6.png

Geplaatst
1 minuut geleden zei Oerlie:

image.thumb.png.4589b2cfd8fb684875a72411eec9d8f6.png

niet eens mijn beste regen btw. Dat is Avni Aliu. 

Inhoud verbergen

image.thumb.png.988fca6a79c8e333f0b6bb588cba05b6.png

Oh wauw, dat zijn twee heerlijke regens zeg :< Eigen jeugd ook? :D 

Geplaatst

Afgelopen zomer op transferdeadline op het allerlaatste moment een speler weten te verkopen voor € 3,6 mln. Nu in de winterstop aanbeland en die speler staat alweer op de transferlijst bij zijn nieuwe club :-D

Hopen dat iemand hapt, want dan krijg ik nog eens 50% van dat bedrag 

Geplaatst
5 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Oh wauw, dat zijn twee heerlijke regens zeg  Eigen jeugd ook?  

helaas niet, Alkan is voor 50m overgekomen van Leverkusen, Aliu voor 40m van Augsburg. 

Geplaatst
4 minuten geleden zei Oerlie:

helaas niet, Alkan is voor 50m overgekomen van Leverkusen, Aliu voor 40m van Augsburg. 

Paar namen die in mijn game echt ziek ontwikkelde: Tim Breithaupt (zit nu bij Bayern maar ging in 25/26 naar Ajax voor 6,5 miljoen, Bayern betaalde 111 miljoen in 29/30). Noah Atubolu (heb m nu zelf bij The Spurs, kwam voor 56 miljoen over in 26/27), Noah Darvich (must have)  

Geplaatst
9 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Paar namen die in mijn game echt ziek ontwikkelde: Tim Breithaupt (zit nu bij Bayern maar ging in 25/26 naar Ajax voor 6,5 miljoen, Bayern betaalde 111 miljoen in 29/30). Noah Atubolu (heb m nu zelf bij The Spurs, kwam voor 56 miljoen over in 26/27), Noah Darvich (must have)  

Noah Darvich is hier inderdaad ook een pareltje, maar niet haalbaar voor mij. Atubolu valt wat tegen, maar ik heb Dennis Seimen. Breithaupt ga ik eens nader bekijken. 

Geplaatst
17 minuten geleden zei Oerlie:

Noah Darvich is hier inderdaad ook een pareltje, maar niet haalbaar voor mij. Atubolu valt wat tegen, maar ik heb Dennis Seimen. Breithaupt ga ik eens nader bekijken. 

Darvich heb ik uiteindelijk gehaald voor 100 miljoen, ging wel tegen mn principes in maar had het jaar ervoor voor 1 miljard verkocht :D Mocht wel een beetje vanaf vond ik. Onderstaand is Breithaupt, kende m niet maar was heel jaloers dat Ajax met m aan de haal was gegaan zonder dat ik m kende. Seimen had ik inderdaad ook, uiteindelijk naar PSG gegaan om daar eerste doelman te worden. 

image.thumb.png.bdab31a032f3996e88bf7e4f3e33ab9b.png

Geplaatst

image.png.9856df2c51762e34b62ef8f6d4f1665e.png

De helft van mijn bestuur stapt zelf op (op termijn). Nu nog de voorzitter kwijt zien te raken :cheer:

edit:

image.thumb.png.fc879291ef5b080da411375ce9417089.png

Het lijkt echt te gaan gebeuren _O__O_

edit 2:

image.png.6390be47fb4ad68a35e270a50f349da6.png

In before een transferverbod incoming denk ik zomaar eens.

Edit:

image.png.01cd149c3a901d13635f2c5d5c006b20.png

Daar is het verbod al. Nou ja, toch maart. Dus zo druk ben ik toch niet bezig. Kan ik wel de nieuwe jeugdinstroom een contract aanbieden? Mijn staf raadde al aan om dat toch niet te doen, zo slecht is het weer :-D

image.png

bewerkt door MisterX

Geplaatst

image.thumb.png.45c0e200cfaca31c6864fbb669b9773c.png

Speler die aan de tweede club van San Marino wordt verkocht. Als ze dit blijven doen dan zie ik de toekomst rooskleurig Europees.

Geplaatst

Is er ook een record voor snelste bestuursovername? :-D

Op 10 maart doet mijn voorzitter een stapje terug.

Op 11 maart melden de eerste partijen zich.

Op 13 maart worden de eerste partijen echt concreet en krijg ik een transferverbod.

Op 14 maart is de deal rond en wordt het transferverbod opgeheven.

Nu maar hopen dat dit bestuur wel een nieuw stadion wil. Maar ja, eerst moet de verbouwing afgerond zijn voordat ik dat kan vragen, dus dan zijn we alweer aan het einde van het jaar... 

3 minuten geleden zei sennid:

image.thumb.png.45c0e200cfaca31c6864fbb669b9773c.png

Speler die aan de tweede club van San Marino wordt verkocht. Als ze dit blijven doen dan zie ik de toekomst rooskleurig Europees.

Haha, is het ook een beetje goede speler? Of hebben ze juist veel te veel betaald omdat ze eindelijk geld hebben en dat maar over de balk gooien aan middelmatige spelers? :-D

bewerkt door MisterX

Geplaatst
3 minuten geleden zei MisterX:

Is er ook een record voor snelste bestuursovername? :-D

Op 10 maart doet mijn voorzitter een stapje terug.

Op 11 maart melden de eerste partijen zich.

Op 13 maart worden de eerste partijen echt concreet en krijg ik een transferverbod.

Op 14 maart is de deal rond en wordt het transferverbod opgeheven.

Nu maar hopen dat dit bestuur wel een nieuw stadion wil. Maar ja, eerst moet de verbouwing afgerond zijn voordat ik dat kan vragen, dus dan zijn we alweer aan het einde van het jaar... 

Haha, is het ook een beetje goede speler? Of hebben ze juist veel te veel betaald omdat ze eindelijk geld hebben en dat maar over de balk gooien aan middelmatige spelers? :-D

Nu maar hopen dat je bestuur nu wel meewerkt gelijk.

image.png.47ab795b0e43afc54695d961bf4f3b7b.png

Geplaatst
3 uur geleden zei delichris:

Nee je kan voor je jeugdteam ook stafleden aannemen. Dus een manager, assistent, trainers, fysio's. Maar hoe beter de club hoe meer stafleden.

Ahja zo. Maar ik denk dat het voor de mindere teams in de onderste regionen niet rendabel is. Zeker als die jeugdopleiding niet fantastisch staat aangeschreven.