Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
19 uur geleden zei Steels:

Game nr.6 

image.thumb.png.28012df0bd3386c0b01014d233eb2388.png

Flinke uitdaging wel, staan allerlaatste in de Serie B momenteel..Doel van de save (buiten het eindelijk eens meer dan een seizoen volhouden) is om me op te werken in Italië tot bondscoach. 

200w.gif?cid=6c09b952ohyhoggnkij4h3p9m8o

• Antwoorden 11,5k
  • Weergaven 492,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Ik ga gewoon iets proberen, geen idee of het gaat werken of dat ik er plezier uit ga halen, maar ach, FM25 duurt toch nog lang, dus waarom niet? IF Føroyar, een club uit de krochten van Denemarke

• Ik zie mezelf inmiddels toch wel als FM veteraan, CM97/98 was mijn eerste en sindsdien heb ik bijna iedere versie gespeeld. Toch heb ik het hier ook nog wel eens lastig mee, zeker als je een speler he

Geplaatst
1 uur geleden zei ReneLeBlanc:

Splinternieuwe laptop die echt niet normaal snel is helpt wel mee :D 

Zaken als het zoeken naar geschikte spelers, deals rond krijgen met andere clubs en al dat soort simpele zaken kosten gewoon best wat tijd bij mij. Zelfs met een quantum computer zou ik echt niet veel sneller er door heen gaan.

Sommige hier lijken echt alleen maar op die spatiebalk te rammen bij alles in FM... 

Geplaatst

Meneer wilde 4 keer zoveel gaan verdienen, daar gaan we dus niet aan beginnen. De samenwerking blijft dus maar beperkt tot een seizoen. Deze centen gaan we is goed investeren. :D 

image.thumb.png.5c7cde850e054f550c0a0a35ec2eaebb.png

Geplaatst
2 uur geleden zei MisterX:

Zaken als het zoeken naar geschikte spelers, deals rond krijgen met andere clubs en al dat soort simpele zaken kosten gewoon best wat tijd bij mij. Zelfs met een quantum computer zou ik echt niet veel sneller er door heen gaan.

Sommige hier lijken echt alleen maar op die spatiebalk te rammen bij alles in FM... 

Snap ik ook niet hoor..en ik heb ook echt een supersnele laptop, waardoor ik met gemak 90 competities uit 43 landen op hoog detaillevel draai. Maar ik hou nu eenmaal van micromanagement.

Geplaatst
2 uur geleden zei De Raam:

Opdracht voltooid:

image.thumb.png.468946c16ee7bc6edb4a6cd28d2a337a.png

Gefeliciteerd. In je hoeveelste seizoen  ;) ?

Wol Ars 0-1.png

Geplaatst
25 minuten geleden zei Kyrill:

Gefeliciteerd. In je hoeveelste seizoen  ;) ?

2030/31, acht seizoenen dus ;) Hele zieke savegame, nog nooit zo snel gelukt maar de newgens in Portugal zijn écht niet normaal! 

Geplaatst
Zojuist zei De Raam:

2030/31, acht seizoenen dus  Hele zieke savegame, nog nooit zo snel gelukt maar de newgens in Portugal zijn écht niet normaal! 

Grappig, ik won ook de CL met Arsenal in seizoen 8. Ik ben maar Karel, bij jou had ik het in seizoen 4-6 al verwacht ;)Mooi gelukt is bro. 

Geplaatst
9 minuten geleden zei De Raam:

2030/31, acht seizoenen dus  Hele zieke savegame, nog nooit zo snel gelukt maar de newgens in Portugal zijn écht niet normaal! 

Gewonnen met alleen maar jeugdproducten of is dat nog te vroeg? :D 

Geplaatst
19 minuten geleden zei Kyrill:

Grappig, ik won ook de CL met Arsenal in seizoen 8. Ik ben maar Karel, bij jou had ik het in seizoen 4-6 al verwacht Mooi gelukt is bro. 

Dit was Champions League nummer zes ;c maar de eerste met alleen maar zelf opgeleide newgens!

11 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Gewonnen met alleen maar jeugdproducten of is dat nog te vroeg?  

Alleen maar zelf opgeleide newgens, inderdaad! Dus zelfs spelers als Muniz, Moreira, Gabriel Silva, Rodrigo Ribeiro, etc. waren er niet meer bij! 

Geplaatst
2 minuten geleden zei De Raam:

Dit was Champions League nummer zes  maar de eerste met alleen maar zelf opgeleide newgens!

Alleen maar zelf opgeleide newgens, inderdaad! Dus zelfs spelers als Muniz, Moreira, Gabriel Silva, Rodrigo Ribeiro, etc. waren er niet meer bij! 

Oooh haahaha. Dat verklaart een hoop, held!! ❤️

Geplaatst

Toch ook opvallend, als je het niet raar kan noemen. Mijn spits wil niet van me weten omdat de andere spits de pannen van het dak speelt (weeral), krijg zeer mooie aanbiedingen bij clubs die 3 divisies hoger spelen, en nog kiest hij voor mij.

Geplaatst

Ik kon een doorverkoopclausule afkopen voor zo'n 18 mln. Dat heb ik niet gedaan. Toen zakte die iets. Maar nu gebeurt dit:

image.png.71b02306ef5ea484fe9a59499f6d5961.png

62 mln. is gelimiteerde afkoopsom, dus dit bod is per definitie geaccepteerd. Give me my 50% :t::t::t::t:

Edit: Letterlijk het volgende bericht: Speler is verkocht:

image.png.cf8196461cc54506cd931632ab000df1.png

I got my 50% en nog eens 300k :happy:

bewerkt door MisterX

Geplaatst
28 minuten geleden zei AntiChrist7:

wel, dat was niet echt Scherp van hem....

Je bedoelt dat je afbeelding niet scherp is? Onleesbaar 

Geplaatst
4 minuten geleden zei AntiChrist7:

mijn schuld niet dat dit forum nog op hardware van 2014 draait en niet overweg kan met widescreen/curved

Ik heb dit probleem ook.

Geplaatst

Hancko in winterstop seizoen 2 zo goed als zeker naar de zandbak.

Iemand een leuke tip voor een linksbenige cv? Rechtspoten zijn zo gevonden, linksbenige schaars.

Geplaatst

Na 1 seizoen droog te staan...

Schermopname(87).thumb.png.539a1d2c4b728aad36c3a22606f8cc36.png

Misschien nog een tweede prijs op 1 seizoen tijd. Ik ben ondertussen uitgegroeid door een clubicoon!

Geplaatst

Ik kan niet anders zeggen dat het wel lekker draait bij Wrexham. 

Na de winst dit seizoen van de Supercup, de Europese Supercup, de competitie (19 punten los op nr 2 city) pakken we nog een trofee. Pep Guardiola wordt scout bij Wrexham! 

image.thumb.png.0eab9b1c439060d5c5d996c7ef67a6d1.png

Geplaatst
10 minuten geleden zei Kevinoz87:

Ik kan niet anders zeggen dat het wel lekker draait bij Wrexham. 

Na de winst dit seizoen van de Supercup, de Europese Supercup, de competitie (19 punten los op nr 2 city) pakken we nog een trofee. Pep Guardiola wordt scout bij Wrexham! 

image.thumb.png.0eab9b1c439060d5c5d996c7ef67a6d1.png

Qua salaris moet hij precies wel wat inboeten. :)

Geplaatst
24 minuten geleden zei xanderoo:

Qua salaris moet hij precies wel wat inboeten. :)

Ik zou er met mijn ogen dicht voor tekenen ;)