Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 11,5k
  • Weergaven 491,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Ik ga gewoon iets proberen, geen idee of het gaat werken of dat ik er plezier uit ga halen, maar ach, FM25 duurt toch nog lang, dus waarom niet? IF Føroyar, een club uit de krochten van Denemarke

• Ik zie mezelf inmiddels toch wel als FM veteraan, CM97/98 was mijn eerste en sindsdien heb ik bijna iedere versie gespeeld. Toch heb ik het hier ook nog wel eens lastig mee, zeker als je een speler he

Geplaatst
42 minuten geleden zei Glenn08:

Ik zou nog een keeper halen @Kyrill

2017 wil zijn grappen terug ;c

Hele oude, gerecycled en slechte grap en slaat nergens op. Ik heb gewoon groot gelijk ook hoor. Kijk alleen al naar Bayern toen zonder Neuer of Real nu met Lunin en Kepa;e

Geplaatst
33 minuten geleden zei Kyrill:

2017 wil zijn grappen terug ;c

Hele oude, gerecycled en slechte grap en slaat nergens op. Ik heb gewoon groot gelijk ook hoor. Kijk alleen al naar Bayern toen zonder Neuer of Real nu met Lunin en Kepa;e

4 keepers zijn er 2 teveel.

Geplaatst
36 minuten geleden zei Kyrill:

2017 wil zijn grappen terug 

Hele oude, gerecycled en slechte grap en slaat nergens op. Ik heb gewoon groot gelijk ook hoor. Kijk alleen al naar Bayern toen zonder Neuer of Real nu met Lunin en Kepa

Je hebt gelijk vriend. Ben het wel eens met @Glenn08. Je hebt nog een keeper nodig. 5 goede keepers nodig voor een heel seizoen. PL, CC, FA, CL. Slopend seizoen man. 

Geplaatst
28 minuten geleden zei Glenn08:

4 keepers zijn er 2 teveel.

Dan faal jij in tellen. Ik heb en gebruik maar 3 geen 4. Hoe laag heb je me zitten als jij serieus denkt ik Runnarson gebruik en of zou nodig hebben. Hij is natuurlijk ook niet ingeschreven, heb alleen nog geen tijd gehad om hem proberen te verkopen (als dat überhaupt al zou lukken). 4 Keepers wat een clown ben jij zeg 🤡💩

23 minuten geleden zei Dansmeister:

Je hebt gelijk vriend. Ben het wel eens met @Glenn08. Je hebt nog een keeper nodig. 5 goede keepers nodig voor een heel seizoen. PL, CC, FA, CL. Slopend seizoen man. 

Ik heb er drie niet vier 🫣

En dan word ik vaak hier verweten dat ik niet nadenk Hahaha Hahahaha 

bewerkt door Kyrill

Geplaatst
3 minuten geleden zei neva:

Vanwaar die felle reactie? Er staan 4 keepers op de screen. 

Omdat nergens op slaat de grappen. En zij denken ik hem als serieuze optie zie die keeper, natuurlijk doe ik dat niet. Hij kwam terug van loan spel, heb geen tijd gehad hem te verkopen, als überhaupt al kan. En ik kan niet iedere speler micro managen. 

Geplaatst
18 minuten geleden zei Kyrill:

4 Keepers wat een clown ben jij zeg 🤡💩

18 minuten geleden zei Kyrill:

Lees dit eens terug dan. Is toch niet nodig om zo te reageren maat? 

Geplaatst

Wij zijn de beste van... Saipan!

Wij zijn de beste van... Noordelijke Mariana Eilanden!

Wij zijn de beste van... Oost-Azië!

Wij zijn de beste van... Zandbak!

Wij zijn de beste van... Azieeeeeeee!

(Voor de tweede keer)

Happy Premier League GIF by BBC

image.thumb.png.cd4048ccb39e8733b0285bfa1cb41b21.png

Geplaatst
6 minuten geleden zei neva:

Lees dit eens terug dan. Is toch niet nodig om zo te reageren maat? 

misschien zit hij een beetje hoger dan normaal in z´n emotie...

bewerkt door Rrrood

Geplaatst
34 minuten geleden zei Kyrill:

4 Keepers wat een clown ben jij zeg 🤡💩

Iedereen, waaronder ook Glenn, heeft je gesteund de laatste weken, kaartjes gestuurd en dergelijke. Denk je niet dat je reactie een beetje overdreven en ondankbaar is maatje?

bewerkt door Bogatyr

Geplaatst
59 minuten geleden zei Kyrill:

Dan faal jij in tellen. Ik heb en gebruik maar 3 geen 4. Hoe laag heb je me zitten als jij serieus denkt ik Runnarson gebruik en of zou nodig hebben. Hij is natuurlijk ook niet ingeschreven, heb alleen nog geen tijd gehad om hem proberen te verkopen (als dat überhaupt al zou lukken). 4 Keepers wat een clown ben jij zeg 🤡💩

Ik heb er drie niet vier 🫣

Clown Bassie is een idool van mij, dus dankjewel voor het compliment _O_

Maar met met je selectiemanagement in het achterhoofd is het niet ondenkbaar dat je 4 keepers gebruikt. En ik zag er vier staan dus had het gekunnen.

Geplaatst

Het spijt me @Dansmeister @Glenn08 sorry ik reageerde veels te fel. Maar worden hier al jarenlang grappen gemaakt over wat ik doe, betekent ook absoluut niet ik het altijd leuk vind. En ik weet op screen staat maar dat betekent niet automatisch je niet meer logisch hoeft na te denken. Sorry ik was oneerlijk en reageerde te fel

bewerkt door Kyrill

Geplaatst
50 minuten geleden zei Kyrill:

Het spijt me @Dansmeister @Glenn08 sorry ik reageerde veels te fel. Maar worden hier al jarenlang grappen gemaakt over wat ik doe, betekent ook absoluut niet ik het altijd leuk vind. En ik weet op screen staat maar dat betekent niet automatisch je niet meer logisch hoeft na te denken. Sorry ik was oneerlijk en reageerde te fel

Allemaal goed vriendje. 😘

Geplaatst
1 uur geleden zei Kyrill:

Allemaal oke Karel, nam het ook niet erg op ofzo!

Geplaatst

Random met Heerenveen begonnen. Uiteindelijk proberen zoveel mogelijk Friezen uit de jeugd erbij te krijgen.. Seizoen 1:

image.png.c450e61bf8b0c3a4cfa0401392e6db6c.png

Geplaatst
1 uur geleden zei Superboeren:

Random met Heerenveen begonnen. Uiteindelijk proberen zoveel mogelijk Friezen uit de jeugd erbij te krijgen.. Seizoen 1:

image.png.c450e61bf8b0c3a4cfa0401392e6db6c.png

Redelijk bizarre eindstand ook, Heracles 5 en Almere 6. AZ 10 al is dat op basis van de laatste tijd niet geheel onrealistisch te noemen ;e

Geplaatst
2 uur geleden zei joostmakaay:

Imo echt heerlijke video format voor een spel als FM deze, voor wanneer z'n pa de challenge wint terwijl hij echt maar wat doet qua tactieken. :mrgy:

Ik vind dit echt heerlijk om te kijken.

Geplaatst

Zo nachtdienst klaar (voor degenen die zich afvragen waarom ik best vaak 's nachts actief ben)

3515b4745e7bbcdbe8d6ef9e1ae2e925.png

Nu ga ik voor het eerst dit gedrocht mee maken