Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 11,5k
  • Weergaven 491,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Ik ga gewoon iets proberen, geen idee of het gaat werken of dat ik er plezier uit ga halen, maar ach, FM25 duurt toch nog lang, dus waarom niet? IF Føroyar, een club uit de krochten van Denemarke

• Ik zie mezelf inmiddels toch wel als FM veteraan, CM97/98 was mijn eerste en sindsdien heb ik bijna iedere versie gespeeld. Toch heb ik het hier ook nog wel eens lastig mee, zeker als je een speler he

Geplaatst

Arsenal trein blijft  door razen. tickets 2e klas 3,40, 1e klas 6,20. Laatste 5 duels 4x de 0 gehouden.#karelballisworking #thrusthetproces #trein :cheer:

arsenaltrainschema.thumb.png.45fa91c599d3429d811308042dea1017.png

Geplaatst

Koekoek. :D @Thierryvane

Pleuris. Dacht dat ik kampioen was. Spelen Inter en ik gewoon tegen elkaar voor het kampioenschap in de play-offs. ;c

image.thumb.png.8ec2ec195cd269940d8c4f6acacd9f8a.png

bewerkt door Dansmeister

Geplaatst

Moest er niet aan denken in onze ster genomen worden, door rode ster. aangezien zij 2-0 en 3-1 voorstonden, zijn zij door ons in hun rode ster ster genomen;c:cheer: Zijn  nu twee maanden plus ongeslagen,jeej

rode ster ars 3 3.png

bewerkt door Kyrill

Geplaatst

image.thumb.png.a668ee6499371b33809d7aa583ef198c.png

image.thumb.png.c2ebf93e013d1b4fb48e4313f7abb9a0.png

Weet iemand waarom ik hier de verantwoordelijkheden van m'n overige elftallen niet meer kan beheren? Ook onder tabblad "Staf" zijn een hoop opties verdwenen lijkt het. Kan m'n budget en dergelijke nog wel aanpassen, en wacht ook niet op een overname.

Geplaatst

Normaal begin ik standaard een nieuwe FM met PSV, maar gooi het dit jaar eens over een andere boeg. Deze keer start ik met Helmond Sport.

Start.thumb.png.d3c8d1226f4bdaa453a5c47645ab3e5e.png

Geplaatst
10 minuten geleden zei The Saint:

Normaal begin ik standaard een nieuwe FM met PSV, maar gooi het dit jaar eens over een andere boeg. Deze keer start ik met Helmond Sport.

Start.thumb.png.d3c8d1226f4bdaa453a5c47645ab3e5e.png

Ff een inboedel bij elkaar spelen met Kaars

Geplaatst
2 uur geleden zei Dansmeister:

Koekoek. :D @Thierryvane

Pleuris. Dacht dat ik kampioen was. Spelen Inter en ik gewoon tegen elkaar voor het kampioenschap in de play-offs. ;c

image.thumb.png.8ec2ec195cd269940d8c4f6acacd9f8a.png

Hoeveel goals voor Lucca?

Geplaatst

Kom je 2-0 achter. En ga je met 2-1 de rust in. Ik besluit alle aanvallers te wisselen en bam we weten de wedtrijd om te draaien. Ook nog een helden redding van mijn keeper die een strafschop stopt in minuut 95.

65da1283368b4-penarolnacional.png

Geplaatst

Al zoveelste keer we met steal winnen, ik ga niet meer klagen over stats. Als ik wel doe mag je mij er op aanspreken komende 7 dagen.

spu ars 0 2.png

Geplaatst

Zenuwslopend.

image.png.22673e9cb52ef263395c7b929ebb2122.png

In de tweede kwalificatieronde in een groep met Japan, Singapore en Jordanië. Die laatste twee landen kunnen we met gemak hebben, dus door naar de derde ronde. Daarin op het nippertje tweede geworden achter Australië, maar voor China, Iran, Bahrein en Tadzjikistan. Moet je verdomme nog een ronde spelen, omdat alleen de nummer één direct naar het WK gaat (Zuid-Korea organiseert, dus plekje minder).

Vierde ronde tegen Thailand en Qatar. De eerste twee gaan door, de derde gaat naar de allerlaatste play-offs. Thailand wint met 2-1 van ons en met 1-0 van Qatar. Doelsaldo telt, dus een gelijkspel in Qatar was genoeg. Dat mijn genaturaliseerde Ivoriaan na dertien minuten uit een corner 1-0 maakt is dan extra lekker. Ook de eindstand. Let's go! :D 

Geplaatst
2 uur geleden zei Thierryvane:

Hoeveel goals voor Lucca?

39 in de competitie. Gouden schoen winnaar. Komt voor 5 miljoen euro definitief over. 

Geplaatst
8 minuten geleden zei Dansmeister:

39 in de competitie. Gouden schoen winnaar. Komt voor 5 miljoen euro definitief over. 

Ik heb hem ook vorig jaar gehad, dacht bij Arsenal not sure. Well very sure dat ie erg goed is💙😍

Geplaatst
1 uur geleden zei Titan:

Zenuwslopend.

image.png.22673e9cb52ef263395c7b929ebb2122.png

In de tweede kwalificatieronde in een groep met Japan, Singapore en Jordanië. Die laatste twee landen kunnen we met gemak hebben, dus door naar de derde ronde. Daarin op het nippertje tweede geworden achter Australië, maar voor China, Iran, Bahrein en Tadzjikistan. Moet je verdomme nog een ronde spelen, omdat alleen de nummer één direct naar het WK gaat (Zuid-Korea organiseert, dus plekje minder).

Vierde ronde tegen Thailand en Qatar. De eerste twee gaan door, de derde gaat naar de allerlaatste play-offs. Thailand wint met 2-1 van ons en met 1-0 van Qatar. Doelsaldo telt, dus een gelijkspel in Qatar was genoeg. Dat mijn genaturaliseerde Ivoriaan na dertien minuten uit een corner 1-0 maakt is dan extra lekker. Ook de eindstand. Let's go!  

Tering :D Heb ik nog 20 jaar om me voor te bereiden.

Geplaatst

3733ef9461de28d23ac7c18bf9d69901.png

Kijk toch eens wat ik in mijn jeugd krijg dit seizoen. Gast is half Italiaans dus zal wel voor Italië gaan spelen helaas

Geplaatst
5 uur geleden zei joostmakaay:

Ff een inboedel bij elkaar spelen met Kaars

Die tikt ze er in de voorbereiding al makkelijk in ja.