Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 11,5k
  • Weergaven 491,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Ik ga gewoon iets proberen, geen idee of het gaat werken of dat ik er plezier uit ga halen, maar ach, FM25 duurt toch nog lang, dus waarom niet? IF Føroyar, een club uit de krochten van Denemarke

• Ik zie mezelf inmiddels toch wel als FM veteraan, CM97/98 was mijn eerste en sindsdien heb ik bijna iedere versie gespeeld. Toch heb ik het hier ook nog wel eens lastig mee, zeker als je een speler he

Geplaatst
1 minuut geleden zei Nom de Guerre:

Nog een jaartje of twee á drie en ik ben klaar in Japan. Leuke competitie, maar we gaan eens verder kijken.

Al op een idee?

Geplaatst
1 minuut geleden zei ReneLeBlanc:

Al op een idee?

Een aantal, maar nog niks wat echt 100% de wowfactor heeft. So far heb ik een viertal echt concrete ideeën.

Montreal in combinatie met de Canadese nationale ploeg en dan een hele zooi Fransen naturaliseren. 

Cove Rangers, de tweede club van Aberdeen. Kijken of we de grootste club van de stad kunnen worden, in combinatie met het kapotmaken van de Old Firm.

Southampton, maar dan in een youth only setting. Ze hebben een goeie academy, dus benieuwd hoe ver ik er mee zou komen.

Grazer AK. Sturm Graz onttronen als de club van de stad en die Red Bull club kapotmaken.

Daarnaast heb je altijd nog de standaardideetjes van zoeken naar coole clubs die zijn weggezakt in zo'n save. 

Geplaatst
3 minuten geleden zei Nom de Guerre:

Een aantal, maar nog niks wat echt 100% de wowfactor heeft. So far heb ik een viertal echt concrete ideeën.

Montreal in combinatie met de Canadese nationale ploeg en dan een hele zooi Fransen naturaliseren. 

Cove Rangers, de tweede club van Aberdeen. Kijken of we de grootste club van de stad kunnen worden, in combinatie met het kapotmaken van de Old Firm.

Southampton, maar dan in een youth only setting. Ze hebben een goeie academy, dus benieuwd hoe ver ik er mee zou komen.

Grazer AK. Sturm Graz onttronen als de club van de stad en die Red Bull club kapotmaken.

Daarnaast heb je altijd nog de standaardideetjes van zoeken naar coole clubs die zijn weggezakt in zo'n save. 

Oeh Montreal en Southampton springen er voor mij dan wel het meest uit. Montreal vind ik dan wel het meest aanspreken omdat dit een idee is die je net snel hier voorbij ziet komen. 

Geplaatst
15 minuten geleden zei Nom de Guerre:

Montreal of Cove Rangers klinkt als een gave uitdaging, maar wellicht zijn er idd gaandeweg de save nog meer fallen giants ontstaan. 

Geplaatst

De Quadurple is niet meer mogelijk. Het Bayern van @Glenn08 jankt mij uit de CL en het Arsenal van @Kyrill wint in de competitie waardoor ik weer 1 punt achter sta op City. Echt een maandagavond.

Geplaatst

Iemand hier ervaringen met Jovan Mijatovic? IRL paar keer gelinkt aan Feyenoord waardoor ik ook automatisch geinteresseerd ben. Zelfde goldt voor Luciano Rodriguez maar die speelt inmiddels bij ons. :D 

Geplaatst
Op 15-1-2024 om 19:25 zei De Raam:

Ik speel er niet mee maar gebruik de skin weleens voor data en screenshots

Ik ben het aan het proberen maar ik vind het vrij moeilijk om dr echt in te komen zeg maar.

Op 15-1-2024 om 19:21 zei TheRealOne:

Als je de nadruk legt op 'gewoon' dan kan er niet veel fout gaan lijkt me

Ik ben niet echt gewoon maar ik doe mn best.

Geplaatst
8 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

image.thumb.png.5f857b630d93da66403ae4c478d1e07b.png

:< :< :< 

Echt een gijontisch goede intake!

Geplaatst
6 uur geleden zei La Pulga:

@Kyrill stiekem bij je afgekeken, maar heb wel je tactiek gestolen.

image.png.7b2b77e96c6d2ebe77d33648569dcb94.png

Jij steelt hooguit mijn hart, meer niet. Natuurlijk mag je mijn taktiek gebruiken, heb niet voor niks topic geopend met download van taktiek erbij :classic_love: Veel plezier en succes met Guillaume Restes. Ben blij dat je bij jou al 3,5 CA heeft bij mij na 2-3 jaar nog pas 2 CA helaas. 

Geplaatst

Ik speel met Hansa Rostock, seizoen twee. Lucas Bergvall is een talentvolle creatieve middenvelder, die ik huur van Spurs. Spurs heeft hem een target gegeven voor deze periode bij mij, namelijk 5 assists geven. Nou, dat gaat wel lukken, hij staat na twee duels al op zes stuks :classic_biggrin:

Geplaatst

Paar dagen geleden toch besloten om FM aan te schaffen. Vorig jaar niet gedaan maar kon de verleiding niet aan. Wat mij opvalt is dat de matchday gameplay zoveel verbeterd is. Veel meer realisme, lijkt wel.

Geplaatst
4 minuten geleden zei JesseNL:

Paar dagen geleden toch besloten om FM aan te schaffen. Vorig jaar niet gedaan maar kon de verleiding niet aan. Wat mij opvalt is dat de matchday gameplay zoveel verbeterd is. Veel meer realisme, lijkt wel.

Spelers kijken in 3d gameplay op en om en scannen zo de omgeving. Dat vond ik wel heel tof. Ook qua tactieken kan je je uitleven.

Geplaatst
7 minuten geleden zei Rrrood:

Spelers kijken in 3d gameplay op en om en scannen zo de omgeving. Dat vond ik wel heel tof. Ook qua tactieken kan je je uitleven.

Tactieken ben ik nooit zo goed in geweest, heb mijn tactiek van FM24 gekopieerd en wat aangepast. Werkt redelijk, althans ik scoor belachelijk veel maar krijg er ook super veel tegen.

UhjIXAP.png

bewerkt door JesseNL