Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
2 minuten geleden zei bas huijsmans:

Er begint wel een duidelijk top 5 te komen in Noord-Macedonië. Best wel gunstig dat ieder jaar dezelfde teams Europa in gaan. De nederlaag en het gelijke spel zorgen er wel voor dat het seizoen nationaal voor mij al klaar is. Heb nog niet elke wedstrijd van het seizoen gewonnen, beste seizoen blijft met 1 gelijkspel.

image.png.9263d58be999a25e9f0430b9793cffed.png

Valt me tegen van je Bas. 

• Antwoorden 11,5k
  • Weergaven 491,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Ik ga gewoon iets proberen, geen idee of het gaat werken of dat ik er plezier uit ga halen, maar ach, FM25 duurt toch nog lang, dus waarom niet? IF Føroyar, een club uit de krochten van Denemarke

• Ik zie mezelf inmiddels toch wel als FM veteraan, CM97/98 was mijn eerste en sindsdien heb ik bijna iedere versie gespeeld. Toch heb ik het hier ook nog wel eens lastig mee, zeker als je een speler he

Geplaatst

image.thumb.png.d395894499a5ea9f4ca9917ce9ac98ef.png

Mason Burstow is dit seizoen onze targetman voorin en presteert zeer aardig zeg maar :< Zijn contract liep af bij Chelsea dus kon hem niet links laten liggen. :D 

Geplaatst

Keuze stress. Kiezen tussen UD Lanzarote of UD Valle Frontera met een mooi uitzicht op zee :D Wil een club coachen op de Canarische Eilanden :)

Geplaatst
5 minuten geleden zei bas huijsmans:

Snelle uitslag is niet altijd je beste vriend he

Ik weet er alles van helaas ;c 

Geplaatst
5 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

image.thumb.png.2d3d17d3538efdb348b30123ed8f5e5c.png

:< Heel tevree

Haha dat is heel lekker vriend. Seppie speelt altijd groots in mijn FM games.

Hier zomerstoppie seizoen 3. Wordt alles behalve rustig. Al mijn grootverdieners willen contracten niet verlengen en hebben ontsnappingsclausules van vorig jaar erin staan. Half Europa en SA jaagt op mijn spelers. RIP geraamte Udinese. Bamba de eerste. Jaartje in dienst, gaat voor 50 millies naar Bayern.

Geplaatst
3 minuten geleden zei Dansmeister:

Haha dat is heel lekker vriend. Seppie speelt altijd groots in mijn FM games.

Hier zomerstoppie seizoen 3. Wordt alles behalve rustig. Al mijn grootverdieners willen contracten niet verlengen en hebben ontsnappingsclausules van vorig jaar erin staan. Half Europa en SA jaagt op mijn spelers. RIP geraamte Udinese. Bamba de eerste. Jaartje in dienst, gaat voor 50 millies naar Bayern.

Dat is de keerzijde van zo'n succesvol seizoen he maat. Wat was het geraamte van Udi? Geweldige club alleen al door di Natale :< Heb je Pafundi en Lazar nog?

Geplaatst
1 minuut geleden zei sennid:

image.png.13651b459c7d5adbc5db417092670933.png

Inhoud verbergen

image.png.228c40acb55ec01c43f696096a4029d7.png 

image.png.fd763942aa5c4a0544e43731e19d2942.png

Lekker voetballen op het kleinste Canarische Eiland :D

Als ze de bal een goeie roeier het stadion uitgeven vind je m terug op Tenerife.

Geplaatst

Mijn transferperiode zit er nu dan eindelijk op. Op de valreep hebben we deze knaller nog aan kunnen trekken voor 700k (oplopend tot 1,5 miljoen). Zie maar eens langs hem op te komen!

JUkfHZh.png

Geplaatst
5 minuten geleden zei Urbeto:

Mijn transferperiode zit er nu dan eindelijk op. Op de valreep hebben we deze knaller nog aan kunnen trekken voor 700k (oplopend tot 1,5 miljoen). Zie maar eens langs hem op te komen!

JUkfHZh.png

Haha shit he, dit is echt een flinke beuker. Speel je m als CM of VM?

Geplaatst
44 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Dat is de keerzijde van zo'n succesvol seizoen he maat. Wat was het geraamte van Udi? Geweldige club alleen al door di Natale :< Heb je Pafundi en Lazar nog?

Ah te laat gelezen. Zal morgen screenen. Doelman vertrok voor noppes naar de zandbak. Perez en Lovric gezamenlijk 75 miljoen ook naar de zandbak. Lazar nog een 1 jarig contract en wil niet verlengen, dus die zal ook vertrekken. Bamba gelukkig Bayern afgewezen. 

Zeker Pafundi nog. Alle buitenlandse spelers in 3 jaar ingewisseld voor Italianen. Hopen morgen op Scalvini als transferklapper. 

Geplaatst
6 minuten geleden zei bas huijsmans:

Dikke clash wel

image.png.fa89fc92ba320aa77cd2a1ae45da93d3.png

Neem me even mee? Ik dacht dat jij met Brera Brera (Milaanse club toch?) speelde of was dit jouw vorige game? Ben t even helemaal kwijt.

image.thumb.png.4450cc16cdddbae26eb0afc0fc5e96a3.png

Hier zijn we gepromoveerd @Thierryvane maar jezus wat een budgetten. ;c;c;c;c 

Geplaatst
1 minuut geleden zei Dansmeister:

Ah te laat gelezen. Zal morgen screenen. Doelman vertrok voor noppes naar de zandbak. Perez en Lovric gezamenlijk 75 miljoen ook naar de zandbak. Lazar nog een 1 jarig contract en wil niet verlengen, dus die zal ook vertrekken. Bamba gelukkig Bayern afgewezen. 

Zeker Pafundi nog. Alle buitenlandse spelers in 3 jaar ingewisseld voor Italianen. Hopen morgen op Scalvini als transferklapper. 

Waarom speel jij niet met twee schermen en MU gewoon open?????????? Matig matig matig.

Wel flinke bedragen zeg. :< Check even Mattia Mosconi, Alessandro Bianco, Matteo Prati en Daniele Ghilardi. Denk wel het bekijken waard.

Geplaatst
33 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Haha shit he, dit is echt een flinke beuker. Speel je m als CM of VM?

Nu net bij zijn debuut als segundo volante op VM. Direct een sterke pot, zowel verdedigend als aanvallend. Maar ik ben er nog niet helemaal uit wat betreft de tactiek voor komend seizoen, dus hij kan ook nog een linie opschuiven. 

Anyway, Allsvenskan 2027 is los! Heerlijke pot om het seizoen mee te beginnen. 

Afbeelding.png

Geplaatst
2 minuten geleden zei Urbeto:

Nu net bij zijn debuut als segundo volante op VM. Direct een sterke pot, zowel verdedigend als aanvallend. Maar ik ben er nog niet helemaal uit wat betreft de tactiek voor komend seizoen, dus hij kan ook nog een linie opschuiven. 

Anyway, Allsvenskan 2027 is los! Heerlijke pot om het seizoen mee te beginnen. 

Afbeelding.png

Dat is een Sirius mooi resultaat. Nico Paz, dat is een ex-speler van Sporting Gijon toch? :< 

Geplaatst
22 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Neem me even mee? Ik dacht dat jij met Brera Brera (Milaanse club toch?) speelde of was dit jouw vorige game? Ben t even helemaal kwijt.

Haha in FM23 speelde ik met de Italiaanse variant die nu volgens mij niet meer bestaat. De Brera Holding heeft nu dus de oude club van Pandev overgenomen. A(kedemija) P(andev) Brera Strumica heet die nu. In FM24 speel ik daar dus mee en doe ik een Building a Nation voor Noord-Macedonië.

Snap je het weer? ;)

Geplaatst
2 minuten geleden zei bas huijsmans:

Haha in FM23 speelde ik met de Italiaanse variant die nu volgens mij niet meer bestaat. De Brera Holding heeft nu dus de oude club van Pandev overgenomen. A(kedemija) P(andev) Brera Strumica heet die nu. In FM24 speel ik daar dus mee en doe ik een Building a Nation voor Noord-Macedonië.

Snap je het weer? ;)

Ik ben weer bij senor. Lekkere uitdaging ook weer te pakken zeg. Heb je screentje van je beste namen?

@Dansmeister check Luca Lipani ook meteen even. Godverdomme, dat is een lekkere speler zeg :< 

Geplaatst
6 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Ik ben weer bij senor. Lekkere uitdaging ook weer te pakken zeg. Heb je screentje van je beste namen?

De beste namen of de beste spelers? :classic_tongue:

Beste spelers zijn:

Xavi Roig

Spoiler

image.thumb.png.beaae52dec394cf236bbaceed1273434.png

Carlos Cardona

Spoiler

image.thumb.png.8dfea85c6947854dc4de06b8e63719ef.png

Jão

Spoiler

image.thumb.png.60b48cc07b9b79d05bbd338f234a08cd.png

Miguel Bellmunt

Spoiler

image.thumb.png.5dc878dd98f971276bea8069e22e2d4f.png

Santiago Ruiz

Spoiler

image.thumb.png.d68736c61e25e12271dd6cc784b3e92f.png

En mijn beste Macedonische speler is Nikola Terziev. Ook nog eens eigen jeugd

Spoiler

image.thumb.png.2213ada78c1939512318c498f21c4bcc.png

bewerkt door bas huijsmans

Geplaatst
13 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Dat is een Sirius mooi resultaat. Nico Paz, dat is een ex-speler van Sporting Gijon toch? :< 

Hij komt oorspronkelijk bij Real Madrid vandaan, maar ik huur hem van AC Milan. Heb je hem niet zelf naar Gijon gehaald? ;)