Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 11,5k
  • Weergaven 491,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Ik ga gewoon iets proberen, geen idee of het gaat werken of dat ik er plezier uit ga halen, maar ach, FM25 duurt toch nog lang, dus waarom niet? IF Føroyar, een club uit de krochten van Denemarke

• Ik zie mezelf inmiddels toch wel als FM veteraan, CM97/98 was mijn eerste en sindsdien heb ik bijna iedere versie gespeeld. Toch heb ik het hier ook nog wel eens lastig mee, zeker als je een speler he

Geplaatst
8 uur geleden zei La Pulga:

image.thumb.png.afa85251997804acf2760b167832e946.png

@Marvin Dit is hoe ik ben begonnen :D Alleen Misehouy gekocht, vind ik een leuk talent.

#bedanktgedownloadetactieksincedayone!

Welke tactiek is het?

Geplaatst
3 uur geleden zei neva:

Derde wedstrijd, eerste punt. Ik kom er aan hoor @Mordurette

image.png.8299c8b99a814e5c9fa7c03a3eebd8a5.png

Ben je trouwens van plan veel te naturaliseren of het alleen met spelers uit Liechtenstein te doen? Zal een wereld van verschil maken namelijk.

Geplaatst
4 uur geleden zei jevedeve:

Welke tactiek is het?

De GYR 433 Dynamite FM23 :D 

Sindsdien wil ik niets anders meer.

Geplaatst

CL groepsfase in 2029. Na een verlies in San Siro zijn we tegen Salzburg wél los! 

eVCIo6L.png

Geplaatst
23 uur geleden zei De Raam:

Voor de derde dag op rij FM aan staan, het plezier is terug!  

Dag nummer vier en vandaag gaan we het tweede seizoen er doorheen rammen, begin op @ReneLeBlanc te lijken! Heb ook wel een aantal lekkere newgens moet ik zeggen.. 

Geplaatst
2 minuten geleden zei De Raam:

Dag nummer vier en vandaag gaan we het tweede seizoen er doorheen rammen, begin op @ReneLeBlanc te lijken! Heb ook wel een aantal lekkere newgens moet ik zeggen.. 

ik heb het stokje aan jou overgedragen. Ik heb zelf geen tijd namelijk. 

Geplaatst

Zo speel ik graag @Nom de Guerre @neva @ReneLeBlanc @De Raam @Titan @Dansmeister

Onze eerste 5 schoten op doel leverde 4 goals op en 6 schoten op doel waren 5 goals.  De tegenstander kreeg ook totaal geen ruimte tijdens deze #karelball blitzkrieg, we dekte hoog en bij elke uitrap van hun keeper Gavin Bazunu leverde ze de bal in no-time bij ons in. En cherry on the pie Van Persie die tot 3 goals en 1 assist komt.

Arsenal Southampton 5-0.png

Geplaatst
49 minuten geleden zei De Raam:

Eindelijk het WK voor clubs spelen, meten met de grote jongens...

Inhoud verbergen

image.png.8934e362c10b69a53337e69857861111.png

image.png.41ffc72bcd6a2e8566c85c469cd83f00.png

image.png.4da5c9cc8d9942616a1d75d42414046e.png

image.png.10cf31d18933ae7dfc3ffa7910c4bcf5.png

image.png.ac4d3711d0d1e0702fb2be9ced0c6216.png

Juichen! :cheer:

Held _O_

Gefeliciteerd!!

Dit is de huidige/recente vorm van mijn Shaqueel van Persie!! 8.26 over de laatste 5 wedstrijden, dus heb hem even complimenten gegeven. Ook is zijn CA nu 4 ster, dus Endrick, Vitor Roque en Evan Ferguson maak je borst maar nat! :)

in vorm Van Persie 26 dec 29.png

Geplaatst
Op 18-4-2024 om 12:28 zei Mordurette:

Ben je trouwens van plan veel te naturaliseren of het alleen met spelers uit Liechtenstein te doen? Zal een wereld van verschil maken namelijk.

Sorry, ik had hier nog niet op geantwoord. Het is wel de bedoeling dat we gaan naturaliseren, want anders kan ik net zo goed m'n San Marino challenge weer oppakken. De aantrekkingskracht van de Zwitserse competitie zou hier toch wel echt een hele grote factor in gaan moeten spelen straks.

Geplaatst

Deze p0rno uitslag/wedstrijd nu ook even in het openbaar voor iedereen op MU. Wij de nummer 1 Arsenal de nummer 4 en potentieele nummer 2 Aston Villa(als ze inhaalduel winnen komen ze 2e) met maar liefst 7-1 pak rammel gegeven! Heerlijk_O_:classic_love: Ik wou het al eerder posten maar toen zou het dubbel/tripel post geweest zijn gehehe, geen zin in.

#karelball 

@Arteta kijk je mee? Zo versla je wel Villa!

Arsenal-Aston Villa 7-1.png

Geplaatst
5 uur geleden zei neva:

Sorry, ik had hier nog niet op geantwoord. Het is wel de bedoeling dat we gaan naturaliseren, want anders kan ik net zo goed m'n San Marino challenge weer oppakken. De aantrekkingskracht van de Zwitserse competitie zou hier toch wel echt een hele grote factor in gaan moeten spelen straks.

Ja zodra jouw Vaduz wat presteert in Europa en de Zwitserse competitie wat beter zal worden qua reputatie moet dat wel goedkomen.

Geplaatst
10 minuten geleden zei De Raam:

Verifiëren in de editor. Bestand inladen, testen en opslaan 

Ah, ik heb de Editor niet, helder. Dan werkt het dus niet. Ik zal op zoek gaan naar recentere files, komt goed. Bedankt kerel, fijne avond. 

Geplaatst
25 minuten geleden zei ElPrincipito:

Ah, ik heb de Editor niet, helder. Dan werkt het dus niet. Ik zal op zoek gaan naar recentere files, komt goed. Bedankt kerel, fijne avond. 

Je mag ze ook doorsturen, doe ik het wel even!

Geplaatst

Kampioen met Geel Wit (5e klasse). Club waar ik in mijn jeugd geschitterd heb. Nog 8 promoties te gaan en we spelen Eredivisie.

Geplaatst
22 minuten geleden zei De Raam:

Je mag ze ook doorsturen, doe ik het wel even!

Nee, teveel moeite joh! Ik zoek wel even andere DB’s die recenter zijn. Dank!