Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
35 minuten geleden zei Arezo:

Ik kletst gewoon in de headset van mijn ps5. En het geluid gaat volgens mij best goed?! Luist mezelf niet terug eerlijk gezegd. Volgens mij is mijn headset ook geschikt voor PC.

Ahja, PS5 natuurlijk. Ik op mijn pc, Twitch Studio gedownload en daar wat in lopen kloten. Iemand die toevallig weet hoe je dan gewoon via je iPhone oortjes kunt praten? zonder een audio loop te horen? @joostmakaay misschien? Anders moet ik maar een keer een headset met microfoon aanschaffen.

• Antwoorden 11,5k
  • Weergaven 492,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Ik ga gewoon iets proberen, geen idee of het gaat werken of dat ik er plezier uit ga halen, maar ach, FM25 duurt toch nog lang, dus waarom niet? IF Føroyar, een club uit de krochten van Denemarke

• Ik zie mezelf inmiddels toch wel als FM veteraan, CM97/98 was mijn eerste en sindsdien heb ik bijna iedere versie gespeeld. Toch heb ik het hier ook nog wel eens lastig mee, zeker als je een speler he

Geplaatst
8 minuten geleden zei Becks:

Ahja, PS5 natuurlijk. Ik op mijn pc, Twitch Studio gedownload en daar wat in lopen kloten. Iemand die toevallig weet hoe je dan gewoon via je iPhone oortjes kunt praten? zonder een audio loop te horen? @joostmakaay misschien? Anders moet ik maar een keer een headset met microfoon aanschaffen.

Geen ervaring met oortjes, maar wel met Twitch. Ik werk met OBS, daar kun je gewoon audiobronnen selecteren, kwestie van kijken of je oortjes erbij staan.

Geplaatst
4 minuten geleden zei Nom de Guerre:

Geen ervaring met oortjes, maar wel met Twitch. Ik werk met OBS, daar kun je gewoon audiobronnen selecteren, kwestie van kijken of je oortjes erbij staan.

Dankjewel, zal het eens via OBS proberen.

Geplaatst
1 minuut geleden zei Becks:

Dankjewel, zal het eens via OBS proberen.

Met wat kunst- en vliegwerk heb ik toen zelfs een Google Meet gesprek als audiobron erbij gehaald voor die live finale :D 

Geplaatst

Hier gaat het wel erg lekker met de Pentagon challenge:

image.thumb.png.5e663bc98c8273f9b005e508b519f347.png

Nu maar opzoek naar een club in Zuid-Afrika om CL nummer 5 proberen te behalen.

Geplaatst
4 uur geleden zei Nom de Guerre:

Met wat kunst- en vliegwerk heb ik toen zelfs een Google Meet gesprek als audiobron erbij gehaald voor die live finale :D 

Ben nu online via OBS, geen idee of het nu met het geluid beter gaat. Alles staat op de standaardinstellingen.

https://www.twitch.tv/kobus_k

Geplaatst
Zojuist zei rich ruzzian:

Ik weet niet of je nu geluid aan hebt @Becks maar ik hoor helemaal niks. De stream is verder wel helemaal prima. 

Heb alles maar even uitgezet eerst. Er was een harde ruis en wat ik ook doe ik krijg het niet voor elkaar. Eerst maar eens wat tutorials kijken denk ik.

Geplaatst

Met het allerkleinste budget net weten te overleven en de finale te halen van de FA Cup mag een wonder heten _O_

image.thumb.png.1ea5b82ceebbb612ce3c342ca9b418f5.png

Geplaatst

Typisch FM. Gekocht voor 3,6 miljoen, daarna voor 11 miljoen aan Arsenal verkocht + 50% doorverkoop. Nu voor 5,5 miljoen terug kunnen kopen, waarvan we dus zelf 2,75 miljoen terug krijgen. En waarschijnlijk over een jaar of twee weer voor 10 miljoen richting Europa. Nog altijd maar 22 jaar en heeft stil gestaan in zijn ontwikkeling dus valt zeker nog wat uit te halen. 

image.png.d6a2ebed249732db0ef6e1304a21980e.png

Geplaatst
4 minuten geleden zei rich ruzzian:

Met Ajax begonnen met de volgende tactiek:

ajax-tactiek.png

Dubbel gepakt en Europa League tegen Liverpool in de halve finale eruit gevlogen. Tactiek doet het meer dan aardig. 

Interessant. 

Geen last dat er veel ruimte is op de vleugels? Of juist weer veel ruimte in het centrum zodra de WCB uitstappen richting de vleugels? 

Geplaatst
3 minuten geleden zei Mordurette:

Interessant. 

Geen last dat er veel ruimte is op de vleugels? Of juist weer veel ruimte in het centrum zodra de WCB uitstappen richting de vleugels? 

Soms wel wat last dat de vleugels open liggen. Dat bleek vooral tegen Liverpool een probleem in de halve finale. Dus daar nog wel wat aan sleutelen. 

Geplaatst

Back to back promoties met Geel Wit '20. Ik vind er eerlijk gezegd geen klap aan want ik win alles. ben op het 9e niveau van Nederland tot de 8ste finales KNVB Beker gekomen. Dat heeft me 6 ton prijzengeld opgeleverd. Nu dus laten zien in de 3e klasse, 8e niveau?! Ff spatiebalk rammen/ op vakantie gaan.

Geplaatst
24 minuten geleden zei rich ruzzian:

Soms wel wat last dat de vleugels open liggen. Dat bleek vooral tegen Liverpool een probleem in de halve finale. Dus daar nog wel wat aan sleutelen. 

Vleugels plekje lager zetten en als Defensive Wingers? Geen idee of ze dan meer inzakken hoor...