Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Lol, ik ben er achter gekomen dat ik heel veel speler voor 0% vergoeding kan huren die gewoon een toegevoegde waarde zijn voor het team. Ik heb al 6 huurspelers ondertussen en ik betaal niets voor ze :-D

• Antwoorden 11,5k
  • Weergaven 492,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Ik ga gewoon iets proberen, geen idee of het gaat werken of dat ik er plezier uit ga halen, maar ach, FM25 duurt toch nog lang, dus waarom niet? IF Føroyar, een club uit de krochten van Denemarke

• Ik zie mezelf inmiddels toch wel als FM veteraan, CM97/98 was mijn eerste en sindsdien heb ik bijna iedere versie gespeeld. Toch heb ik het hier ook nog wel eens lastig mee, zeker als je een speler he

Geplaatst

Wacht maar tot je team beter wordt, @MisterX, dan ga je moeten betalen :D .

Hier het tweede seizoen afgerond. Helaas niet kunnen winnen bij de traditionele top 3. Feyenoord was buitencategorie. Verder op de laatste speelronde gewonnen van Twente, waardoor de Tukkers degradeerden. Klaar met de beta wat mij betreft.

image.thumb.png.53fe3cb440f7616660d00100c29a9cce.png

Geplaatst
10 minuten geleden zei dvsermelo:

Ook in Instabul is het koud in maart op de platte kar hoor.. Ongeslagen kampioen, met veel monsterscores.

Ik verwacht een uitgebreid topic in het tactieken gedeelte na al dat showboaten :mmm:

Geplaatst

6 november en de nummer 19 in de Premier League. Dat kan maar 1 ding betekenen. Een SAF challenge om de beta nog even vol mee te spelen en als side save op de langere termijn. Sinisterra, Senesi, Kerkez en Kluivert dus wel een paar leuke spelers in de selectie. Eens kijken waar dit ons kan brengen.

image.thumb.png.223dea7c8c6444adfd82b46ad3a9eb2d.png

Geplaatst
14 minuten geleden zei Titan:

Wacht maar tot je team beter wordt, @MisterX, dan ga je moeten betalen :D .

Dan heb ik daar waarschijnlijk ook wel doekoe voor :D

Ik moet het nu ook hebben van een salarisbudget van 8.5k per maand... 

Geplaatst
5 minuten geleden zei Titan:

Heb jij telepathische gaven?  

Onder andere...

Omdat ik natuurlijk al wist dat je dit ging vragen, heb ik even een screenshot gemaakt ;)

Screenshot_20231030_195011_Chrome.thumb.jpg.c0bc6e79a9947e5fcfca75efa785a867.jpg

Wel de enige goede reden om te stoppen met de beta trouwens!

Geplaatst
43 minuten geleden zei MisterX:

Lol, ik ben er achter gekomen dat ik heel veel speler voor 0% vergoeding kan huren die gewoon een toegevoegde waarde zijn voor het team. Ik heb al 6 huurspelers ondertussen en ik betaal niets voor ze 

Zeker richting het einde van de transferdeadline, worden ze alleen maar goedkoper.

Geplaatst
2 minuten geleden zei neva:

Zeker richting het einde van de transferdeadline, worden ze alleen maar goedkoper.

Goedkoper dan gratis?! Hoe krijg je geld toe om spelers te huren?! :cheer:

Geplaatst
Zojuist zei MisterX:

Goedkoper dan gratis?! Hoe krijg je geld toe om spelers te huren?! :cheer:

Ah, ik was even vergeten tegen wie ik het had. Sodeknetters, wat ben jij bijdehand :t:

Ik bedoel dat er dan alleen maar meer spelers gratis worden, want spelers waar nu nog geld voor gevraagd wordt worden vaak dan goedkoper of zelfs gratis. 

Geplaatst

Zou iemand die al een aantal seizoenen verder is de selecties van Feyenoord, PSV en Ajax willen delen wanneer deze door de computer bestuurd worden?

Benieuwd hoe de aankopen zijn en of dat eens een beetje realistisch is. Anders weer wachten op Daveincid z’n pack.

bewerkt door MarcFR

Geplaatst
3 uur geleden zei De Raam:

Ik verwacht een uitgebreid topic in het tactieken gedeelte na al dat showboaten :mmm:

Ik ben daar niet zo handig in haha. Wil je wat zien/weten?

Geplaatst

Ik kan gewoon een scout aannemen voor 25 euro per maand. Hoeveel uur per week zal zijn dienstverband zijn?! 

Geplaatst

image.thumb.png.f1f39a508374eb808a1a6294b24cb300.png

Hoppa! Voorheen 2x gewonnen door Bellingham. Er is gelijk interesse vanuit Saudi Arabië. 

Maaaar hij zit nu eigenlijk zelfs op de bank, een man met deze naam MOET ik hebben, door hem nu tevreden te houden hoop ik hem dalijk te kopen voor 9.2 miljoen:

image.thumb.png.ce7e6889d2ae6ac17160261f27394ee0.png 

Geplaatst
11 uur geleden zei MetalMichael:

Is er al een records topic?

image.png.b13f1a745fa362ab4ca12f721e6d09d1.png

Sowieso niet tijdens de Bèta.

Daarnaast misschien nog even met elkaar overleggen of savegames vanuit FM23 wel mee mogen doen met de nieuwe records? Aangezien men daar al vaak veel verder is dan de nieuwste versie en sommige records dan al gelijk bijna niet meer verbroken kunnen worden (denk aan uitslagen van 30-0 of zoiets).

Ik ben voorstander om dit niet te doen, gun iedereen weer evenveel kans vanaf nul.

@Fantasy @neva @Bogatyr en uiteraard anderen, laat maar weten.