Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 11,5k
  • Weergaven 491,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Ik ga gewoon iets proberen, geen idee of het gaat werken of dat ik er plezier uit ga halen, maar ach, FM25 duurt toch nog lang, dus waarom niet? IF Føroyar, een club uit de krochten van Denemarke

• Ik zie mezelf inmiddels toch wel als FM veteraan, CM97/98 was mijn eerste en sindsdien heb ik bijna iedere versie gespeeld. Toch heb ik het hier ook nog wel eens lastig mee, zeker als je een speler he

Geplaatst

image.thumb.png.e55475b1676ea3066259022ca2e3d86e.png

Soms jaagt alleen de naam al schrik aan:D. Helaas is het wel een slap aftreksel van de echte Balotelli, maar wel gemakkelijker in het gareel te houden.

bewerkt door Cervantes

Geplaatst

Je hebt een linksback die eigen qua atributen niet meer is dan een speler rechterrijtje maar speelt heel sterk en heeft geweldige gemiddeldes en is belangrijk met treffers en assists. Maar je wilt ook doorgroeien naar Europese top vervangen en laten blijven?

Geplaatst

Als er interesse is vervangen, anders zo ik hem aanhouden denk ik.

image.png.76ec4339b9cc443338db99b249c21aa0.png

Zo zonde dit. 2x verloren van Roemenië en 1x van Nederland. Gelijkspel was ook tegen Nederland. Dubbele cijfers gehaald tegen Gibraltar.

Geplaatst
20 minuten geleden zei Djurovski:

Je hebt een linksback die eigen qua atributen niet meer is dan een speler rechterrijtje maar speelt heel sterk en heeft geweldige gemiddeldes en is belangrijk met treffers en assists. Maar je wilt ook doorgroeien naar Europese top vervangen en laten blijven?

Zoals ik al aangaf, als hij goed presteert, zou ik hem houden.

Geplaatst
14 minuten geleden zei neva:

Als er interesse is vervangen, anders zo ik hem aanhouden denk ik.

image.png.76ec4339b9cc443338db99b249c21aa0.png

Zo zonde dit. 2x verloren van Roemenië en 1x van Nederland. Gelijkspel was ook tegen Nederland. Dubbele cijfers gehaald tegen Gibraltar.

Nog geen interesse maar heb wel een newgen die qua atrributen beter is en komt nog een ervaren Egyptenaar voor de pokeplayer maar als een oud speler zo geweldig speelt dan speelt mijn geweten op

Geplaatst
34 minuten geleden zei neva:

Zie net dat het om Gudmundsson gaat. Gewoon houden man. Ik had hem bij Vaduz ook. Speciaal plekje in m'n hart.

Elke oud FCG speler heeft een speciaal plekje in mijn hart, Op Danny Hoesen na dan

Geplaatst
19 minuten geleden zei ElPrincipito:

B Elftal, is dit lekker of is dit lekker. 
#stijvestaaf #EPbal

Schermafbeelding2024-06-01om09_55_34.thumb.png.18c9ba2b7c594832b55032220fbed78c.png

Volgens mij speel je net als mij: Drop al die ballen op het hoofd van de lange spits :D

Geplaatst

In de competitie met Bilbao loopt het vrij vlotjes, nog maar twee keer (Barca en Real) verloren :D In de CL daarentegen na 6 potjes er nog maar een gewonnen :cab: Gewoon heel veel knullige fouten, maar wel constant de betere in de meeste wedstrijden. Gelukkig verwacht het bestuur niet dat ik verder kom dan de groepsfase ;c

bewerkt door TheRealOne

Geplaatst

Duurde even maar Ligue 2 is een feit. 

image.thumb.png.06a1cd7588b8ad1da2349eeb1cfa7bc7.png

image.thumb.png.2d9f78bf8dabd815b3b14917d3b142c5.png

image.png.871f39ada8d85a4c501ac68ff617f957.png

Alleen dit gaat een probleem worden denk ik.

Geplaatst
19 uur geleden zei Bazoer:

Dit zal al honderd keer gevraagd zijn, maar hoe kan ik het Duitse nationale elftal laten spelen met de bestaande spelers? Op dit moment kunnen alleen de regens erin komen in verloop van tijd. Heb ergens wel wat gelezen dat als je diep in de bestanden van FM24, database en dan mapje 2400 oid een paar bestanden verwijderd dit probleem word verholpen. Dit helpt bij mij niet. Ook niet bij een nieuwe game. Is er een oplossing hier voor? 

Als je de stappen goed volgt van de uitleg dan gaat het wel werken. Ik gebruik zelf altijd deze maar meerdere websites hebben ze.

Geplaatst

Nations League is niet Nederland's favoriete toernooi ;c Pas vanaf 2034 was het mijn verantwoordelijkheid, dus niet helemaal m'n schuld :D

c60011991f2a77e8fc56f19639d922e9.png

Geplaatst

Soms is het selectiebeleid van de AI toch wel absurd slecht.

image.thumb.png.3482c9f828421a45b7e73eb14e18ba33.png

Ongelooflijk dat deze speler pas zijn debuut heeft gemaakt sinds dat ik bondscoach ben op 25-jarige leeftijd...