Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
2 uur geleden zei vlietje:

Nu fm 25 pas in Maart uitkomt wil ik een goede database downloaden zodat alle competities en transfer geupdate zijn.

Welke is compleet en werkt goed?

Die van Sortitoutsi is het compleetst vind ik.

• Antwoorden 11,5k
  • Weergaven 491,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Ik ga gewoon iets proberen, geen idee of het gaat werken of dat ik er plezier uit ga halen, maar ach, FM25 duurt toch nog lang, dus waarom niet? IF Føroyar, een club uit de krochten van Denemarke

• Ik zie mezelf inmiddels toch wel als FM veteraan, CM97/98 was mijn eerste en sindsdien heb ik bijna iedere versie gespeeld. Toch heb ik het hier ook nog wel eens lastig mee, zeker als je een speler he

Geplaatst

Ik m'n tissues. Niet voor wat Tim Handwerker-acties, maar vooral omdat ik verkouden ben. En teleurgesteld over het laatste nieuws.

Geplaatst
Zojuist zei Thierryvane:

Moet zeggen: hulde voor alle FM24-strijders in het board United. Iedereen volle bak actief.

90f070647e96aba5ffe0330e146c9a75.gif

Ben gelukkig pas ergens in maart begonnen met FM2024. Ik was dus eigenlijk al een early adaptor :checkit:

Geplaatst
4 minuten geleden zei joostmakaay:

Iemand een idee á la de KKD-challenge van afgelopen jaar, waar we de kille maanden tot de release van FM25 mee kunnen overbruggen als MU zijnde?

Je zou natuurlijk hetzelfde principe kunnen toepassen in België? Challenger Pro League Challenge (d)

Geplaatst
6 minuten geleden zei joostmakaay:

Iemand een idee á la de KKD-challenge van afgelopen jaar, waar we de kille maanden tot de release van FM25 mee kunnen overbruggen als MU zijnde?

ximage.png?ex=6708c9b2&is=67077832&hm=c1c8a17e81fc697b0acfbb8f80ce15b4d9e5c93d90498603293b043db97659aa&=

Met daarbij Portugal en Japan. En het leuke zou zijn in 1 save (d) Ik kwam een heel eind maar in Spanje stokte het een beetje.

Geplaatst
27 minuten geleden zei joostmakaay:

Je kan dit ook doen met een Zwitserse of Oostenrijkse 2de klasser en alleen een ploegje bouwen met Oostenrijkers en Zwitsers. Of in Tsjechië/ Slowakije met alleen spelers uit beide nationaliteiten.

Geplaatst

Geen wereldbedragen, maar toch lekker! Zeker in het stadium waar ik mezelf nog in begeef qua financiële situatie. 

Schermafbeelding2024-10-10om20_50_28.thumb.png.10f7e3250f36e8937be41fd3796b793c.png

Geplaatst

Ik zit te brainstormen over een challenge: de #SteijnOut challenge. Zo goed mogelijk presteren qua rangschikking in een seizoen en dan bonus punten voor ontevreden spelers en voor tegengoals. Lijkt me ergens wel mooi. Ga het nog even verder bedenken. 

bewerkt door Gert

Geplaatst
1 uur geleden zei joostmakaay:

In Scandinavië ergens met alleen Scandinaviërs. In Servië met alleen (voormalig) Joegoslaven. Keuze zat. Letland, met alleen spelers uit Estland/Letland/Litouwen.

Geplaatst

Dit is toch wel een heerlijke transfervrije aanwinst zeg :< Wilde een paar maanden terug nog iets wat leek op zijn Al Ittihad salaris, maar was nu midden augustus al een stuk redelijker. Dat wordt ruim een jaar vlammen!

FPem9Pw.png

Geplaatst
1 uur geleden zei neva:

In Scandinavië ergens met alleen Scandinaviërs. In Servië met alleen (voormalig) Joegoslaven. Keuze zat. Letland, met alleen spelers uit Estland/Letland/Litouwen.

Dit ben ik bezig en het is een aanrader. FM23 was er ook een topic over. Je moet alleen wel even wennen aan de speeltijden in Noorwegen/Zweden/Ijsland en denk Finland. 

Geplaatst
11 uur geleden zei Dansmeister:

Leuk man, dat Arabië. Vierde transfervrije speler die niet naar Pisa wil komen. :cab:

image.png.7f6ee02cca166cad7b15efd7e1e6b3ff.png

betaal dan gewoon wat meer olde kniepstuuver

Geplaatst
4 uur geleden zei Thierryvane:

Moet zeggen: hulde voor alle FM24-strijders in het board United. Iedereen volle bak actief.

90f070647e96aba5ffe0330e146c9a75.gif

Jij bedankt hardloop koning! Jij bent echt een inspiratiebron. 

Geplaatst
1 uur geleden zei Thomassje123:

29e3bc150a5c578c03d56f64b58d4549.png

:-D 

Geweldig. Wat slechte Xg van Oranje bv voor zoveel schoten op doel :-D

Geplaatst

Deze geweldenaar gekocht voor 110K. Speelt als aanvallende middenvelder op ondersteunen. Wat een efficiëntie, niet normaal! Seizoen is nog niet voorbij, 21 doelpunten, 10 assists. Prima! 

Schermafbeelding2024-10-11om07_45_52.thumb.png.d08bbebe375b6c99132f1ffd1d133d42.png

Geplaatst
3 minuten geleden zei ElPrincipito:

Deze geweldenaar gekocht voor 110K. Speelt als aanvallende middenvelder op ondersteunen. Wat een efficiëntie, niet normaal! Seizoen is nog niet voorbij, 21 doelpunten, 10 assists. Prima! 

Schermafbeelding2024-10-11om07_45_52.thumb.png.d08bbebe375b6c99132f1ffd1d133d42.png

Kleine technicus. :< Heerlijk dit soort transfers.

Geplaatst

En heren, wanneer gaan we starten met de onthulling van onze FM24 Extra Time save?

Geplaatst
4 minuten geleden zei Lensherr:

En heren, wanneer gaan we starten met de onthulling van onze FM24 Extra Time save?

image.thumb.png.985ed799af58021935d9a766be374b5d.png

Zoiets?

Of meer zoiets @Lensherr

image.thumb.png.bbde3a2fe6d047ad247de8f0bbc3fc28.png

bewerkt door ReneLeBlanc