Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
4 minuten geleden zei bas huijsmans:

Danku danku, zal eens in de gaten blijven houden of die ooit speelbaar worden in mijn save haha

Oriental zit op het achtste nivreau en de ander zit nog lager dus ik betwijfel het ;c

• Antwoorden 11,5k
  • Weergaven 491,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Ik ga gewoon iets proberen, geen idee of het gaat werken of dat ik er plezier uit ga halen, maar ach, FM25 duurt toch nog lang, dus waarom niet? IF Føroyar, een club uit de krochten van Denemarke

• Ik zie mezelf inmiddels toch wel als FM veteraan, CM97/98 was mijn eerste en sindsdien heb ik bijna iedere versie gespeeld. Toch heb ik het hier ook nog wel eens lastig mee, zeker als je een speler he

Geplaatst
2 uur geleden zei ElPrincipito:

Ik ben zelf geen Suriname! 

Jammer. Heb nu wel Pherai weten over te halen. Kwaliteits injectie op het middenveld 

Geplaatst

Ik ben bezig met de eerste selectie van het Maltese nationale team

Het is wel duidelijk dat ik het van de naturalisatie moet hebben ;c Wat een armoe

Geplaatst
6 uur geleden zei Bogatyr:

Ben nu wel eens benieuwd hoeveel Steam-prestaties jullie hebben gehaald in deze editie van FM. 

86 van de 100

Geplaatst
31 minuten geleden zei Thomassje123:

Ik ben bezig met de eerste selectie van het Maltese nationale team

Het is wel duidelijk dat ik het van de naturalisatie moet hebben  Wat een armoe

image.png.f5c7d98fb69e887a16bf6a69241216ef.png

De Messi van Malta

Geplaatst
2 minuten geleden zei Lensherr:

image.png.f5c7d98fb69e887a16bf6a69241216ef.png

De Messi van Malta

fe1aae3f2020b4f4b0303e087433e698.png

Dat is wel met afstand de beste speler ja haha

Geplaatst
1 minuut geleden zei Thomassje123:

fe1aae3f2020b4f4b0303e087433e698.png

Dat is wel met afstand de beste speler ja haha

image-removebg-preview(23).png.ab155f44c3a2da5a9f087af8bccfa8e4.png

Deze verdient dan ook een face

Geplaatst
8 uur geleden zei sennid:

Dit soort clubs zoek ik ook wel eens maar die zitten verstopt en kan je alleen vinden met een gedownloade database. Hoe ben je op deze club gekomen?

Een lijstje maken met dit soort clubs met dit soort clubs lijkt mij wel leuk. Want je hebt natuurlijk grote clubs (Cardiff o.a.) en heel veel kleinere clubs.

Er is ooit eens op dit forum een lijst gemaakt met clubs die andere nationaliteiten krijgt in de jeugd, dat zijn vaak clubs die ook mijn aandacht trekken. Wilde al eens in Scandinavië beginnen en de Faeröer is natuurlijk wel het kleinste land. Als ik ze op termijn kan helpen met betere spelers zou dat gaaf zijn.

Moet wel even schakelen want het bestuur eist dat ik ook spelers aantrek van de Faeröer Eilanden. 

Geplaatst
Zojuist zei Mordurette:

Er is ooit eens op dit forum een lijst gemaakt met clubs die andere nationaliteiten krijgt in de jeugd, dat zijn vaak clubs die ook mijn aandacht trekken. Wilde al eens in Scandinavië beginnen en de Faeröer is natuurlijk wel het kleinste land. Als ik ze op termijn kan helpen met betere spelers zou dat gaaf zijn.

Moet wel even schakelen want het bestuur eist dat ik ook spelers aantrek van de Faeröer Eilanden. 

Ik heb dat nu ook met Perolas in Brazilië. Supporters willen dat ik Haïtiaanse spelers haal ;c Dus maar gelijk Haïti speelbaar gemaakt zodat ik er in de toekomst kan van profiteren en spelers die kant op kan sturen.

Geplaatst
Zojuist zei sennid:

Ik heb dat nu ook met Perolas in Brazilië. Supporters willen dat ik Haïtiaanse spelers haal ;c Dus maar gelijk Haïti speelbaar gemaakt zodat ik er in de toekomst kan van profiteren en spelers die kant op kan sturen.

Ik had gelukkig ook een database voor de Faeröer en ook alle spelers ingeladen, dat moet wel goedkomen maar op termijn zullen die spelers niet goed genoeg zijn, gok ik :DW:

Geplaatst
7 minuten geleden zei Mordurette:

Bij Groningen krijg ik ook best verschillende nationailteiten door. En dan niet alleen Nederlands/Suriname Nederland/Antillen

Maar ook Ijslanders Spanjaarden en nu een Amerikaan

Geplaatst
6 minuten geleden zei Djurovski:

Bij Groningen krijg ik ook best verschillende nationailteiten door. En dan niet alleen Nederlands/Suriname Nederland/Antillen

Maar ook Ijslanders Spanjaarden en nu een Amerikaan

Kan puur random zijn of inderdaad te maken hebben met eventuele satellietlubs of volgens mij ook de HOYD. BIJ oa Foroyar is het hardcoded. 

Geplaatst
15 minuten geleden zei Mordurette:

Kan puur random zijn of inderdaad te maken hebben met eventuele satellietlubs of volgens mij ook de HOYD. BIJ oa Foroyar is het hardcoded. 

Heb Banik Ostrova , Wisla Krakow ( tja die @Willem bakt er vrij weinig daar in Polen ) En Mcarthur FC als buitenlandse satelietclubs. In Nederland drie amateur ploegen namelijk Spakenburg Be Quick 1887 en Roda JC. Hoogd jeugd was altijd Langeler dus zal dan vooral random geweest zijn. Heb voor dit seizoen wel een betere HOYD aangenomen dus zullen eens zien wat dat brengt 

Geplaatst

Daar kan je wel mee naar de oorlog @Rrrood

image.thumb.png.b9ab8172b38e3d16208fa27f967bec60.png

De eerste landstitel ooit voor Odds is een feit. An "odd experience" for the club

Geplaatst

EIN-DE-LIJK :D :cheer::cheer::cheer:

164d88bd21dea6af104697747403c8c7.png

En niet omdat hij slecht is, maar ik heb aardig wat betere spitsen die staan te dringen 

Spoiler

d1c69c0ec82f536e90105376adc72fd0.png

Bedankt voor alles Santi! 

6a3c690b8992f3495a35bbecbf408882.png

bewerkt door Rrrood

Geplaatst

Nadat het bestuur van Ilves al 3x op rij mijn verzoeken heeft afgewezen om aan mijn diploma te werken voor mijn Continental B License kreeg ik het aanbod om manager te worden van Estoril Praia die op het hoogste niveau in Portugal acteert. Mooie kans om naam voor mijzelf te maken in Portugal en zo weer een stapje dichterbij mijn doel te komen: De Champions League winnen.

image.thumb.png.a91dcac405e3de968cddaf9b9effa67f.png

En dit pareltje loopt er rond:

image.thumb.png.4d9988a5aa4459d9820acbf6fda645c3.png

bewerkt door LouisPSV

Geplaatst

De opvolger van Barco en Saracchi die voor respectievelijk 80 miljoen en 25 miljoen vertrokken. Gaat geweldig, wat een speler! Komend seizoen op 10, ik heb nog een geweldige linksback gekocht. Overigens kostte Insua ons rond de 9 miljoen. 

Schermafbeelding2024-10-14om08_21_14.thumb.png.79fe0b8464aac6b1da9b807ee80e00c2.png

Geplaatst
21 uur geleden zei Bogatyr:

Ben nu wel eens benieuwd hoeveel Steam-prestaties jullie hebben gehaald in deze editie van FM. 

75/100

Geplaatst

Lukt dat eigenlijk, jeugdcoaches voor je jeugdteams? Want ik lees wel dat dat essentieel is voor de opleiding nefast is, maar toch, help!