Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
1 uur geleden zei Matthias.:

Ligt het aan mij of heeft geen enkel nut om "Vol op de aanval" gaan spelen?

Zelden dat ik nog een kans zie wanneer ik dat selecteer..

Of je kansen creëert, hangt niet van de mentaliteit af. 

• Antwoorden 11,5k
  • Weergaven 492k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Ik ga gewoon iets proberen, geen idee of het gaat werken of dat ik er plezier uit ga halen, maar ach, FM25 duurt toch nog lang, dus waarom niet? IF Føroyar, een club uit de krochten van Denemarke

• Ik zie mezelf inmiddels toch wel als FM veteraan, CM97/98 was mijn eerste en sindsdien heb ik bijna iedere versie gespeeld. Toch heb ik het hier ook nog wel eens lastig mee, zeker als je een speler he

Geplaatst

Kampioen! Prognose was 11e, ben hier wel blij mee. Op het einde gaven we het nog bijna weg, veel gelijke spelen en verliespotjes. Blessures, jonge spelers die veel moesten spelen.

Wel 15 miljoen in de min ondanks forse bezuinigingen en goede verkopen. Hoe ging jouw eerste seizoen @Bogatyr?

Schermafbeelding2024-12-26om08_31_05.thumb.png.a0e05910a14ff5587956b83a7979ff12.png

Geplaatst

Heerlijke finale! Was eerst wat balen toen ik zag dat we de finale tegen Inter zouden spelen, zij zijn in eigen competitie echt onverslaanbaar momenteel. Volgend seizoen die trend proberen verbreken en de Serie A winnen.

Schermafbeelding2024-12-26om11_06_18.png.618792b9593fd44495adf2caf2d97cf5.png

Geplaatst
5 uur geleden zei ElPrincipito:

Kampioen! Prognose was 11e, ben hier wel blij mee. Op het einde gaven we het nog bijna weg, veel gelijke spelen en verliespotjes. Blessures, jonge spelers die veel moesten spelen.

Wel 15 miljoen in de min ondanks forse bezuinigingen en goede verkopen. Hoe ging jouw eerste seizoen @Bogatyr?

Schermafbeelding2024-12-26om08_31_05.thumb.png.a0e05910a14ff5587956b83a7979ff12.png

Seizoen 1

image.thumb.png.b7cdcd92a77fef42fb8a643ced480d61.png

Seizoen 2

image.thumb.png.ffd29997fc8f0aa0fa8d28876f8cafad.png

Voorlopig seizoen 3

image.thumb.png.9d4be7b075c5f467d42eca5b7eb942fd.png

Dit is mijn balans momenteel. Ik ben wel twee keer overgenomen.

image.thumb.png.1df49c569f6713de61c3c32f4a4a8707.png

Hoogst ontvangen transferbedragen zijn Nathan Ngoy naar Genoa voor 11 miljoen euro en Moussa Djenepo voor 8 miljoen euro naar Swansea.

Geplaatst

De afgelopen seizoenen altijd pas op het laatst zeker van handhaving. Dit jaar gaat het het hele jaar eigenlijk al meer dan prima en een wedstrijd van te voren verzeker ik me zelfs van play offs voor de promotieplekken. Weinig te zoeken natuurlijk, maar een keer een jaartje waarin er weinig degradatiestress is, was wel lekker.

image.png.f33c4af74d980d855a1e0d5044bdf25a.png

Geplaatst

Nadat ik de tafel door twee geslagen heb voor een vertrek hebben ze toch bezweken. Dan voeg ik er nog enkele seizoenen aan toe.

image.thumb.png.15c52a918cc23beb764cf555f73eb9d7.png

Geplaatst
Op 25-12-2024 om 14:35 zei AntiChrist7:

Financieen in belgie zijn echt slecht nagemaakt. Heb nu twee keer een save gedaan daar, en elk eerste seizoen gaan gent en antwerp in administratie (wat ze natuurlijk niet deden irl). Ik had met Mechelen onverwacht kampioen gespeeld in het eerste seizoen, en mijn beloning was een halvering van het loonbudget, een negatief transferbudget van 3m en 20% retentie (ik moest dus 15m verdienen om terug op 0 te geraken)

Spelers vroegen om nieuwe contracten die ik wel wou geven, maar wat ik niet kon. Dus iedereen zeuren "hij verdient een nieuw contract". Maar natuurlijk was er geen optie om te zeggen dat het bestuur me genaaid had.... Dusja, van die save ben ik direct afgestapt.... Ik heb geen probleem met een uitdaging,  maar als het dat enkel is omdat het gewoon slecht geprogrammeerd is, nee bedankt

Bij Antwerp is dat een kwestie van tijd als ze zo blijven verder doen.

Geplaatst
Op 25-12-2024 om 14:35 zei AntiChrist7:

Financieen in belgie zijn echt slecht nagemaakt. Heb nu twee keer een save gedaan daar, en elk eerste seizoen gaan gent en antwerp in administratie (wat ze natuurlijk niet deden irl). Ik had met Mechelen onverwacht kampioen gespeeld in het eerste seizoen, en mijn beloning was een halvering van het loonbudget, een negatief transferbudget van 3m en 20% retentie (ik moest dus 15m verdienen om terug op 0 te geraken)

Spelers vroegen om nieuwe contracten die ik wel wou geven, maar wat ik niet kon. Dus iedereen zeuren "hij verdient een nieuw contract". Maar natuurlijk was er geen optie om te zeggen dat het bestuur me genaaid had.... Dusja, van die save ben ik direct afgestapt.... Ik heb geen probleem met een uitdaging,  maar als het dat enkel is omdat het gewoon slecht geprogrammeerd is, nee bedankt

40 minuten geleden zei Glenn08:

Bij Antwerp is dat een kwestie van tijd als ze zo blijven verder doen.

en Genkt maakt in 22-23 nog bijna 20 miljoen verlies en zou zonder de investeringen van Baro nu ook nog ruim in de min staan op jaarbasis. En die ongezonde situatie gaat op voor bijna elke Belgische voetbalclub. Helemaal onrealistisch is de situatie in FM dus niet. Toch is het inderdaad een bug die al regelmatig is doorgegeven (en ook bevestigd door SI). Helaas is het niet op te lossen op DB niveau, dus moet er iets anders aangepast worden en dat is blijkbaar moeilijk. Hopelijk is het in FM25 opgelost, want er zijn zoveel leuke Youth Only en LLM opties in Belgie die nu gewoon niet fatsoenlijk speelbaar zijn.

Geplaatst
10 uur geleden zei TomFsoccer:

Heerlijke finale! Was eerst wat balen toen ik zag dat we de finale tegen Inter zouden spelen, zij zijn in eigen competitie echt onverslaanbaar momenteel. Volgend seizoen die trend proberen verbreken en de Serie A winnen.

Schermafbeelding2024-12-26om11_06_18.png.618792b9593fd44495adf2caf2d97cf5.png

Gefeliciteerd! Welk seizoen zit je? En heb je nog spelers van de oorspronkelijke selectie? 

Geplaatst
19 minuten geleden zei SantiagoMunez:

Gefeliciteerd! Welk seizoen zit je? En heb je nog spelers van de oorspronkelijke selectie? 

Ondertussen seizoen 7 nu. Niemand van de selectie uit Serie B zit er nog bij. Heb wel een aantal Italianen gehaald zoals Papetti, Ranocchia, Cittadini en had ook Salvatore Esposito maar die speelt ondertussen in de zandbak.

Geplaatst
1 minuut geleden zei TomFsoccer:

Ondertussen seizoen 7 nu. Niemand van de selectie uit Serie B zit er nog bij. Heb wel een aantal Italianen gehaald zoals Papetti, Ranocchia, Cittadini en had ook Salvatore Esposito maar die speelt ondertussen in de zandbak.

Heel tof! Papetti blijft een geweldenaar. Wat voor tactiek hanteer je? 

Geplaatst
43 minuten geleden zei SantiagoMunez:

Heel tof! Papetti blijft een geweldenaar. Wat voor tactiek hanteer je? 

Een gedownloade tactiek genaamd TFS Perfect 4-2-3-1. Ik gebruik die eigenlijk in elke save.

Geplaatst

47ba2a581f686cb52c8681f5f387742b.png

Als ik zulke tegenstanders al zo eenvoudig versla dan worden die voorrondes wel heel gauw een formaliteit

Geplaatst

Leuk @Bogatyr om jouw save zo te zien. Hier heb ik net Djenepo verkocht voor 11 miljoen en diverse biedingen van 30 miljoen op Ngoy afgewezen. Financieel nu 20 miljoen in de plus, dus het grootste lek lijkt na 1 seizoen wel boven. Al heb ik nog steeds geen salarisbudget. 

Even een vraag he, ook aan anderen. Hoe gaan jullie om met het aannemen van trainers voor de slttelietclub? Dat gaat nooit lekker bij mij, soms haal ik dan trainers die niet bij staf komen te staan. Of besteden jullie dit uit aan de directie? 

Geplaatst
Op 24-12-2024 om 17:06 zei Rrrood:

@putdus

Jonas Urbig, Kacper Tobiasz, Lunin, Turati, Atubolu en Hakon Rafn Valdimarsson

Op 1 of 2 naar niet haalbaar. Heb het bod toch nog geannuleerd op Rome-Jayden Owusu-Oduro.

Heeft zich zo goed ontwikkeld dat ik geen betere momenteel kan krijgen.

Geplaatst
30 minuten geleden zei ElPrincipito:

Even een vraag he, ook aan anderen. Hoe gaan jullie om met het aannemen van trainers voor de slttelietclub? Dat gaat nooit lekker bij mij, soms haal ik dan trainers die niet bij staf komen te staan. Of besteden jullie dit uit aan de directie? 

Dit laat ik eigenlijk altijd wel aan een TD over.

Geplaatst
13 uur geleden zei FlyD:

en Genkt maakt in 22-23 nog bijna 20 miljoen verlies en zou zonder de investeringen van Baro nu ook nog ruim in de min staan op jaarbasis. En die ongezonde situatie gaat op voor bijna elke Belgische voetbalclub. Helemaal onrealistisch is de situatie in FM dus niet. Toch is het inderdaad een bug die al regelmatig is doorgegeven (en ook bevestigd door SI). Helaas is het niet op te lossen op DB niveau, dus moet er iets anders aangepast worden en dat is blijkbaar moeilijk. Hopelijk is het in FM25 opgelost, want er zijn zoveel leuke Youth Only en LLM opties in Belgie die nu gewoon niet fatsoenlijk speelbaar zijn.

Ik heb zelf in de editor wat geneusd en de hoofdschuldige (volgens mij) is dat je heel wat leningen hebt die voor het einde van het eerste seizoen moeten worden terugbetaald. Wat ook weer niet irl het geval is. Ik ga er zelf niet aan prutsen want a) dat is niet mijn job en b) wie weet wat ik kapot maak

Dusja, het is waar dat de situatie in belgie niet rooskleurig is, maar een beetje playtesten en logisch nadenken had dit kunnen vermijden.....

Geplaatst
23 minuten geleden zei AntiChrist7:

Ik heb zelf in de editor wat geneusd en de hoofdschuldige (volgens mij) is dat je heel wat leningen hebt die voor het einde van het eerste seizoen moeten worden terugbetaald. Wat ook weer niet irl het geval is. Ik ga er zelf niet aan prutsen want a) dat is niet mijn job en b) wie weet wat ik kapot maak

Dusja, het is waar dat de situatie in belgie niet rooskleurig is, maar een beetje playtesten en logisch nadenken had dit kunnen vermijden.....

Dat was bij Standard ook zo! Meeste leningen verliepen allemaal dat jaar, de prognose telt dan wel verder. Nu na 1 seizoen gewoon positieve cijfers en een erg positieve prognose. 

Geplaatst
1 uur geleden zei ElPrincipito:

Leuk @Bogatyr om jouw save zo te zien. Hier heb ik net Djenepo verkocht voor 11 miljoen en diverse biedingen van 30 miljoen op Ngoy afgewezen. Financieel nu 20 miljoen in de plus, dus het grootste lek lijkt na 1 seizoen wel boven. Al heb ik nog steeds geen salarisbudget. 

De eerste die bij mij boven de 30 miljoen weg gaat is Matembo denkik, wat een beest is dat trouwens.

Geplaatst
1 uur geleden zei Bogatyr:

De eerste die bij mij boven de 30 miljoen weg gaat is Matembo denkik, wat een beest is dat trouwens.

Noah Makembo? Heb je een screentje?

30 miljoen gaan ze daar IRL niet voor krijgen :classic_ninja:

Geplaatst
3 minuten geleden zei FlyD:

Noah Makembo? Heb je een screentje?

30 miljoen gaan ze daar IRL niet voor krijgen :classic_ninja:

Komt er straks aan (d)

Geplaatst

Ik heb terug wat goesting gevonden voor FM. 

Ik zit in 1ste provinciale in België en de kans dat ik ga promoveren zit er in. 

Puur sportief dus geen probleem. 

Ik weet uit voorgaande saves dat de financiën in België wel een ramp zijn en dit op termijn problemen gaat geven. 

Wat kan ik nu best doen? 

Zo snel mogelijk een prof club worden, zodat ik spelers kan verkopen en daar inkomsten van krijg? 

Zo min mogelijk trainers, scouts,...en geen uitbreiding vragen voor jeugdscouting en jeugd-trainingcomplex? 

Ik las al eens als dat een soort bug was dat de uitgaves in België een ramp zouden zijn, iemand hier ervaring mee. 

Ik speel graag LLM en liefst ook in België, dus hulp is welkom 😊