Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

4 seizoenen op rij sta je een heel jaar mooi bovenaan, lijkt het eindelijk te lukken. Toch gaat het elke keer op het einde verkeerd. Weer geen kampioen... Is het niet Inter, is het Napoli. Ben er wel een beetje klaar mee nu. Tijd voor een nieuwe save denk ik.

Schermafbeelding2024-12-30om13_41_11.png.b8abf19a66ef31fee91e5220815a424a.png

• Antwoorden 11,5k
  • Weergaven 492,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Ik ga gewoon iets proberen, geen idee of het gaat werken of dat ik er plezier uit ga halen, maar ach, FM25 duurt toch nog lang, dus waarom niet? IF Føroyar, een club uit de krochten van Denemarke

• Ik zie mezelf inmiddels toch wel als FM veteraan, CM97/98 was mijn eerste en sindsdien heb ik bijna iedere versie gespeeld. Toch heb ik het hier ook nog wel eens lastig mee, zeker als je een speler he

Geplaatst

Tweede seizoen met Vozdovac, na in het eerste seizoen de derde stek bemachtigd te hebben, moeten we in het tweede seizoen doen met een 2e stek, beker finale en kwart finale “peren league”.

Al met al niet onaardig , zeker als je bedenkt dat zeker Rode Ster een erg geduchten tegenstander is. 

Waar ik stiekem slecht in ben maar wel moet gebeuren is doorselecteren. Hoe pakken jullie dit aan, verkoop je eerst de speler waar je van af wilt om

een betere terug te halen. Of koop je eerst zijn vervanger ?

Geplaatst

De kleine dingen die een game toch leuk maken.

Hamza Akman: het eerste seizoen transfervrij gehaald naar het tweede niveau van Denemarken en ondertussen uitgegroeid naar een topper op het hoogste niveau.

996fae6fd37e59cab5e4907bf4f7348f.png

Jonas Jensen: Dit keeperstalent kwam in het tweede jaar de jeugd binnengelopen. Op het moment dat hij 16 jaar en dus speelgerechtigd was meteen voor de leeuwen gegooid. En de bizarre groei hieronder is nadat hij 3/4 jaar in de basis heeft kunnen staan. Hopelijk blijft Jonas nog jaren bij ons het hok verdedigen.

2a4ea457b65e93f632b1cdca9ef36bab.png

Geplaatst

Ik heb al heel wat jaren een carrière met twee vrienden, waarbij we drie clubs hebben gecreëerd en achtereenvolgens de KKD, Eredivisie en nu ook de CL onveilig maken. Dacht altijd dat het veel te veel moeite zou zijn om zelf een tenue te maken, maar toen ik vanmiddag geïnspireerd werd, o.a. door @Izsco's beeldige creaties, heb ik het er toch maar eens op gewaagd. Zie hier het eindresultaat, gebaseerd op de shirts die ik al in FM had staan.

image.png.f3bf669615aafd63acd0f2618115226b.png

Geplaatst

Netjes hoor Ree! Alleen vind ik bij je uitshirt de logo's iets te hoog geplaatst. Ik snap het wel, vanwege de plaatsing sponsor enzo, maar verder ziet het er top uit!

Hier ben ik inmiddels al weer even bezig met een Youth Only save met MSV Duisburg, n.a.v. m'n ontvangen shirtje van Mystery United. Ze spelen in seizoen in op het vierde (niet standaard-speelbare niveau) en dat is gunstig voor de YO-uitdaging. Nadat ik de game voor de tweede maal gesimuleerd had waren ze al gepromoveerd naar de speelbare 3. Liga en daar heb ik de leiding over de club genomen.

Duisburg is vanuit het verleden best een grote club, zo staat er ook een stadion met een capaciteit van ruim 30.000. Ze zijn een paar keer runner-up geweest in de DfB-Pokal en hadden wat fraaie ereplaatsen in de Bundesliga aan het begin van deze eeuw. Zoals in Duitsland wel vaker het geval is, zakken teams soms ver weg en dat was ook bij Duisburg het geval. Het toont ook maar aan hoe ontzettend competitief Duitsland is, want de niveauverschillen zijn vaak erg klein, met uitzondering van het linkerrijtje in de 1. Bundesliga misschien.

Het had ook het gevolg dat ik met dit team sneller kon doorstoten dan wellicht wenselijk is voor een Youth Only. Ooit een grote club, nu een groot stadion, de faciliteiten zijn voor het derde niveau best redelijk, maar geld was er niet. Toch waren we, uiteraard dus zonder aankopen, hard op weg om kampioen te worden met de selectie die dus net was gepromoveerd. Het inpassen van meer jeugdspelers in de slotfase van het seizoen zorgde er voor dat we er van de laatste zeven slechts één wonnen, waardoor we niet de titel pakten, maar als nummer twee wel promoveerden. 

Ook in de 2. Bundesliga ging het aanvankelijk hard, maar aangezien de selectie ouder werd en de jeugdspelers nog niet veel voorstelden, was het nu écht te vroeg om nóg eens back-to-back promotie te pakken. Vrij bewust werd er gekozen om te consolideren, waar we derde mee werden. Via de play-off tegen Union Berlin verloren we uiteindelijk en mochten we (gelukkig) nog een seizoen in 2. blijven. Met bijna vijftien miljoen prijzengeld werd wel de fundering gelegd voor deze uitdaging, want dat was genoeg om de faciliteiten wat te updaten. En ook de twee daaropvolgende seizoenen eindigden we dicht bij de top, goed voor veel prijzengeld en het updaten van de faciliteiten. 

image.thumb.png.90aba73570883015e0e2435c5c53ff17.png

Dit seizoen liggen we op titelkoers en ik denk dat ik deze wel wil pakken, simpelweg omdat ik nu heb gemerkt dat ik mijn beste talenten niet meer kan behouden.

image.thumb.png.2a9c2249ea10ca8ee94de6de2d8fa78d.png

Deze Bogojevic bijvoorbeeld, gaat straks naar Nürnberg. Transfervrij. Zij spelen in de middenmoot in de 2. Bundesliga, maar hij zag het als een stap hogerop en wilde absoluut niet verlengen.

Ook een andere uitstekende speler, Screve Mboyo, wil (nog) niet verlengen, al heb ik bij hem nog wel wat hoop:

image.thumb.png.687c42011c3dd37b294b2d3bbf1071d3.png

Verder is Haramustek nog wel het tonen waard:

image.thumb.png.5a1976f9304389609c4019aea33ef47c.png

Daarom is promotie wel noodzakelijk, maar er is wel een probleem.

image.png.6b354ecfcc4c329542268657d18c8082.png

Een viersterren spelers is een prima speler voor de 2. Bundesliga.  En dit zijn mijn sterren:

image.png.544448167c3af759a64ef2c784933383.png

De spelers in de rode blokken zijn de spelers uit de originele selectie, dat promoveerde uit het vierde niveau. Al met al is dit dus een selectie die redelijk zou moeten zijn voor de 2. Bundesliga, maar ik vrees dat ik straks écht kanonnenvoer ga worden in de 1. Bundesliga en hoewel ik de reputatieboost en de tientallen miljoenen aan televisiegeld echt wel goed kan gebruiken, vrees ik dat het me misschien wel mijn baan gaat kosten als ik daar kansloos degradeer.

Maar goed, we gaan er voor. Eerst even dit seizoen afmaken en dat gaat lekker snel. Flink wat instant results en transfers en scouting hebben geen aandacht nodig, dus dit is gewoon vliegen. Ook wel eens lekker.

Geplaatst

Je hebt het Nou Camp of Camp Nou en wij hebben:

image.thumb.png.0b1bf274e156170cd61f65a1b4c8a5f8.png

Geplaatst

Nou, de promotie was er gekomen, als kampioen ook :D Maar de kanonnenvoervoorspelling komt voorlopig niet uit. We doen het best oké, vind ik zo. 

image.png.d1802e786b9284496bd1d5793fda3f8a.png

Geplaatst

14f23f71107dd77bcaa9e60e4158950c.png

:cab: 

(afgewezen trouwens)

Ik heb deze post 4x moeten editten, het ging maar door :-D 

bewerkt door Thomassje123

Geplaatst
21 minuten geleden zei Thomassje123:

14f23f71107dd77bcaa9e60e4158950c.png

:cab: 

(afgewezen trouwens)

Ik heb deze post 4x moeten editten, het ging maar door :-D 

Als je dit soort boden weigert heb je vast wel een prima balans op de rekening :-D

Geplaatst
6 minuten geleden zei Mordurette:

Als je dit soort boden weigert heb je vast wel een prima balans op de rekening :-D

Haha

88a28b1765c511dd5104ed128ce64a2b.png

Motief is iets anders. Zo lang hij geen interlands heeft wil ik hem misschien voor Malta. Als ie interlands had gehad, had ik hem verkocht

Geplaatst
2 uur geleden zei neva:

Nou, de promotie was er gekomen, als kampioen ook :D Maar de kanonnenvoervoorspelling komt voorlopig niet uit. We doen het best oké, vind ik zo. 

image.png.d1802e786b9284496bd1d5793fda3f8a.png

Mooi team met een prachtig logo!

Geplaatst
1 uur geleden zei Thomassje123:

Haha

88a28b1765c511dd5104ed128ce64a2b.png

Motief is iets anders. Zo lang hij geen interlands heeft wil ik hem misschien voor Malta. Als ie interlands had gehad, had ik hem verkocht

Die gaat helaas nog wel z'n debuut maken voor Colombia ben ik bang 🙁

Geplaatst
40 minuten geleden zei Mordurette:

Die gaat helaas nog wel z'n debuut maken voor Colombia ben ik bang 🙁

Dat denk ik ook wel, maar zo lang hij die nog niet heeft gemaakt

Geplaatst
2 minuten geleden zei TomFsoccer:

Vind de fout...

Schermafbeelding2024-12-31om14_45_27.png.6c3a7167300f2f60d1c82bee3f90f427.png

Als je niet wil verliezen, mag je niet meer dan 3 keer scoren?

Geplaatst

image.thumb.png.3cd3f39d608038fb3a596435c6a0dacb.png

Dit kost ons het kampioenschap vrees ik. Niet dat ik er veel tegenin kan brengen maar een goal in de 90+5e minuut tegenkrijgen als er 3 minuten blessuretijd worden aangegeven is wel zeer pijnlijk. ;c 

Geplaatst
8 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

image.thumb.png.3cd3f39d608038fb3a596435c6a0dacb.png

Dit kost ons het kampioenschap vrees ik. Niet dat ik er veel tegenin kan brengen maar een goal in de 90+5e minuut tegenkrijgen als er 3 minuten blessuretijd worden aangegeven is wel zeer pijnlijk. ;c 

full

Geplaatst

Wie is er lekker aan het FM'en op deze oudejaarsavond? 

Geplaatst
13 minuten geleden zei Bogatyr:

Wie is er lekker aan het FM'en op deze oudejaarsavond? 

Si!

Vrouw is toch aan het werk en pas rond 10 uur thuis, kinderen op bed. Vermaak me prima.