Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Nou, het nieuwe jaar maar beginnen met het afronden van het 2030-31 seizoen in de Youth Only. Ons debuut in de Bundesliga had bijna niet beter gekund, we waren heel dichtbij Europees voetbal (scheelde slechts vier puntjes) en onze spits Haramustek werd met 23 doelpunten tweede op de topscorersranglijst. 

image.png.aa7861f55042ca1b0f7c997e87fddeb1.png

En dan is dit prima om de continuïteit van de club te waarborgen. 

image.thumb.png.d8e0adadf3dd30e633fb3b29250ff885.png

• Antwoorden 11,5k
  • Weergaven 491,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Ik ga gewoon iets proberen, geen idee of het gaat werken of dat ik er plezier uit ga halen, maar ach, FM25 duurt toch nog lang, dus waarom niet? IF Føroyar, een club uit de krochten van Denemarke

• Ik zie mezelf inmiddels toch wel als FM veteraan, CM97/98 was mijn eerste en sindsdien heb ik bijna iedere versie gespeeld. Toch heb ik het hier ook nog wel eens lastig mee, zeker als je een speler he

Geplaatst

We beginnen het jaar met iets wat ik eigenlijk nog niet eerder heb meegemaakt. Speler die al anderhalf jaar wilde vertrekken, aangaf op einde van contract nieuwe club te vinden én die ik zelf ook op release at end of contract had gezet die toch nog een U-turn maakt.

image.png.6ddb4dd09c6c4ea6e4b99cb89105ab8e.png

Geplaatst

Erg zonde @ReneLeBlanc! Die titel ook net niet gepakt zeker ondanks dat bizarre puntenaantal?

Edit: Oh, ik had je update niet gezien. Zonde.

Hier gaat operatie Stockholmsyndroom van start. Veel spelers hebben contracten willen tekenen alleen met clausules en nu de eerste daarvan weg is gegaan baal ik enorm. Daarnaast zijn er zeker een stuk of vier basisspelers die weg willen omdat ze met betere spelers willen spelen, die zullen wellicht ook nog gaan en dan wordt het wél echt een zwaar seizoen.

Operatie Stockholmsyndroom gaat als volgt: ik ga m'n spelers gijzelen zonder dat ze het doorhebben. Afgelopen seizoen hebben we ons weten te handhaven en dat leverde een prachtige geldsom op, waardoor we nu vijftig miljoen in kas hebben. Alle faciliteiten zijn gemaxxed, behalve de jeugdfaciliteiten, maar die kan ik niet aanvragen. Dat geeft me de mogelijkheid om het geld in salarissen te stoppen. Ik ga m'n eigen spelers namelijk zoveel salaris geven, dat ze compleet oninteressant worden voor andere clubs. Hoppa. Dan kan ik gewoon beloven dat ze weg mogen als ze weg willen en kan ik die clausules in de contracten blijven houden, weg gaan ze dan toch niet. F*ck you.

bewerkt door neva

Geplaatst
Op 27-12-2024 om 09:09 zei putdus:

Op 1 of 2 naar niet haalbaar. Heb het bod toch nog geannuleerd op Rome-Jayden Owusu-Oduro.

Heeft zich zo goed ontwikkeld dat ik geen betere momenteel kan krijgen.

Niklas Hedl? 

Geplaatst

Replay van de 3de ronde FA Cup. Eerste match in extremis nog gelijkspel kunnen uithalen.

Deze keer gewoon 1tje meer gescoord dan de winnaar van de FA Cup van vorig jaar :D :D 

Schermafbeelding 2025-01-01 202600.png

bewerkt door Matthias.

Geplaatst
7 uur geleden zei neva:

Das goed nieuws! Hier loopt iedereen te muiten.

Hou op, bij mij ook man. Tering irritant

e5abcb1b16e80df92f60e47f5aefb8fb.png

Building a nation is AAN!

Geplaatst

Zo frustrerend als je een aantal jaar achter elkaar echt bagger krijgt bij je jeugdinstroom. Ben je het beste team van de wereld, topfaciliteiten, top staff-leden, alle voorwaarden zijn geweldig, maar een goede instroom blijft uit. 

Geplaatst
19 uur geleden zei putdus:

Lewis Schouten verkocht voor 40.5 miljoen aan Sevilla. Was back up achter Enoch Mastoras 

Mastoras nu ook weg voor 51 miljoen. Heeft zich stormachtig ontwikkeld.

Geplaatst
Op 30-12-2024 om 19:21 zei neva:

Netjes hoor Ree! Alleen vind ik bij je uitshirt de logo's iets te hoog geplaatst. Ik snap het wel, vanwege de plaatsing sponsor enzo, maar verder ziet het er top uit!

Mja, ik had dat ook liever anders gezien, maar de site waarmee ik de shirts maakte liet dat niet toe.

Op 30-12-2024 om 19:21 zei neva:

Hier ben ik inmiddels al weer even bezig met een Youth Only save met MSV Duisburg, n.a.v. m'n ontvangen shirtje van Mystery United. Ze spelen in seizoen in op het vierde (niet standaard-speelbare niveau) en dat is gunstig voor de YO-uitdaging. Nadat ik de game voor de tweede maal gesimuleerd had waren ze al gepromoveerd naar de speelbare 3. Liga en daar heb ik de leiding over de club genomen.

Duisburg is vanuit het verleden best een grote club, zo staat er ook een stadion met een capaciteit van ruim 30.000. Ze zijn een paar keer runner-up geweest in de DfB-Pokal en hadden wat fraaie ereplaatsen in de Bundesliga aan het begin van deze eeuw. Zoals in Duitsland wel vaker het geval is, zakken teams soms ver weg en dat was ook bij Duisburg het geval. Het toont ook maar aan hoe ontzettend competitief Duitsland is, want de niveauverschillen zijn vaak erg klein, met uitzondering van het linkerrijtje in de 1. Bundesliga misschien.

Het had ook het gevolg dat ik met dit team sneller kon doorstoten dan wellicht wenselijk is voor een Youth Only. Ooit een grote club, nu een groot stadion, de faciliteiten zijn voor het derde niveau best redelijk, maar geld was er niet. Toch waren we, uiteraard dus zonder aankopen, hard op weg om kampioen te worden met de selectie die dus net was gepromoveerd. Het inpassen van meer jeugdspelers in de slotfase van het seizoen zorgde er voor dat we er van de laatste zeven slechts één wonnen, waardoor we niet de titel pakten, maar als nummer twee wel promoveerden. 

Ook in de 2. Bundesliga ging het aanvankelijk hard, maar aangezien de selectie ouder werd en de jeugdspelers nog niet veel voorstelden, was het nu écht te vroeg om nóg eens back-to-back promotie te pakken. Vrij bewust werd er gekozen om te consolideren, waar we derde mee werden. Via de play-off tegen Union Berlin verloren we uiteindelijk en mochten we (gelukkig) nog een seizoen in 2. blijven. Met bijna vijftien miljoen prijzengeld werd wel de fundering gelegd voor deze uitdaging, want dat was genoeg om de faciliteiten wat te updaten. En ook de twee daaropvolgende seizoenen eindigden we dicht bij de top, goed voor veel prijzengeld en het updaten van de faciliteiten. 

image.thumb.png.90aba73570883015e0e2435c5c53ff17.png

Dit seizoen liggen we op titelkoers en ik denk dat ik deze wel wil pakken, simpelweg omdat ik nu heb gemerkt dat ik mijn beste talenten niet meer kan behouden.

image.thumb.png.2a9c2249ea10ca8ee94de6de2d8fa78d.png

Deze Bogojevic bijvoorbeeld, gaat straks naar Nürnberg. Transfervrij. Zij spelen in de middenmoot in de 2. Bundesliga, maar hij zag het als een stap hogerop en wilde absoluut niet verlengen.

Ook een andere uitstekende speler, Screve Mboyo, wil (nog) niet verlengen, al heb ik bij hem nog wel wat hoop:

image.thumb.png.687c42011c3dd37b294b2d3bbf1071d3.png

Verder is Haramustek nog wel het tonen waard:

image.thumb.png.5a1976f9304389609c4019aea33ef47c.png

Daarom is promotie wel noodzakelijk, maar er is wel een probleem.

image.png.6b354ecfcc4c329542268657d18c8082.png

Een viersterren spelers is een prima speler voor de 2. Bundesliga.  En dit zijn mijn sterren:

image.png.544448167c3af759a64ef2c784933383.png

De spelers in de rode blokken zijn de spelers uit de originele selectie, dat promoveerde uit het vierde niveau. Al met al is dit dus een selectie die redelijk zou moeten zijn voor de 2. Bundesliga, maar ik vrees dat ik straks écht kanonnenvoer ga worden in de 1. Bundesliga en hoewel ik de reputatieboost en de tientallen miljoenen aan televisiegeld echt wel goed kan gebruiken, vrees ik dat het me misschien wel mijn baan gaat kosten als ik daar kansloos degradeer.

Maar goed, we gaan er voor. Eerst even dit seizoen afmaken en dat gaat lekker snel. Flink wat instant results en transfers en scouting hebben geen aandacht nodig, dus dit is gewoon vliegen. Ook wel eens lekker.

Mooie uitdaging wel! Heb zelf nog nooit zo'n challenge geprobeerd; het feit dat je geen inkomende transfers mag doen houdt me tegen. Dat vind ik namelijk één van de leukste dingen om te doen. 

Geplaatst

Ik speel met de lokale amateurvereniging (ergens database gedownload) en begonnen in S1 in de 3e klasse. In S3 kunnen handhaven in 1e klasse na 2 promoties op rij. Nu met de minste reputatie en selectie proberen om weer hand te haven. Ondertussen moet ik ook bijna beginnen met doorselecteren, ondanks de hele jeugdige leeftijd van de regens. Speel met de helft 16 en 17 jarigen omdat die kwalitatief gewoon zoveel beter zijn... Ik wilde novelle starten maar daarvoor speel ik te weinig helaas...

Geplaatst
Op 1-1-2025 om 17:36 zei neva:

Erg zonde @ReneLeBlanc! Die titel ook net niet gepakt zeker ondanks dat bizarre puntenaantal?

Edit: Oh, ik had je update niet gezien. Zonde.

Hier gaat operatie Stockholmsyndroom van start. Veel spelers hebben contracten willen tekenen alleen met clausules en nu de eerste daarvan weg is gegaan baal ik enorm. Daarnaast zijn er zeker een stuk of vier basisspelers die weg willen omdat ze met betere spelers willen spelen, die zullen wellicht ook nog gaan en dan wordt het wél echt een zwaar seizoen.

Operatie Stockholmsyndroom gaat als volgt: ik ga m'n spelers gijzelen zonder dat ze het doorhebben. Afgelopen seizoen hebben we ons weten te handhaven en dat leverde een prachtige geldsom op, waardoor we nu vijftig miljoen in kas hebben. Alle faciliteiten zijn gemaxxed, behalve de jeugdfaciliteiten, maar die kan ik niet aanvragen. Dat geeft me de mogelijkheid om het geld in salarissen te stoppen. Ik ga m'n eigen spelers namelijk zoveel salaris geven, dat ze compleet oninteressant worden voor andere clubs. Hoppa. Dan kan ik gewoon beloven dat ze weg mogen als ze weg willen en kan ik die clausules in de contracten blijven houden, weg gaan ze dan toch niet. F*ck you.

De fans zien 2013 al weer terug keren