Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 11,5k
  • Weergaven 492k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Ik ga gewoon iets proberen, geen idee of het gaat werken of dat ik er plezier uit ga halen, maar ach, FM25 duurt toch nog lang, dus waarom niet? IF Føroyar, een club uit de krochten van Denemarke

• Ik zie mezelf inmiddels toch wel als FM veteraan, CM97/98 was mijn eerste en sindsdien heb ik bijna iedere versie gespeeld. Toch heb ik het hier ook nog wel eens lastig mee, zeker als je een speler he

Geplaatst
4 minuten geleden zei neva:

Beetje vertrouwen in mij joh. Vervelio.

Tot er een leuke trein voorbij komt en dan zit de club weer met torenhoge salarissen. Maar goed tot die tijd krijgen ze wel successen dan dat scheelt dan weer

Geplaatst
2 minuten geleden zei Djurovski:

Tot er een leuke trein voorbij komt en dan zit de club weer met torenhoge salarissen. Maar goed tot die tijd krijgen ze wel successen dan dat scheelt dan weer

Het is een Youth Only. Ik ben enorm gehecht geraakt aan deze club en ga hier nooit meer weg. Wij worden de meest moderne tegenhanger van het Leipziggedrocht en zullen niet stoppen voor we heel Europa hebben veroverd! Al duurt dat laatste misschien een jaar of 40-45.

Geplaatst
2 minuten geleden zei neva:

Het is een Youth Only. Ik ben enorm gehecht geraakt aan deze club en ga hier nooit meer weg. Wij worden de meest moderne tegenhanger van het Leipziggedrocht en zullen niet stoppen coor we heel Europa hebben veroverd! Al duurt dat laatste misschien een jaar of 40-45.

Kan nu gelukkig rustig gaan slapen naar deze mooie woorden vannacht

SKXLHPJ.jpeg

bewerkt door Djurovski

Geplaatst
10 minuten geleden zei MetalMichael:

Karel, geef Djuro zijn account eens terug. Die herkent een grapje een stuk beter. ;c

Zal volgende keer nog wat meer emoticons plaatsen zodat het duidelijk is zodat je begrijpt dat ik ook een grapje maakte :classic_cool:

Maar 2300 wedstrijden netjes hoor. Zit nu net over de 700

Geplaatst

in het derde seizoen was het raak !

ook voor het eerst weten te plaatsen voor de Champions League, daar enkel twee potjes weten te weten, een gelijkspel tegen Psg was wel een absoluut hoogtepunt!

image.thumb.png.b80df5a5806622653281efc411d317d0.png

Geplaatst
2 minutes ago, ReneLeBlanc said:

Oh boy...

image.thumb.png.75758bba27dd99350dae9a396df73d13.png

image.thumb.png.32c2d61b11277ea780207c7fe9cbaef7.png

Heb je het geld nodig? Of lopen contracten bijna af en willen ze niet everlengen? Anders gewoon houden hoor. 

Geplaatst
5 minuten geleden zei Rob1981:

Heb je het geld nodig? Of lopen contracten bijna af en willen ze niet everlengen? Anders gewoon houden hoor. 

Deus gaat (nog) geen probleem vormen. Qua financien zitten we heel ruim bij kas (balans van 400 miljoen) zie de spoiler voor de speler in kwestie. Hij begint wel te muiten, iets wat ik nog niet eerder heb gehad, maar deze spits is toch niet normaal. :D 204 miljoen en anders niet hoor, en ik ga Inter ook zeker niet op zijn clausule wijzen :D 

Spoiler

image.thumb.png.deb7290c88c2f2a95f0f8b0f3f6a2c64.png

image.thumb.png.52c55c170d5af37d3784f82b364cd6f6.png

EDIT: En toen kwam Arsenal terug voor een andere spits ;c;c;c Clausule wordt afgetikt, maar ben blij dat ze Haervig pakken ipv Deus. :D 

image.thumb.png.98b6cb91e4ccfd9f5eda29441dbc9157.png

Spoiler

image.thumb.png.dedb5614fce6e428e14d833d0ec54810.png

image.thumb.png.b06b4afd1631e3ead773c79c061ef7a8.png

bewerkt door ReneLeBlanc

Geplaatst
2 minutes ago, ReneLeBlanc said:

Deus gaat (nog) geen probleem vormen. Qua financien zitten we heel ruim bij kas (balans van 400 miljoen) zie de spoiler voor de speler in kwestie. Hij begint wel te muiten, iets wat ik nog niet eerder heb gehad, maar deze spits is toch niet normaal. :D 204 miljoen en anders niet hoor, en ik ga Inter ook zeker niet op zijn clausule wijzen :D 

Reveal hidden contents

image.thumb.png.deb7290c88c2f2a95f0f8b0f3f6a2c64.png

image.thumb.png.52c55c170d5af37d3784f82b364cd6f6.png

Gewoon lekker houden. Trekt wel weer bij binnenkort, dan weer een keertje verlengen en zo hou je hem gewoon lekker binnenboord. Die is te goed om zomaar te laten gaan inderdaad!

Geplaatst
4 minuten geleden zei Rob1981:

Gewoon lekker houden. Trekt wel weer bij binnenkort, dan weer een keertje verlengen en zo hou je hem gewoon lekker binnenboord. Die is te goed om zomaar te laten gaan inderdaad!

Oh deze laat ik zeker niet lopen, dit was mijn handelswijze voor de afgelopen 2/3 jaar al want hij staat eigenlijk al sinds zijn eerste seizoen bij ons steeds in de belangstelling van allemaal grote clubs. Heb in principe ook al een vervanger in huis maar die heeft nog wel eventjes nodig om tot dit niveau te komen. Ben alleen bang dat Inter met hun volgende bod de clausule gaat aftikken, zijn inmiddels al 3 keer teruggekomen en het laatste bod was inclusief bonussen 185 miljoen, ze hebben sowieso een transferbudget van 250 miljoen dus hun volgende bod kan wel eens raak zijn vrees ik.

Geplaatst
24 minutes ago, ReneLeBlanc said:

Oh deze laat ik zeker niet lopen, dit was mijn handelswijze voor de afgelopen 2/3 jaar al want hij staat eigenlijk al sinds zijn eerste seizoen bij ons steeds in de belangstelling van allemaal grote clubs. Heb in principe ook al een vervanger in huis maar die heeft nog wel eventjes nodig om tot dit niveau te komen. Ben alleen bang dat Inter met hun volgende bod de clausule gaat aftikken, zijn inmiddels al 3 keer teruggekomen en het laatste bod was inclusief bonussen 185 miljoen, ze hebben sowieso een transferbudget van 250 miljoen dus hun volgende bod kan wel eens raak zijn vrees ik.

Dat is het irritante aan Spanje, die standaard afkoopsommen. Wat dat betreft is het in Nederland eenvoudiger spelers binnenboord te houden. 

Geplaatst
7 minuten geleden zei Rob1981:

Dat is het irritante aan Spanje, die standaard afkoopsommen. Wat dat betreft is het in Nederland eenvoudiger spelers binnenboord te houden. 

image.thumb.png.84047213518728eeb467da10d9a50241.png

Geplaatst

Dus, waar halen jullie de logo packs etc vandaan? :D 

Wil weer beginnen, maar kan niet echt goede packs vinden. 

Geplaatst

f441570a9d016bdaa5b8e1f6bc3b9af0.png

Mijn derde keeper heeft heimwee... Geheel begrijpelijk natuurlijk, want Antwerpen is ook een behoorlijk eind weg van Nederland :D 

Geplaatst
29 minuten geleden zei Steels:

18 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Ik wilde inderdaad deze downloaden, maar dan wel gelijk de megapack van 5 gig. Daarvan kan ik de download niet vinden. 

En eigenlijk wilde ik delichris blijmaken door met ManUtd te starten, maar Bilbao lijkt me stiekem ook wel erg leuk.