Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Potverdorie, drie Doetinchemmers in Oranje! #goals. In totaal vijf spelers uit de jeugdopleiding in het Nederlands Elftal. Ook Kremers (eveneens Achterhoeker) en Ruud Ros (newgen, geen Achterhoeker). :chief:

image.thumb.png.3aa8e03d82482d26594be3be54b369c5.png

• Antwoorden 11,5k
  • Weergaven 491,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Ik ga gewoon iets proberen, geen idee of het gaat werken of dat ik er plezier uit ga halen, maar ach, FM25 duurt toch nog lang, dus waarom niet? IF Føroyar, een club uit de krochten van Denemarke

• Ik zie mezelf inmiddels toch wel als FM veteraan, CM97/98 was mijn eerste en sindsdien heb ik bijna iedere versie gespeeld. Toch heb ik het hier ook nog wel eens lastig mee, zeker als je een speler he

Geplaatst
1 uur geleden zei La Pulga:

Ik wilde inderdaad deze downloaden, maar dan wel gelijk de megapack van 5 gig. Daarvan kan ik de download niet vinden. 

En eigenlijk wilde ik delichris blijmaken door met ManUtd te starten, maar Bilbao lijkt me stiekem ook wel erg leuk. 

Ik zal van t weekend is voor je kijken!

Geplaatst
4 uur geleden zei La Pulga:

En eigenlijk wilde ik delichris blijmaken door met ManUtd te starten, maar Bilbao lijkt me stiekem ook wel erg leuk. 

Bilbao :classic_love:

Meermaals geprobeerd te starten met hen maar telkens loopt het spaak. Blijft een geweldige uitdaging, wel lastig als je geweldige newgens voorbij ziet komen die je niet kunt kopen.

Geplaatst
3 minuten geleden zei Mordurette:

Meermaals geprobeerd te starten met hen maar telkens loopt het spaak. Blijft een geweldige uitdaging, wel lastig als je geweldige newgens voorbij ziet komen die je niet kunt kopen.

Als jij het zegt, ga ik voor een Bilbao! 

komt ook het meest dichtbij in de buurt van Rocky Balboa. 

Geplaatst
5 minuten geleden zei Mordurette:

Altijd een pijnpunt als je jezelf restricties oplegt

Geplaatst
1 minuut geleden zei La Pulga:

Als jij het zegt, ga ik voor een Bilbao! 

komt ook het meest dichtbij in de buurt van Rocky Balboa. 

Kleine tip (als je toch een grotere poule wil aan spelers), Spaanse talenten t/m 16 jaar kan je halen zonder dat ze Bask zijn. Daarna zullen ze automatisch de Baskische nationaliteit krijgen. Sommige vinden dit niet leuk, anderen wel. Jouw keuze (d)

Geplaatst
17 minuten geleden zei Mordurette:

Kleine tip (als je toch een grotere poule wil aan spelers), Spaanse talenten t/m 16 jaar kan je halen zonder dat ze Bask zijn. Daarna zullen ze automatisch de Baskische nationaliteit krijgen. Sommige vinden dit niet leuk, anderen wel. Jouw keuze (d)

Haha nee joh, voor mij is Spaans gewoon Spaans. Wel flink investeren in trainers maar dat is wel leuk 

Geplaatst
12 minuten geleden zei ElPrincipito:

3 potjes CL gewonnen, dat gaat voortvarend. 

Schermafbeelding2025-01-03om21_40_26.thumb.png.26fb0e0c7448607b3d49608e029a62ef.png

Is dit een tweede en dus nieuwe save met Rosenborg?

Geplaatst
Zojuist zei ReneLeBlanc:

Is dit een tweede en dus nieuwe save met Rosenborg?

Nieuwe save ja! Ooit al eens mee gespeeld, nu opnieuw. Ik verwijder altijd elke save, autistisch trekje van mij. 

Geplaatst
4 minuten geleden zei ElPrincipito:

Nieuwe save ja! Ooit al eens mee gespeeld, nu opnieuw. Ik verwijder altijd elke save, autistisch trekje van mij. 

Haha je hebt dus ook een mooi setje aan clubs die je standaard afwerkt en waar je op terugvalt. 

Geplaatst
Zojuist zei ReneLeBlanc:

Haha je hebt dus ook een mooi setje aan clubs die je standaard afwerkt en waar je op terugvalt. 

Eigenlijk altijd wel Partizan, Rosenborg, Boca Juniors (game of 10). Hoe is jouw game nu? 

Geplaatst
1 minuut geleden zei ElPrincipito:

Eigenlijk altijd wel Partizan, Rosenborg, Boca Juniors (game of 10). Hoe is jouw game nu? 

Na een verloren kampioenschap met 102/103 punten, een verloren CL finale en het verlies van mijn super Argentijn flink over de zeik ;c maar we moeten door

Geplaatst
6 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Na een verloren kampioenschap met 102/103 punten, een verloren CL finale en het verlies van mijn super Argentijn flink over de zeik ;c maar we moeten door

Klinkt als FM

Geplaatst
4 minuten geleden zei ElPrincipito:

Klinkt als FM

Afgelopen seizoen was een rollercoaster ja.

Spoiler

image.thumb.png.2afacfba2ee46315d4c834a1c4456901.png

Dit seizoen beloofd ook weer veel vuurwerk na 21 speelrondes ;c 

Spoiler

image.thumb.png.3c2b1998641f89bc76c7fc20aed7e936.png

Geplaatst

Hier in het 2e seizoen. Net voor de 2e x kampioen en beker gewonnen. Conference League (seizoen 1) halve finale eruit tegen Aston Villa. Nu na 6 wedstrijden CL. 

Schermafbeelding2025-01-03om22_20_01.png.d617bc0b50346750cac6f76afed83505.png

Geplaatst
2 minuten geleden zei ElPrincipito:

Hier in het 2e seizoen. Net voor de 2e x kampioen en beker gewonnen. Conference League (seizoen 1) halve finale eruit tegen Aston Villa. Nu na 6 wedstrijden CL. 

Schermafbeelding2025-01-03om22_20_01.png.d617bc0b50346750cac6f76afed83505.png

Nog steeds met de 5-2-2-1 EPBall?

Geplaatst
6 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Nog steeds met de 5-2-2-1 EPBall?

Altijd EP Bal ja. Nu wat aanvallender nog, Libero, maar dat werkt nog niet geweldig. 

Geplaatst
3 minuten geleden zei Mordurette:

Kijk nu al uit naar je updates :mrgy:

Heb je al tips hoe ik FM kan combineren met Pokémon? 

Geplaatst
18 hours ago, ReneLeBlanc said:

image.thumb.png.84047213518728eeb467da10d9a50241.png

Balen zeg! Ik heb ergens eens gelezen dat je eigenlijk in een eerder stadium het bod moet accepteren. Dan elke keer uitstellen en op het laatst annuleren. En dat keer op keer herhalen in de hoop dat ze nooit de afkoopsom bieden.