Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
10 uur geleden zei La Pulga:

Heb je al tips hoe ik FM kan combineren met Pokémon? 

Nee, daar ben ik zelf ook nog niet uit. Nu heb ik Scarlet al een tijdje uitgespeeld en datzelfde geldt ook voor Legends Arceus. Het is nu eigenlijk wachten op Legends ZA maar in de tussentijd gaan twee collega's en ik teams bouwen om tegen elkaar te vechten. Vorige keer won ik dus heb de eer hoog te houden. Zal dan vooral overdag (als ik vrij ben) proberen Pokémon te spelen als dat lukt en dan in de avond FM.

• Antwoorden 11,5k
  • Weergaven 491,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Ik ga gewoon iets proberen, geen idee of het gaat werken of dat ik er plezier uit ga halen, maar ach, FM25 duurt toch nog lang, dus waarom niet? IF Føroyar, een club uit de krochten van Denemarke

• Ik zie mezelf inmiddels toch wel als FM veteraan, CM97/98 was mijn eerste en sindsdien heb ik bijna iedere versie gespeeld. Toch heb ik het hier ook nog wel eens lastig mee, zeker als je een speler he

Geplaatst

Hoe doen jullie dat met bepaalde beloftes die je (zowaar gedwongen) bent nagegaan met spelers?

Als voorbeeld bij mij: een speler 1,5 jaar geleden gekocht van Sochaux (ben zelf Wrexham) en hij wilt nu al een stap hogerop. Het is echt een pareltje, want hij heeft een transferwaarde van 105 miljoen en scoort aan de lopende band. Heb gezegd dat als er een club komt die dit biedt, ik akkoord zal gaan zodat hij tevreden zou blijven. Tot nog toe geen enkele club geweest die dit heeft geboden, maar de 'deadline' hiervoor is bijna voorbij.

Ook een speler die wil dat ik de trainingsstaf ga verbeteren met betere trainers, maar heb echt al de beste trainers bij onze club zitten... Weet niet of ze echt veel heisa gaan maken of niet.

Geplaatst
14 minuten geleden zei Maurice':

Hoe doen jullie dat met bepaalde beloftes die je (zowaar gedwongen) bent nagegaan met spelers?

Als voorbeeld bij mij: een speler 1,5 jaar geleden gekocht van Sochaux (ben zelf Wrexham) en hij wilt nu al een stap hogerop. Het is echt een pareltje, want hij heeft een transferwaarde van 105 miljoen en scoort aan de lopende band. Heb gezegd dat als er een club komt die dit biedt, ik akkoord zal gaan zodat hij tevreden zou blijven. Tot nog toe geen enkele club geweest die dit heeft geboden, maar de 'deadline' hiervoor is bijna voorbij.

Ook een speler die wil dat ik de trainingsstaf ga verbeteren met betere trainers, maar heb echt al de beste trainers bij onze club zitten... Weet niet of ze echt veel heisa gaan maken of niet.

Uitzitten. In de weken na het sluiten van een transferdeadline krijg je meestal een bericht in je inbox dat de speler niet meer wil vertrekken.

Dan is het ook een goed moment om te kijken of hij geïnteresseerd is in een nieuw contract. Zou dan wel altijd eerst bespreken met de zaakwaarnemer aanklikken en daarna pas contract aanbieden.

Bij iemand die zijn contract over een jaar afloopt altijd kiezen voor 'je bent een leider' (bij iemand op leeftijd die je wilt houden) of 'we zijn ambitieus en hebben je nodig'. Werkt bijna altijd.

Dynamics is echt een overgewaardeerd stukje in FM. Na verloop van tijd waait het vaak wel weer over. 

Geplaatst

JAAAAAA!!!!

Vijf jaar na de eerste cup is eindelijk de tweede binnen. Devin motherfucking Haen gewoon weer in de punt en Philip Brittijn als adjudant op het middenveld. Heerlijk, deze.

image.thumb.png.a5bdf3647d8a1d7bcd45306bdd79a62e.png

Geplaatst

Ik zit te twijfelen tussen verschillende clubs om mijn eerste save van 2025 mee te starten:

RSC Anderlecht 

Ajax

Real Sociedad 

Valencia 

Inter Milan 

Man Utd

FC Kobenhavn 

Geplaatst
1 uur geleden zei Steels:

Ik zit te twijfelen tussen verschillende clubs om mijn eerste save van 2025 mee te starten:

RSC Anderlecht 

Ajax

Real Sociedad 

Valencia 

Inter Milan 

Man Utd

FC Kobenhavn 

Probeer Kopenhagen eens. Niet te lastig, leuke spelers en een goede jeugdwerking. Heb er zelf een leuke save mee gehad en in mijn huidige haal ik er wel veel goede newgens. 

Spoiler

image.thumb.png.f2b4c9b73af3fcc6b47ef515b3649d17.png

Spoiler

image.thumb.png.431062c4a744cfa913b5dad88a5bcd11.png

Spoiler

image.thumb.png.2e1574a9f64a1a05445d4014e252437a.png

En als ik dan kijk bij scouting wat voor goede spelers er voort komt...

Spoiler

image.thumb.png.8512d8bea21ecc9e56a69927f81eea31.png

Geplaatst
7 minuten geleden zei La Pulga:

@bas huijsmans hoe bevalt FM op de Steam Deck?

Hij speelt best wel prima eigenlijk. Snelheid gaat prima. Je kan de toetsjes veranderen zodat je een toets hebt die spatiebalk is. Die is wel nodig om in te stellen vind ik. Daarmee kan je wedstrijden makkelijk op pauze zetten zodat je andere dingen kan doen en kan je sneller door de dagen heen vliegen. Het is op de PC toch makkelijker om met de muis snel dingen aan te klikken dan dat het met joysticks is.

Moet nog even uitzoeken hoe het zit qua skins etc en of dat mogelijk is. Maar hij speelt echt een stuk makkelijker dan ik verwacht had van tevoren. Het is ook wel belangrijk om in je achterhoofd te houden dat een save niet groter dan 400mb mag zijn om hem in de Cloud op te slaan.

Geplaatst

Ik start echt net mijn pc op om FM een beetje te updaten met skins/faces/logo's en daarna met Bilbao te starten :D 

Edit: oei ik zie nu ook het oude logo van Ajax in de logo packs.. Ga gelijk twijfelen met wie ik zal starten..

image.thumb.png.7e294cbca7333bf93d80a08b9c519570.png

Dit is toch heel nice?

bewerkt door La Pulga

Geplaatst
1 uur geleden zei La Pulga:

Ik start echt net mijn pc op om FM een beetje te updaten met skins/faces/logo's en daarna met Bilbao te starten :D 

Edit: oei ik zie nu ook het oude logo van Ajax in de logo packs.. Ga gelijk twijfelen met wie ik zal starten..

image.thumb.png.7e294cbca7333bf93d80a08b9c519570.png

Dit is toch heel nice?

Daar ben ik het niet mee eens, maar hey wie ben ik

Geplaatst
3 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Daar ben ik het niet mee eens, maar hey wie ben ik

Het gaat dan ook voor nu Bilbao worden, maar ik krijg alleen de facepacks niet echt geactiveerd. Ook heten ze Atletic bij mij in de game, hebben jullie dat ook? 

ah volgens mij mis ik de config file, hoort die er niet gewoon bij te zitten? :D 

bewerkt door La Pulga

Geplaatst
2 uur geleden zei joostmakaay:

Vorige FM met Bilbao echt een zieke game gehad, in seizoen 2 Marcus Rashford gehaald en die maakte er gemiddeld 60 per seizoen :<

Is Rashford dan een Bask? :classic_ninja: