Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Geïnspireerd door Youtuber Stinger die de top van Portugal bestormde vanuit de 4e divisie, ben ik onlangs ook begonnen in de 4e divisie van Portugal met Pêro Pinheiro. Deze club ligt onder de rook van grote stad Lissabon, net als vele andere clubs overigens. 

De start is alleraardigst te noemen want in ons eerste seizoen weten we meteen promotie af te dwingen. In de Campeonato de Portugal Série C eindigen we bovenaan:
image.png.4c0570f00c9b378600f81342f8035ec7.png

Gevolgd door een kampioenspoule die ietwat moeizaam verliep, maar uiteindelijk wel tot promotie leidde:
image.png.0a2c7158e91ef3ac16230d4bf04a4c23.png

Hierna sloten we af met een Playoff finale die we na een 1-1 stand middels penalty's konden beslissen. 
Kortom, een succesvol eerste seizoen. Financieel is er weinig mogelijk en aangezien zo'n beetje alle contracten afliepen zag ik de bui wel hangen voor het komende seizoen in Liga 3.
Tot mijn verbazing gaf het bestuur ons een alleraardigst salarisbudget, waardoor ik op het nippertje de contracten van wat sterkhouders kon verlengen.

Waar ik dacht dat wij de gedoodverfde degradatiekandidaat zouden zijn worden wij volgens de media op een 8e plek verwacht en ook het bestuur gaf ons middenmoot als doelstelling.
Aan de slag met het team voor het aankomende seizoen dus, waarbij in ieder geval alvast één aardige speler onze kant op is gekomen :D

image.thumb.png.7747c0bc504da8f721ce2c553c793317.png

Eens zien wat we hiervan kunnen maken!

• Antwoorden 11,5k
  • Weergaven 491,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Ik ga gewoon iets proberen, geen idee of het gaat werken of dat ik er plezier uit ga halen, maar ach, FM25 duurt toch nog lang, dus waarom niet? IF Føroyar, een club uit de krochten van Denemarke

• Ik zie mezelf inmiddels toch wel als FM veteraan, CM97/98 was mijn eerste en sindsdien heb ik bijna iedere versie gespeeld. Toch heb ik het hier ook nog wel eens lastig mee, zeker als je een speler he

Geplaatst

image.thumb.png.c869aefb919cff7a52a670e4151b088d.png

Derde seizoen in de Ligue 1 en de titel is er al. We hadden geluk dat PSG een slecht seizoen heeft.

Geplaatst

Wij moeten nog thuis tegen Bradford City en thuis tegen Stoke City.

Wolves moet nog naar Hull City.

2 weken geleden zijn mijn beide keepers (Spike Brits en Justin Bijlow) geblesseerd geraakt voor lange duur. Dus het seizoen afwerken met mijn 18-jarige keeper.

Schermafbeelding 2025-01-05 115333.png

Wat een wedstrijd van de 31-jarige Ranocchia !

Schermafbeelding 2025-01-05 121102.png

Wij hebben onze job gedaan door 4-0 te winnen tegen Stoke City, maar heeft Wolves punten laten liggen in Hull?

Stoke City heeft 1-0 verloren op Hull City, waardoor we op de laatste speeldag kampioen geworden zijn!

Schermafbeelding 2025-01-05 123219.png

bewerkt door Matthias.

Geplaatst

Met Rosenborg gaat het prima. Heb mezelf wat regels voorgesteld om na te leven, enkel Scandinavische spelers/aankopen. In een later stadium kunnen daar Letland, Estland, Litouwen en de Balkan bijkomen. 

Inmiddels hebben we financieel echt sprongen gemaakt door de CL, dat is ook nodig om onze faciliteiten te blijven verbeteren. 

Schermafbeelding2025-01-05om12_41_41.thumb.png.74dd201f0b1538928a3491d8f92d4557.pngSchermafbeelding2025-01-05om12_41_47.thumb.png.dc7ce961386e5a153546b1dfdd068c31.pngSchermafbeelding2025-01-05om12_42_02.thumb.png.0b25ea761b9e100cbc823f0b7614a2b0.png

Geplaatst

image.png.3d0272ac56ee6d709bdbda5a1104dc4d.png

Ergens in de krochten van Engeland begonnen. Puur omdat ik het een geinig logo vond.

Geplaatst

Ik zit nogsteeds in mijn save van vorig jaar. Inmiddels heb ik mijn tweede seizoen achter de rug bij Juventus en zitten we in 2034. Een seizoen waar meer in had gezeten. Toch hebben we vooruitgang geboekt. Toen ik aankwam was het een verouderd elftal wat helemaal uit vorm was. Dat hebben we na anderhalf seizoen weten om te draaien. Ik heb flink verjongt en de vorm zit er ook in.

In de competitie werden we 5de:

image.png.62800ab8bb8cb46bc15bf7f300684f8a.png

De Conference League hebben we gewonnen van Manchester United:

image.thumb.png.21df605b144c3fd2111d4def8263170e.png

Transfers:

Een hoop transfers gedaan. Een paar buitenkansjes weten te pakken. Zo wilde AC Milan voor 77 miljoen mijn keeper overnemen en kon ik een betere er voor terug kopen voor 17.5 miljoen.

image.thumb.png.871b86024a5ffe8824a3fc28e63b8e49.png

Even 3 spelers uitlichten:

Juan Dorta

Absolute topspeler. Deze speler was er al toen ik bij Juventus tekende. Met 17 goals en 15 assists in totaal dit seizoen een onmisbare schakel in mijn team. 

Spoiler

image.thumb.png.c12ec6cfbcaeff7d6e7cf9184f77b275.png

Andrej Puric

Deze jongen kon ik ophalen voor 7 miljoen van Rode Ster Belgrado. Hij laat vanaf minuut 1 al zien dat hij in de basis hoort. Gelukkig voor hem werd Marcus Röhl verkocht aan Barcelona waardoor hij nog minder concurrentie heeft. 

Spoiler

image.thumb.png.47cca5b79b7ff43e7ff969813c524e30.png

Merlin Stiefler

Deze Spaanse Duitser is al jaren de topscorer van Villareal. Ik had hem al een tijdje in de gaten maar vond zijn afkoop clausule toch te duur. Maar Vlahovic is inmiddels ook al 34 jaar en zal toch een vervanger moeten hebben. Ik heb een aantal spelers goed kunnen verkopen in januari waardoor ik toch een flink budget had. Ik heb het maar gedaan toen ik zag dat Liverpool zijn afkoop clausule bood (81 miljoen). Hij koos uiteindelijk voor ons en heeft een redelijk eerste halve seizoen achter de rug met 13 goals uit 21 wedstrijden.

Spoiler

image.thumb.png.8fd4ee716e4514ae9e883e552ed100f1.png

Tot slot

Mijn uiteindelijke doel deze save is nog steeds de Champions League winnen. Ik ga nu beginnen aan mijn laatste seizoen van mijn huidige contract bij Juventus. Ik merk dat we toch nog niet helemaal bij de top van Italië horen, en ik hoop daar dit seizoen verandering in te kunnen brengen en een echte gooi naar de titel kunnen doen. Ik denk dat ik bij zal tekenen aan het eind van het seizoen, tenzij ik een kans krijg bij Real Madrid, Barcelona oid. Ik denk dat ik bij Juventus kan bouwen aan een top team waarmee ik uiteindelijk de Champions League kan winnen.

Geplaatst

Mijn assistent manager adviseert elke wedstrijd om mijn 18 jarige GK op te stellen ipv mijn 1e keus...

Citaat

03c662db2b7e8b5cd6587d0a133e8b4c.png

6c7f5811786273796566c0afe5b4e137.png

bewerkt door Rrrood

Geplaatst

@Rrrood Kan dit door de teamplanner komen? Dat Seimen niet in de plannen voorkomt en dus niet opgesteld wordt?

bewerkt door Willem

Geplaatst
13 minuten geleden zei Willem:

@Rrrood Kan dit door de teamplanner komen? Dat Seimen niet in de plannen voorkomt en dus niet opgesteld wordt?

Nee, ik denk dat het komt omdat de reflexes van de 18 jarige +1 beter zijn, de andere attributen die belangrijk zijn, zijn nagenoeg gelijk en hij heeft ws meer potentie.

Geplaatst

Het was wederom een mooi jaar in Servië!

Nationaal werd er alles gewonnen wat er te winnen viel en ook Europees kwamen we aardig door. Helaas struikelde we over Spurs de latere winnaar. Hoewel gevoelsmatig zelf die overleefd had kunnen worden. 

image.thumb.png.be1f90cb7469d20449c5b84f322f4536.png

image.png.8011914ca5f955cd0f2dd72fe7b09e79.png

Geplaatst

In hoeverre is de persoonlijkheid van een assistent manager van het eerste elftal van belang? 

Waar heeft die invloed op? Ik heb qua attributen een geweldige assistent aangetrokken maar zag toen pas dat hij "niet ambitieus" was. 

Geplaatst

@Thymen Wat zijn de regels waar je op moet letten in Servië als je een selectie wil bouwen? Ik ga daar sowieso ooit ook eens een save meedoen. Dit of Bosnië. Ik geloof dat Bosnië soortgelijke regels heeft met buitenlanders.

Geplaatst
3 uur geleden zei Lensherr:

@Thymen Wat zijn de regels waar je op moet letten in Servië als je een selectie wil bouwen? Ik ga daar sowieso ooit ook eens een save meedoen. Dit of Bosnië. Ik geloof dat Bosnië soortgelijke regels heeft met buitenlanders.

De regels in Servië zijn vrij makkelijk. Maximaal 4 spelers van buiten de EU. In je wedstrijd selectie moeten altijd 4 Serviërs van onder de 21 aanwezig zijn , waarvan 2 in de basis. 

Best handig als je normaal de neiging hebt een vreemdelingen legioen te bouwen haha. 

Geplaatst
56 minuten geleden zei La Pulga:

image.png.745a0566c810815b2a12722a576ee187.png

Heerlijk debuut zo! Kampioenschap lijkt me wel binnen.

Wanneer komt Rashford?

Geplaatst
17 minuten geleden zei Bogatyr:

Wanneer komt Rashford?

Het is nu wel een beetje klaar toch Bog? 

Geplaatst
3 minuten geleden zei La Pulga:

De bokaal voor komiek van het jaar staat op z'n verlanglijstje.

Geplaatst
4 minuten geleden zei La Pulga:

Sorry maat, wist niet dat je kwaad ging worden.