Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
1 minuut geleden zei Bogatyr:

Sorry maat, wist niet dat je kwaad ging worden.

Super boos ben ik, gelijk me savegame verwijderd.

love man bro 👊 

• Antwoorden 11,5k
  • Weergaven 491,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Ik ga gewoon iets proberen, geen idee of het gaat werken of dat ik er plezier uit ga halen, maar ach, FM25 duurt toch nog lang, dus waarom niet? IF Føroyar, een club uit de krochten van Denemarke

• Ik zie mezelf inmiddels toch wel als FM veteraan, CM97/98 was mijn eerste en sindsdien heb ik bijna iedere versie gespeeld. Toch heb ik het hier ook nog wel eens lastig mee, zeker als je een speler he

Geplaatst
12 minuten geleden zei La Pulga:

Super boos ben ik, gelijk me savegame verwijderd.

love man bro 👊 

image.gif.409eb2e4dfabc4b0459e7484e2767bff.gif

Geplaatst
10 minuten geleden zei Thierryvane:

Waar is Moro?!

Zou die Baskische roots hebben? Ga dat morgen even bekijken :D 

Geplaatst

Excuus voor de slechte foto maar ik bulk van het geld en krijg sinds gisteren continue deze melding:

IMG_4334.thumb.jpeg.7305924f124e8301266b81b1d2e24de2.jpeg
Iemand een idee hoe dit gaat stoppen?

Geplaatst

Geweldig seizoen gedraaid. Villarreal toch weer rechterkolom. Rayo vorig seizoen nog 5e, nu doodlaatst. Dat zal ons niet mogen overkomen, goed dat Deportivo weer Europees speelt.

Schermafbeelding2025-01-06om22_30_37.png.230ac62ed99b4ce0b608fc8347fb42a1.png

Geplaatst
15 uur geleden zei Rob1981:

Excuus voor de slechte foto maar ik bulk van het geld en krijg sinds gisteren continue deze melding:

IMG_4334.thumb.jpeg.7305924f124e8301266b81b1d2e24de2.jpeg
Iemand een idee hoe dit gaat stoppen?

Misschien dat het stopt als je het tekort in salarisbudget oplost, door wat van het transferbudget over te hevelen.

Geplaatst

26sec.png.19ad4dedad5dd4dcb69ced0a45dd0cc2.png

Agressief mannetje die Toonen. Pakt wel vaker rood. Maar kan het soms ook op zijn heupen hebben. Nooit een saai moment dus. Maar om dan al na 26 sec rood te pakken dat is wel wat teveel van het goede.

Geplaatst

Wij gaan een topseizoen verliezen terwijl we wat magere jaren kennen en Italië gaat een slecht seizoen verliezen terwijl ze nu juist uitstekend bezig zijn. Dat gaat pijn doen...

image.thumb.png.47e1f9b19ab2703dafe42c8c018ef82f.png

Geplaatst
48 minutes ago, Rrrood said:

@Rob1981 bij mij verdwijnt het ook niet inmiddels...

Dit is dus een bug na een update?

Mijn salarisbudget is ook 17 miljoen in de plus.

Geplaatst
2 uur geleden zei Gert:

26sec.png.19ad4dedad5dd4dcb69ced0a45dd0cc2.png

Agressief mannetje die Toonen. Pakt wel vaker rood. Maar kan het soms ook op zijn heupen hebben. Nooit een saai moment dus. Maar om dan al na 26 sec rood te pakken dat is wel wat teveel van het goede.

De Toonen wordt vaak gezet.

Geplaatst
7 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Logo pack van Karel gedownload?

Steam deck herkent de logo’s niet. Overigens moeilijk te spelen zo, dus wedstrijd doe ik morgen wel :D 

Geplaatst
29 minuten geleden zei La Pulga:

Steam deck herkent de logo’s niet. Overigens moeilijk te spelen zo, dus wedstrijd doe ik morgen wel :D 

Denk eigenlijk wel dat het zou kunnen. Je hebt op je steam deck gewoon dezelfde mapjes als op de pc in de storage.

Vind je FM op de Steam deck niet chill?

Geplaatst
39 minuten geleden zei bas huijsmans:

Denk eigenlijk wel dat het zou kunnen. Je hebt op je steam deck gewoon dezelfde mapjes als op de pc in de storage.

Vind je FM op de Steam deck niet chill?

Ja denk dat het ook wel lukt hoor, beetje uitzoeken en shit.

Ik stel het allemaal net wat te snel in waardoor ik moeite krijg met wisselen en zo. Pc is daarin wel een stuk chiller, maar voor onderweg is het zeker te doen 

Geplaatst
4 minuten geleden zei La Pulga:

Ik stel het allemaal net wat te snel in waardoor ik moeite krijg met wisselen en zo. Pc is daarin wel een stuk chiller, maar voor onderweg is het zeker te doen 

Daarom moet je even een toestje instellen voor spatiebalk. Die indrukken als je wilt wisselen etc en dan zet die de wedstrijd op pauze. Heb je dan tijd om te wisselen etc. Kan je je cursor gewoon links onderin het beeld houden om dingen aan te klikken

Geplaatst
7 minuten geleden zei bas huijsmans:

Daarom moet je even een toestje instellen voor spatiebalk. Die indrukken als je wilt wisselen etc en dan zet die de wedstrijd op pauze. Heb je dan tijd om te wisselen etc. Kan je je cursor gewoon links onderin het beeld houden om dingen aan te klikken

Oe nice, zo met een controller op tv spelen is ook wel chill. Mis alleen dan wel een muziekje dus moet even boxjes aansluiten en dan kan de echte grind weer beginnen 

Geplaatst

In het eerste seizoen op het tweede niveau van FC Lixa ooit wist ik mij relatief eenvoudig te handhaven. Een wedstrijd of 8 voor het einde van het seizoen wist ik wel dat ik mij veilig ging spelen en dat er niet meer inzat dan in de grijze middenmoot te eindigen. Toen besloten om wat talentvolle spelers te laten spelen die op dat moment wel minder waren dan de ervaren (Lees: 21 of 22 jaar oud) spelers. Probleem is echt dat deze relatief oude spelers van het niveau van ongeveer middenmoot derde niveau of onderkant tweede zijn en de jonge talentvollere spelers nog niet zouden opvallen op het vierde niveau. Dit heeft wel voor een ontwikkeling gezorgd bij deze jonge spelers aangezien die nu zelf ook van middenmoot derde niveau zijn en dit seizoen daarom basisspeler zijn geworden.

Deze tactiek hanteerde ik eerder in deze save ook al wel geregeld en hier zag ik dezelfde resultaten. Als spelers van 16/17 een reeks wedstrijden ver boven hun niveau spelen, dan groeien ze echt exceptioneel snel. Dit is een tactiek die ik dit seizoen nog een keer ga proberen. Er zijn enkele spelers die hun contract alleen maar willen verlengen met een afkoopsom voor clubs op een hoger niveau. Ik hoop dat ik op deze manier dan begin volgend seizoen vervangers klaar heb staan. Dan kan ik het contract verlengen zodat ze niet gratis de deur uitlopen en wie weet blijven ze dan alsnog gewoon bij mij en kan ik die clausule er ooit uitslopen (of als ik promoveer dat die vervalt).

Ondertussen beginnen ook de karakters van mijn jeugdspelers echt beter te worden. Waar voorheen heel veel Unambitious, Low Determination en Casual spelers doorkwamen lijkt de switch toch steeds meer richting positieve karakters te gaan zoals Fairly Professional, Resolute en Driven. De mentorgroepen die ik langzaam kan maken werken hier overigens ook wel aan mee. Van de 6 spelers die ouder dan 22 jaar zijn, hebben er 3 een positief karakter. De 2 die het niet hebben zijn ook de minste spelers direct.

Dit seizoen ook maar eens besloten om het met een andere tactiek te doen. Ik ben geswitcht van mijn 4-1-1-3-1 naar een 4-3-3 met de punt naar achteren. Verder is de tactiek niet heel bijzonder, maar lijkt het een positief gevolg te hebben. Een mindere periode aan de seizoensstart ging samen met een selectie die vond dat de breedte op de rechtsbackpositie niet voldoende was. Het teamgesprekje pakte niet zo goed uit en er was herres in de tent. Toen dit opgelost was wonnen we ook weer 2 wedstrijden achter elkaar. De wedstrijden die wij verloren waren tegen Arouca, Canelas 2010 en Lusitano Evora die nu allen boven mij staan. B-SAD, Paços de Ferreira, Nacional en U. Almeirim werden verslagen zonder dat wij een tegengoal hoefden te incasseren. We gaan zien hoe dit seizoen gaat lopen.

image.png.07f4d93b24c57c6bd57e0974f4110875.png