Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

image.thumb.png.9b250b583b2eb2bab99d5c456a2233d0.png

Jammer dat mijn persvoorlichter dodelijk ziek lijkt te zijn, voor de rest alleen goed nieuws hier :D

• Antwoorden 11,5k
  • Weergaven 491,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Ik ga gewoon iets proberen, geen idee of het gaat werken of dat ik er plezier uit ga halen, maar ach, FM25 duurt toch nog lang, dus waarom niet? IF Føroyar, een club uit de krochten van Denemarke

• Ik zie mezelf inmiddels toch wel als FM veteraan, CM97/98 was mijn eerste en sindsdien heb ik bijna iedere versie gespeeld. Toch heb ik het hier ook nog wel eens lastig mee, zeker als je een speler he

Geplaatst
21 minuten geleden zei FlyD:

Succes!

Familie van Justien trouwens?

Dankjewel! Nee, niet dat ik weet. Maar je hebt wel veel mensen regio Sint-Truiden, Heers dat zo noemen.

Geplaatst

image.thumb.png.4fdc56abcadbc9921bdcd81df39fbe59.png

Eerste wonderkind dat uit eigen jeugd rolt (d) Nu alleen nog een aanvaller :D Want die komen nog niet echt.

image.png.a3a891d067c064e8ec50b77a3718f376.png

Opeens nummer 1 (d)

bewerkt door sennid

Geplaatst

Nieuwe eigenaren, maar ze hebben hun geld niet meegebracht. 

image.png.26f034cc2862306f464d17404dc35800.png

Geplaatst

Na 4 eerdere opeenvolgende promoties draaide ook in de Sky Bet Championship de doelpuntenmachine van Chester weer op volle toeren! Hopelijk nu ook weer promotie bewerkstelligen, al gaat het lastig worden.

iWxOkMs.png

Geplaatst
31 minuten geleden zei dvsermelo:

Na 4 eerdere opeenvolgende promoties draaide ook in de Sky Bet Championship de doelpuntenmachine van Chester weer op volle toeren! Hopelijk nu ook weer promotie bewerkstelligen, al gaat het lastig worden.

iWxOkMs.png

130 voor en 100 tegen haha, wat voor handbaluitslagen zijn dat geweest?

Geplaatst

Eerste seizoen kampioen geworden, tweede seizoen als 7e in de 2. Bundesliga geëindigd, dit seizoen vlammen en hopelijk promoveren. Aan onze huurling in de spits ligt het in ieder geval niet tot nu toe :D Moerstedt _O_ 

Schermafbeelding2025-01-10om22_53_35.thumb.png.83d30b15649523ce18e23d6273e7062e.png 

Geplaatst
42 minuten geleden zei Krabby:

130 voor en 100 tegen haha, wat voor handbaluitslagen zijn dat geweest?

Je moet dat publiek een beetje vermaken...

w2651Nr.png

Geplaatst

Dit doel is ook weer behaald, het WK winnen met De Graafschap :-D. Gewoon met 26 spelers van de eigen club richting het WK, waarvan 25 uit de eigen opleiding. Zeven Achterhoekers in de basis en nog twee die gedurende de finale mochten invallen.

Zal binnenkort mijn team eens ergens delen.

image.thumb.png.64d51bb5218204cd6a77cd3777ca152d.png

Geplaatst

Wat een debuut van mijn Servisch wonderkind. Net een paar uur op de club en meteen man van de match!

Voor amper 8 miljoen opgehaald bij Rode Ster.

Schermafbeelding2025-01-11183330.thumb.png.5a2fd22f664e5072be2ad4885e93603a.png

Schermafbeelding 2025-01-11 183418.png

Geplaatst
2 minuten geleden zei Matthias.:

Wat een debuut van mijn Servisch wonderkind. Net een paar uur op de club en meteen man van de match!

Voor amper 8 miljoen opgehaald bij Rode Ster.

Schermafbeelding2025-01-11183330.thumb.png.5a2fd22f664e5072be2ad4885e93603a.png

Schermafbeelding 2025-01-11 183418.png

Blackburn :classic_love::classic_love::classic_love:

Geplaatst

Ik besloot net om mijn Örgryte IS save nog eens aan te slingeren want er stond nog iets op de planning: de langverwachte opening van het Wilhelm Friberg Park, vernoemd naar een oprichter van de club die al ruim honderd jaar in het hiernamaals ronddwaalt. De opening van dit 36,5k plekken tellende stadion stond te gebeuren in de Champions League tegen Sparta Praag. @Bogatyr moet even wegkijken, want dit was een uitstekende manier om het nieuwe tijdperk voor de club in te luiden. Na 62 seconden lag de bal er al in - Claudio Rojas schreef geschiedenis - en daarna kregen nog wel meer spelers de geest. Tevens plaatsen we ons hiermee voor de laatste 16 van de CL. 

Fun fact: de enige doelpuntenmaker aan Tsjechische zijde is een huurling van ons, waardoor de eerste doelpuntenmaker in dit stadion die niet bij mij onder contract staat nog gevonden moet worden :D

NKPpDiH.png

Geplaatst
1 minuut geleden zei Steels:

3 vooruitgeschoven spelmakers?

Absoluut. En het werkt heel goed. 

Geplaatst

edit: Lekker handig als die van IJsland hetzelfde heet ;c

oeps.

bewerkt door sennid