Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 11,5k
  • Weergaven 491,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Ik ga gewoon iets proberen, geen idee of het gaat werken of dat ik er plezier uit ga halen, maar ach, FM25 duurt toch nog lang, dus waarom niet? IF Føroyar, een club uit de krochten van Denemarke

• Ik zie mezelf inmiddels toch wel als FM veteraan, CM97/98 was mijn eerste en sindsdien heb ik bijna iedere versie gespeeld. Toch heb ik het hier ook nog wel eens lastig mee, zeker als je een speler he

Geplaatst

Het werd toch even spannend! Geven, zoals typisch FM, een 3-0 voorsprong weg in de titelmatch. Gelukkig wist Real zelf niet te winnen en behalen we na de Copa del Rey ook de titel !

Schermafbeelding2025-01-15om14_54_06.png.f3e4b0384f1e4ecc8f9cd1645e64afbf.png

Geplaatst
29 minuten geleden zei TomFsoccer:

Het werd toch even spannend! Geven, zoals typisch FM, een 3-0 voorsprong weg in de titelmatch. Gelukkig wist Real zelf niet te winnen en behalen we na de Copa del Rey ook de titel !

Schermafbeelding2025-01-15om14_54_06.png.f3e4b0384f1e4ecc8f9cd1645e64afbf.png

Hoe doet bij jou Pablo Torre het bij Barca? Komt na dit seizoen (2) naar mijn Castellón.

Geplaatst

Dit seizoen begonnen in Panama. Hartstikke leuk en al, één wedstrijd verloren; bleek wel de finale te zijn. Maar goed, zo houden we een uitdaging erin.

Nu is de competitie in december afgelopen en speel ik geen wedstrijden t/m januari. De spelers worden niet op vakantie gestuurd (al geef ik ze dan maar een week vrij ;e) Maar hoe erg is dat? Wat doet vakantie precies met de spelers?

bewerkt door JesseNL

Geplaatst
51 minuten geleden zei Thierryvane:

Hoe doet bij jou Pablo Torre het bij Barca? Komt na dit seizoen (2) naar mijn Castellón.

In 2026 gratis naar Nürnberg. Speelt sindsdien in de tweede Bundesliga. Maar op zich geen verkeerde attributen:

Schermafbeelding2025-01-15om16_29_20.thumb.png.01a8a536b74cc68f218362a5405d5058.png

Geplaatst
18 minuten geleden zei JesseNL:

Dit seizoen begonnen in Panama. Hartstikke leuk en al, één wedstrijd verloren; bleek wel de finale te zijn. Maar goed, zo houden we een uitdaging erin.

Nu is de competitie in december afgelopen en speel ik geen wedstrijden t/m januari. De spelers worden niet op vakantie gestuurd (al geef ik ze dan maar een week vrij ;e) Maar hoe erg is dat? Wat doet vakantie precies met de spelers?

Heb je wel de mogelijkheid om ze te laten trainen? Of is dat zwart? 

Het is nog nooit exact onderzocht, maar normaal gesproken gaat "fatigue" terug naar het basisniveau, match sharpness gaat terug naar 0 en moraal wordt niet beïnvloed door clubevents.

Geplaatst
6 minuten geleden zei Rrrood:

Heb je wel de mogelijkheid om ze te laten trainen? Of is dat zwart? 

Het is nog nooit exact onderzocht, maar normaal gesproken gaat "fatigue" terug naar het basisniveau, match sharpness gaat terug naar 0 en moraal wordt niet beïnvloed door clubevents.

Kan wel gewoon trainen. Geef ze nu dus extra vrij. Als ik ze lang vrij geef dan kunnen ze natuurlijk weer zeuren, dus ze mogen soms vrij. Ben op de helft ingestapt dus misschien gaan de spelers tussen de Apertura and Clausura wel met vakantie. Ik gun het ze zo ;c

bewerkt door JesseNL

Geplaatst
18 uur geleden zei bas huijsmans:

Heb jij dit lijstje toevallig nog?

Pfoe dan moet ik even gaan zoeken. Heb je al een land in gedachten?

Geplaatst
22 minuten geleden zei Thierryvane:

Succes met het zoeken van een nieuwe ploeg.

Zal eerder op zoek moeten naar geld omdat alles is uitgegeven 

Geplaatst
1 uur geleden zei sennid:

Pfoe dan moet ik even gaan zoeken. Heb je al een land in gedachten?

Ohnee dat niet per sé. Was wel eens benieuwd, want kon zelf alleen maar van Europese clubs wat vinden

Geplaatst
2 minuten geleden zei bas huijsmans:

Ohnee dat niet per sé. Was wel eens benieuwd, want kon zelf alleen maar van Europese clubs wat vinden

https://docs.google.com/spreadsheets/d/1JhcGr1klpbLLNtrmufWcIKvWhdOxLwagKpBWaMdyvYA/edit?gid=1119937256#gid=1119937256

Meesten zijn echt wel lower league niveau waarvan ik niet eens weet of er wel databases voor zijn gemaakt.

En is ook van FM21 dus op to date zal het ook niet echt zijn.

bewerkt door sennid

Geplaatst
4 minuten geleden zei sennid:

https://docs.google.com/spreadsheets/d/1JhcGr1klpbLLNtrmufWcIKvWhdOxLwagKpBWaMdyvYA/edit?gid=1119937256#gid=1119937256

Meesten zijn echt wel lower league niveau waarvan ik niet eens weet of er wel databases voor zijn gemaakt.

En is ook van FM21 dus op to date zal het ook niet echt zijn.

Ah thanks. Sla deze eventjes op

Geplaatst
19 uur geleden zei Thierryvane:

Ik ben toevallig voor de lol met Barca begonnen. Vele dure spelers verkocht en nu krijg Pablo redelijk wat speeltijd. Vrijwel altijd als invaller, maar eigenlijk presteert hij wel altijd. Leuk talentje! 

Geplaatst

Wil na maanden niet gespeeld te hebben weer eens een game opstarten, liefst bij de Nederlandse amateurs. Is er een goeie database voor? Kan op internet weinig vinden en in de Steam workshop is er alleen eentje die niet werkt bij versie 24.3. Weet iemand meer? :)

Geplaatst
11 minuten geleden zei Arles:

Wil na maanden niet gespeeld te hebben weer eens een game opstarten, liefst bij de Nederlandse amateurs. Is er een goeie database voor? Kan op internet weinig vinden en in de Steam workshop is er alleen eentje die niet werkt bij versie 24.3. Weet iemand meer? :)

Het kan zijn dat die database alleen even opnieuw geverifieerd moet worden voor de 24.3 database. Dat is vrij gemakkelijk te doen in de pre-game editor (die is gratis). Wellicht dat je de game ook gewoon met de oude database kan starten? Voor de amateurs zelf maakt dat denk ik vrij weinig uit.

Anders deze misschien een optie?

Geplaatst

Ik volg want heb zelf geprobeerd wat te maken maar dat is verdomd moeilijk. Vroeger ging dat toch een stuk makkelijker.

Weet niet of er animo voor is dat iemand dat kan maken?

Geplaatst

image.thumb.png.331e6428fc873fb1b498b2e4db8c2656.png

Bayern Munchen die op de slotdag het kampioenschap verspeeld, Dortmund die op de slotdag nog een top 3 plek pakt ten koste van Gladbach, Augsburg die ons nog van plek 6 aftikt, het was een spannend slot :D 

Geplaatst

image.thumb.png.b250224f7915601eed5d569bb427018b.png

Dit soort tv rechten zijn handig voor lange termijn. Dan kan het miljoenen opleveren (d)

Geplaatst

Zo, na de laatste twee weken minder gespeeld te hebben dan ik vooraf had gehoopt (eerst de jongste ziek en toen de oudste erachteraan), nu de draad maar weer opgepakt in mijn Pero Pinheiro save.

We kunnen hier gerust spreken van een aardig begin na de promotie:
image.png.3b6876b322d824d4069cf413e59b754b.png

Sinds dit seizoen hebben we deze baas dus tot onze beschikking en hij is, ondanks al aardig wat blessures, toch aardig begonnen :D

image.thumb.png.e36ea84b83768642e2589ceddff60164.png

Nu hopelijk eindelijk weer wat tijd om te spelen dus we gaan gestaag verder!

Geplaatst
13 uur geleden zei Krabby:

Zo, na de laatste twee weken minder gespeeld te hebben dan ik vooraf had gehoopt (eerst de jongste ziek en toen de oudste erachteraan), nu de draad maar weer opgepakt in mijn Pero Pinheiro save.

We kunnen hier gerust spreken van een aardig begin na de promotie:
image.png.3b6876b322d824d4069cf413e59b754b.png

Sinds dit seizoen hebben we deze baas dus tot onze beschikking en hij is, ondanks al aardig wat blessures, toch aardig begonnen :D

image.thumb.png.e36ea84b83768642e2589ceddff60164.png

Nu hopelijk eindelijk weer wat tijd om te spelen dus we gaan gestaag verder!

Ik zou ook eens kijken naar Balotelli. Een Portugese spits die op dit niveau ook zeker zijn goaltjes mee pakt. Heb met hem een doelpuntenrecord neergezet dat mijn spits 45 jaar later pas verbrak in op het derde niveau. Tweede niveau kon die ook nog wel aan