Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

image.thumb.png.071a1e4bfaa47b6b37012c47e71b5806.png

Met nog 4 wedstrijden te gaan was dit de strijd om de titel. We hadden een gat van 6 punten voorafgaand aan deze pot en uberhaupt maar 2 x gewonnen van Bayern. Ons toptalent Can Uzun beslist net voor de thee even het lot van Bayern. :< 

• Antwoorden 11,5k
  • Weergaven 491,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Ik ga gewoon iets proberen, geen idee of het gaat werken of dat ik er plezier uit ga halen, maar ach, FM25 duurt toch nog lang, dus waarom niet? IF Føroyar, een club uit de krochten van Denemarke

• Ik zie mezelf inmiddels toch wel als FM veteraan, CM97/98 was mijn eerste en sindsdien heb ik bijna iedere versie gespeeld. Toch heb ik het hier ook nog wel eens lastig mee, zeker als je een speler he

Geplaatst
10 uur geleden zei bas huijsmans:

Hecht je daar waarde aan ja?

Ik wel ja 😅

Geplaatst

Het jaar 2034.

Na een carrière bij USL Dunkerque en Knokke FC, 2 jaar geleden overgenomen bij Blackburn Rovers dat toen in Championship speelde. Nu mijn eerste seizoen in de Premier League. Net geen Europees.

Schermafbeelding 2025-01-26 115538.png

Geplaatst

Dus, ik heb me even verdiept in de 'meta'. De Match Engine schijnt zo gemankeerd te zijn dat er maar negen attributen écht meetellen (of in ieder geval 100 keer belangrijker zijn dan alle anderen): Versnelling, snelheid, sprongkracht, kracht, evenwicht, behendigheid, anticiperen, concentratie en dribbelen.

Daar baseer ik mijn team nu op. Daar baseer ik mijn tactiek dan ook op (op de sterkste spelers volgens die formule).

Dus ziet mijn selectiescherm er nu zo uit:

image.thumb.png.666070e2e5541d9f1b21d6adbe7b7972.png

En doe ik halfjaarlijkse checks om te kijken wie de meeste punten scoren op deze attributen (m.u.v. de keepers). Die tien spelers staan dan in de basis. Ook de trainingen zijn er op afgestemd om zoveel mogelijk van deze attributen te benutten, al denk ik dat er nog wel wat extra winst te behalen valt in dat gedeelte.

Ook qua tactiek kiezen we voor de meeste 'meta'-tactiekinstellingen. Maar de formatie is gebaseerd op de beste spelers. En dan ziet het er uiteindelijk zo uit:

image.png.94cbd6f695833b64877587c3ae9955bb.png

En dan is dit veruit mijn beste speler, met 123 punten op deze attributen:

image.png.7e7c7950f1fa1ad96467198ab00f2b22.png

Het is een youth only, dus het hele team bestaat nu uit fysiek sterke zelfopgeleide spelers die technisch weinig kunnen, maar het lijkt te werken. Ik ben er halverwege het seizoen 2039/40 mee begonnen. 

image.png.3899ad5abbe19a9a318b71122c5823fa.png

Geplaatst
9 minuten geleden zei sennid:

Heb jij een Zealand filmpje gekeken @neva ;c

Nee, niet eens. Ik kijk geen filmpjes, ben echt nog oldschool.. Zat door een redditpagina heen te bladeren :D

Nee, filmpjes vind ik helemaal niks. Geef mij maar gewoon tekst, dan kan ik gelijk zoeken naar iets dat ik interessant vind, in plaats van een filmpje dat gemaakt is om zo lang mogelijk mensen bezig te houden.

Geplaatst

Wat zijn jullie ervaringen met managen in Portugal? Heb net een save gestart bij de Nederlandse amateurs in de Eerste Klasse maar ik hou altijd wel van een beetje clubhoppen. Heb nog nooit een Portugese club gehad maar nu de competities wel ingeladen, wellicht eens leuk om een keer een kijkje te nemen in een later stadium. 

Geplaatst
4 minuten geleden zei Arles:

Wat zijn jullie ervaringen met managen in Portugal? Heb net een save gestart bij de Nederlandse amateurs in de Eerste Klasse maar ik hou altijd wel van een beetje clubhoppen. Heb nog nooit een Portugese club gehad maar nu de competities wel ingeladen, wellicht eens leuk om een keer een kijkje te nemen in een later stadium. 

Hele leuke competitie, zit echt bomvol talent en met Sporting, Benfica en Porto drie toppers die gevolgd worden door Braga en in mindere mate Vitoria Guimares.

Geplaatst

Portugal is inderdaad echt een heel mooi vakantieland, prima kip en een goeie zee. Zou een club aan de kust nemen, kan je na het trainen met de selectie op het strand hangen 

Geplaatst
46 minuten geleden zei Matthias.:

Hmmm, na 2 jaar bij Blackburn, benaderen Arsenal en Borussia Dortmund mij nu in 2034. :sorry:

Leuke carrière voorlopig! Ga je op één van de twee ingaan?

Geplaatst
16 minuten geleden zei La Pulga:

Portugal is inderdaad echt een heel mooi vakantieland, prima kip en een goeie zee. Zou een club aan de kust nemen, kan je na het trainen met de selectie op het strand hangen 

Hangen met mijn spelers? No way, moet mijn reputatie als strenge leermeester intact houden. Niemand naar het strand zolang ik er zit. 

Geplaatst
6 minuten geleden zei Arles:

Hangen met mijn spelers? No way, moet mijn reputatie als strenge leermeester intact houden. Niemand naar het strand zolang ik er zit. 

Typisch weer dit, niet klagen als je snel wordt ontslagen dan. 

Geplaatst
3 minuten geleden zei La Pulga:

Typisch weer dit, niet klagen als je snel wordt ontslagen dan. 

De roerganger eruit flikkeren omdat de spelers auwie hebben. Man Utd praktijken dit!

Geplaatst
1 minuut geleden zei Arles:

De roerganger eruit flikkeren omdat de spelers auwie hebben. Man Utd praktijken dit!

In Manchester missen ze juist gewoon een strand.

al ben ik het eigenlijk wel met je eens, aanpakken die voetballers

Geplaatst
1 uur geleden zei Arles:

Portugal is echt geweldig. Je hebt gewoon 3 teams die altijd ook het merendeel van hun wedstrijden winnen. Je hebt niet zoveel televisiegeld dat je op een gegeven moment in het geld zwemt en niet meer weet wat je ermee moet en je hebt bij iedere ploeg gewoon een prima jeugdinstroom te pakken. Zit in mijn huidige save niet voor niets al 50 jaar in Portugal

Geplaatst
2 uur geleden zei Steels:

Leuke carrière voorlopig! Ga je op één van de twee ingaan?

Heb uiteindelijk gekozen om in de Premier League te blijven en bij Arsenal te tekenen.

Leukste competitie vind ik zelf.

Carriere tot nu toe: Dunkerque, Knokke, Blackburn, Arsenal

Geplaatst

image.png.1889fcb37e1460151adda3eb6494c87b.png

Eindelijk weer eens echt tijd voor FM, is dit de ruststand :-D 

Edit: 3-4 geeindigd, kampioenschap is wel heel ver weg zo.

Edit2: O

image.png.d44804b476686ced6f3aefa9ea6bb42e.png

bewerkt door La Pulga