Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 11,5k
  • Weergaven 491,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Ik ga gewoon iets proberen, geen idee of het gaat werken of dat ik er plezier uit ga halen, maar ach, FM25 duurt toch nog lang, dus waarom niet? IF Føroyar, een club uit de krochten van Denemarke

• Ik zie mezelf inmiddels toch wel als FM veteraan, CM97/98 was mijn eerste en sindsdien heb ik bijna iedere versie gespeeld. Toch heb ik het hier ook nog wel eens lastig mee, zeker als je een speler he

Geplaatst

Waarom is het zo lastig om een Nederlandse piramide te maken in de editor? Vroeger was dat een stuk makkelijker en hoe het nu allemaal werkt maakt het ook een stuk minder aantrekkelijk voor beginners.

Misschien een idee om er één te maken? Is ook leuk voor de Around the world pack van FMI ;)

Ben steeds dezelfde namen een beetje zat aan het worden in de Eredivisie ;c

Geplaatst
14 minuten geleden zei rich ruzzian:

Heerlijk hoor @neva Tijd voor een nieuwe game of wil je de Bundesliga titel nog pakken? 

Ik denk tijd voor een nieuwe game. Aantal jaar terug een hele toffe game in Albanië gehad en ik denk dat ik daar weer naar terug wil. 

Geplaatst
  • Auteur
3 minuten geleden zei neva:

Ik denk tijd voor een nieuwe game. Aantal jaar terug een hele toffe game in Albanië gehad en ik denk dat ik daar weer naar terug wil. 

Ik zit ook te twijfelen wel. Zo'n youth only spreekt me wel aan en met de verwachting (en ik hoop dat ik ongelijk krijg) dat FM25 wel eens op een sof kan uitdraaien qua release - zou ik daar best eens aan willen beginnen. Het liefst in Nederland eigenlijk, maar dan heb je natuurlijk geen promotie/degradatie naar en uit de KKD. Dus helemaal volgens de officiële regels zal het dan niet gaan. Of is daar een foefje voor dat iemand weet.

Geplaatst
1 uur geleden zei sennid:

Waarom is het zo lastig om een Nederlandse piramide te maken in de editor? Vroeger was dat een stuk makkelijker en hoe het nu allemaal werkt maakt het ook een stuk minder aantrekkelijk voor beginners.

Misschien een idee om er één te maken? Is ook leuk voor de Around the world pack van FMI ;)

Ben steeds dezelfde namen een beetje zat aan het worden in de Eredivisie ;c

1 minuut geleden zei Fantasy:

Ik zit ook te twijfelen wel. Zo'n youth only spreekt me wel aan en met de verwachting (en ik hoop dat ik ongelijk krijg) dat FM25 wel eens op een sof kan uitdraaien qua release - zou ik daar best eens aan willen beginnen. Het liefst in Nederland eigenlijk, maar dan heb je natuurlijk geen promotie/degradatie naar en uit de KKD. Dus helemaal volgens de officiële regels zal het dan niet gaan. Of is daar een foefje voor dat iemand weet.

Zie mijn bericht hierboven :D Kan je ook gelijk uitdagingen en challenges aan koppelen op dit mooie forum ;)

Geplaatst
2 minuten geleden zei Fantasy:

Het liefst in Nederland eigenlijk, maar dan heb je natuurlijk geen promotie/degradatie naar en uit de KKD. Dus helemaal volgens de officiële regels zal het dan niet gaan. Of is daar een foefje voor dat iemand weet.

Wachten totdat Utrecht, AZ, PSV of Ajax degradeert haha :sorry:

Geplaatst
  • Auteur
4 minuten geleden zei sennid:

Zie mijn bericht hierboven :D Kan je ook gelijk uitdagingen en challenges aan koppelen op dit mooie forum ;)

Als ik nou zelf eens mega handig was met de editor zou ik het direct doen :D Maar helaas.

Geplaatst
1 minuut geleden zei Fantasy:

Als ik nou zelf eens mega handig was met de editor zou ik het direct doen :D Maar helaas.

Daarom uit ik mijn frustratie ook in die post. Vroeger was het allemaal een stuk makkelijker. Ik krijg promotie naar de KKD niet werkend omdat dat er natuurlijk niet is.

Geplaatst

Dat is inderdaad wel knap lastig. 

Ik wilde naar Albanië, maar oude liefde roest niet. En deze oude liefde won het van Albanië.

image.thumb.png.341883456ac634cc24c7f8f466a104bf.png

Geplaatst
  • Auteur

Oef, lekker dit. Succes (d)

Nederland moet ik maar uit m'n hoofd zetten denk ik. Allicht dat Frankrijk leuk gaat zijn. En een uitdaging, maar wel leuk. 

Geplaatst
1 uur geleden zei Fantasy:

Heb er eentje gevonden en compatible gemaakt met de laatste versie :)

Geplaatst

Pfff, wat een frustrerende wedstrijd!

Na 20" mijn middenvelder met een gekneusd scheenbeen van het veld gehaald. (wissel 1)

Vlak voor rust, mijn keeper (Brits) een gebroken pols. (wissel 2)

6 minuten na rust, mijn spits zijn kniebanden beschadigd. (laatste wissel)

10 minuten voor tijd, mijn topmiddenvelder geblesseerd, wedstrijd uitspelen met zijn 10.

Liverpool scoort nog 2x op 2 minuten en we krijgen nog 9 minuten extra tijd..

Paar jaar van mijn FM-leven kwijt!

Schermafbeelding 2025-02-01 181229.png

Geplaatst

Bizar dit. Prognose als 18e en de helft van mijn spelers zijn van het niveautje Liga3 of Liga2. Maar ja soms heb je dan van die seizoenen dat alles op zijn plek valt he. Het CL geld is echt heel erg welkom zeg

image.png.637348bf640ff3415901ce34f6d8e14f.png

Geplaatst

2034/2035

Mijn eerste jaar bij Arsenal FC _O_

Kampioen spelen op Old Trafford!

Schermafbeelding 2025-02-01 220453.png

En ook de FA Cup gewonnen tegen aartsrivaal Tottenham Hotspur! :D 

bewerkt door Matthias.

Geplaatst
9 uur geleden zei Fantasy:

Oef, lekker dit. Succes (d)

Nederland moet ik maar uit m'n hoofd zetten denk ik. Allicht dat Frankrijk leuk gaat zijn. En een uitdaging, maar wel leuk. 

Ga je Ijsland verlaten?