Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 11,5k
  • Weergaven 491,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Ik ga gewoon iets proberen, geen idee of het gaat werken of dat ik er plezier uit ga halen, maar ach, FM25 duurt toch nog lang, dus waarom niet? IF Føroyar, een club uit de krochten van Denemarke

• Ik zie mezelf inmiddels toch wel als FM veteraan, CM97/98 was mijn eerste en sindsdien heb ik bijna iedere versie gespeeld. Toch heb ik het hier ook nog wel eens lastig mee, zeker als je een speler he

Geplaatst
  • Auteur
9 uur geleden zei Glenn08:

Ga je Ijsland verlaten?

Daar ben ik nog niet over uit. Kan daar ook een soort youth only in voortborduren, maar dat voelt dan toch een beetje als valsspelen. 

Geplaatst

Eigen jeugd :< In 4 seizoenen Castellón maar één pareltje gekregen en dat is deze Spaanse/Uruguayaanse CV. De rest allemaal troep.

image.thumb.png.70afe1552127b26397cb22bd7d340c0e.png

image.thumb.png.8db0b87fcc43c91baabad2c63e826dbd.png

Geplaatst

Nieuw rondje van "Raad de eindstand"

Na amper 8 minuten al 4-0 voor tegen Liverpool (coach: Quincy Promes) en hattrick voor mijn spits in vorm.

10 10 10 10 10 !!

Schermafbeelding 2025-02-02 194349.png

EDIT: Screenshot iets te vroeg genomen, want na 10 minuten krijgt Liverpool rood :D 

bewerkt door Matthias.

Geplaatst

Hier zit ergens een fout in de database of in hoe ik de game heb opgezet, maar na het derde seizoen had bijna geen enkel teams nog spelers :D Dus dat wordt even terug naar de tekentafel..

Nu één gevonden die ook een -21 en -19 competitie toevoegt. Dat was wel nodig, om in ieder geval iets van een jeugdteam te hebben. 

bewerkt door neva

Geplaatst

Het gaat nog lastig worden een club te kiezen met al die gekke transfers de laatste dagen :D ik had Ajax in gedachte maar AC Milan of Aston Villa is nu ook niet verkeerd. 

Geplaatst
14 minuten geleden zei neva:

Heb je Brobbey al gehaald?

Komt er aan! 

Maar heb denk ik even geen spits nodig.

image.png.6bd2205b749105ead1aa7286c0b41759.png

Geplaatst

Sodeknetters :D 

Een van de twee San Marinezen die nog een beetje tegen een bal kunnen schoppen stopt er mee. Raakt zwaar geblesseerd op z'n 26e en levert z'n amateurcontract in. Deze doet voor (de ontwikkeling van) het nationale team wel zeer.

image.thumb.png.75cadd409ce4bbc560dcd4f677b8b5a1.png

Geplaatst
16 uur geleden zei Vis:

Goedenavond!

Ik speel mijn saves van FM 23 op FM24 die ik heb via de gratis actie van Epic Games (wou eigenlijk wachten op FM25).

Maar ik zit erover na te denken om een nieuwe save te starten. Hiervoor wil ik graag wat dubieuze competities downloaden, maar kan dit ook via Epic?

Ik plaats deze vraag toch ook nog maar even hier, denk dat het hier sneller gelezen wordt ;-)

Geplaatst
1 minuut geleden zei Vis:

Ik plaats deze vraag toch ook nog maar even hier, denk dat het hier sneller gelezen wordt ;-)

Als ik me niet vergis kan je via onze vrienden van FMInside het Around the World megapack downloaden. Die voldoet denk ik wel aan je eis.

Geplaatst

Ik heb dus via Sortioutsi 5 euries betaald voor een nieuwe database met realistische atributen en financien. Mocht er interesse zijn dan staat me PM boxje open.

Geplaatst
10 minuten geleden zei La Pulga:

Ik heb dus via Sortioutsi 5 euries betaald voor een nieuwe database met realistische atributen en financien. Mocht er interesse zijn dan staat me PM boxje open.

:D:D :D