Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

image.png.657fdd22fb51d737e6b5d8eb2b1d709c.png

Eerste bekende club die als eerst naar de Tweede Divisie degradeert. 

bewerkt door sennid

• Antwoorden 11,5k
  • Weergaven 492k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Ik ga gewoon iets proberen, geen idee of het gaat werken of dat ik er plezier uit ga halen, maar ach, FM25 duurt toch nog lang, dus waarom niet? IF Føroyar, een club uit de krochten van Denemarke

• Ik zie mezelf inmiddels toch wel als FM veteraan, CM97/98 was mijn eerste en sindsdien heb ik bijna iedere versie gespeeld. Toch heb ik het hier ook nog wel eens lastig mee, zeker als je een speler he

Geplaatst

Het is uiteindelijk toch Latina Calcio geworden. Was vergeten dat de database maar tot de Serie C gaat. ;c

Eerste seizoen is prima verlopen :D Op naar de Serie B.

2b87bc1a3b9a6169e6f4a18194fb2d8b.png

Geplaatst
5 uur geleden zei JesseNL:

Als een keeper in de rust een cijfer van 5,8 heeft, wisselen jullie hem dan?

Nee, het slechte cijfer komt waarschijnlijk niet alleen door hem maar ook door jouw verdediging. Met zo'n cijfer zal de wedstrijd ook wel gespeeld zijn dus accepteren en door naar de volgende wedstrijd.

Geplaatst

Dit was totaal niet de bedoeling, maar het ging zo goed dit seizoen dat we gepromoveerd zijn met Top Oss. De club is daar helemaal niet klaar voor, maar alles viel goed. Met slecht 1 aankoop (Dean Koolhof) en 1 huurling (Jayden Candelaria) hebben we het onmogelijke gepresteerd. Ik had het totaal niet verwacht en vond het ook nog niet nodig, maar we gaan het avontuur maar aan volgend seizoen. Er is geen geld, er is geen goede accommodatie en er is geen opleiding (zelfs geen 2e team). Dus het wordt overleven en punten sprokkelen. Al hebben we dit jaar wel Heerenveen en Feyenoord uitgeschakeld in de beker.

image.thumb.png.1ad5d7857f600243c3bf03fef977a190.png

image.thumb.png.f162d49763cd968ac4eaf3ad4497fc8a.png

image.thumb.png.ab3acd71306b01baaf13d0db7a36a80e.png

Geplaatst

Halve finale Oceanische CL. Ik stond 0-2 achter na een half uur, nadat ik het eerste duel met 2-0 verloor. Dan is dit wel heel gek:

image.png.ba7afba5ce06271f3c49744cc65e6a67.png

Heerlijk hoor, dat team klopte me vorig jaar in de finale om de CL én in de finale om het landskampioenschap. Eikels.

Geplaatst

Na een kortstondige 3e plek zijn we de afgelopen jaren weer wat verder weggezakt. Verschil tussen ons en nummer 2 Spanje is wel ongeveer net zo groot als dat deze was toen we 3e stonden. Spanje, Frankrijk, Duitsland, Nederland en Italië staan allemaal relatief dicht bij ons dus met 2 goede jaren kunnen we zomaar eens terug in de top 3 komen.

image.thumb.png.068bb7b8c9d9789a42da6584aeeed9dd.png

Geplaatst

Dat is enerzijds een flinke tik, maar aan de andere kant kan jij nu flink scoren, doordat er minder afgevaardigden in Europa zitten.

Geplaatst
35 minuten geleden zei neva:

Dat is enerzijds een flinke tik, maar aan de andere kant kan jij nu flink scoren, doordat er minder afgevaardigden in Europa zitten.

Ik denk dat Legia Warschau echt top 8-niveau van Europa is, afgelopen twee jaar ook in competitiefase bij beste 8 geëindigd. Afgelopen seizoen hadden ze pech dat ze ons lootten in de kwartfinale. Lech Poznan is Europese subtop. Het lijkt erop dat de rest niet echt vooruitgang boekt helaas.

Geplaatst

Heb het echt gevoel dat die "maakt positieve ontwikkeling door"-berichten helemaal niet kloppen, onderstaande speler Jevon Simons staat al maanden met alle pijltjes in het (licht)groen, maar als ik dan progressie van de afgelopen maanden bekijk is hij eigenlijk gewoon niets voor uitgegaan;

image.thumb.png.2053d6c70ed3b9bbc61b585e86927e83.png

Zit deze speler gewoon aan z'n max misschien? 

Geplaatst
8 hours ago, joostmakaay said:

Heb het echt gevoel dat die "maakt positieve ontwikkeling door"-berichten helemaal niet kloppen, onderstaande speler Jevon Simons staat al maanden met alle pijltjes in het (licht)groen, maar als ik dan progressie van de afgelopen maanden bekijk is hij eigenlijk gewoon niets voor uitgegaan;

image.thumb.png.2053d6c70ed3b9bbc61b585e86927e83.png

Zit deze speler gewoon aan z'n max misschien? 

Dat denk ik niet. Bij mij werd Simons een absolute topper en international van het Nederlands elftal.

Geplaatst
4 minuten geleden zei CrisChivu:

Is er ook een FM 2024 update van nu, met de juiste CA En PA? ook voor de Nedelrandse competitie

Geplaatst

Tijd om wat te delen over mijn game. Ik was een San Marino Challenge begonnen, maar dat is zoveel van hetzelfde, ik wilde méér. Dus die staat heel even in de koelkast, want ik doe een nieuwe poging voor een soort ultimate challenge. 

Mijn doel? Met zoveel mogelijk uitdagingen uit ons subforum in één game zoveel mogelijk punten halen voor onze Hall of Fame. Dat betekent een combinatie van een Journeyman en Hexagon, Poképlayer, Alliteratie en hopelijk ook de Ego Challenge. Dit vul ik aan met wat kleinere challenges, al zijn die wat lastig in te passen. De eerste die ik wél probeer is de Rogerio Ceni challenge, door de doelman 133x te laten scoren in z'n carrière. Dat betekent wel dat ik deze doelman waar ik het nu mee probeer mee moet nemen naar m'n volgende club, want het is tijd om Oceanië te verlaten.

Er is een nieuw stadion aangekondigd, maar de naam is nog niet bekend. Ik sta bij 'Icons', maar ik vermoed dat het stadion niet mijn naam zal dragen. Dat is een tegenvaller, wat het liefst had ik nog een jaar of twee gewacht, totdat ik écht een clublegende was. De CL is wel al binnen. Daarnaast zit ik bijna op de helft van de alliteraties en hebben we het hele continent Oceanië ook al af weten te strepen voor de Poképlayerchallenge. Tijd om te gaan dus. Afrika of Azië gaat het volgende station worden. Maar eerst nog even het seizoen afmaken voor wat welverdiende hall of fame-punten.

image.thumb.png.e998937bfbe24b7ad54f0098edbbdd20.png

Update: Helaas.

image.png.033913c87d5a5ab2be7248417b748dd1.png

image.png.de9fb71f4df994b6ac14e940b671fa20.png

bewerkt door neva

Geplaatst
6 minuten geleden zei Matthias.:

Je favoriete club is Anderlecht, maar toch met Club spelen?

Soms wil men ook eens weten hoe het is om kampioen te spelen :D 

Geplaatst
2 uur geleden zei Matthias.:

Je favoriete club is Anderlecht, maar toch met Club spelen?

Moet dat nog aanpassen naar FC De Kampioenen na wat ik gisteren zag.