Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 11,5k
  • Weergaven 491,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Ik ga gewoon iets proberen, geen idee of het gaat werken of dat ik er plezier uit ga halen, maar ach, FM25 duurt toch nog lang, dus waarom niet? IF Føroyar, een club uit de krochten van Denemarke

• Ik zie mezelf inmiddels toch wel als FM veteraan, CM97/98 was mijn eerste en sindsdien heb ik bijna iedere versie gespeeld. Toch heb ik het hier ook nog wel eens lastig mee, zeker als je een speler he

Geplaatst

image.thumb.png.c9065a9a7ec2dba0843cbb6845838b5c.png

Vanaf komend seizoen kan ik eindelijk de talenten wat meer laten spelen ipv op de tribune zetten of op de bank en af en toe laten invallen.

Beetje bij beetje wordt Top Oss een echte club. Stadion wordt ook uitgebreid met ruim 2500 plekken.

Geplaatst
18 uur geleden zei Becks:

Niet eens afhankelijk van het personage waarmee je speelt? ;)

Uiteraard wel, maar ik kies voornamelijk ex-middenvelders en aanvallers ;)

Geplaatst
18 uur geleden zei Becks:

Niet eens afhankelijk van het personage waarmee je speelt? ;)

Uiteraard wel, maar ik kies voornamelijk ex-middenvelders en aanvallers ;)

Geplaatst
12 uur geleden zei GAE EAGLES:

image.thumb.png.c9065a9a7ec2dba0843cbb6845838b5c.png

Vanaf komend seizoen kan ik eindelijk de talenten wat meer laten spelen ipv op de tribune zetten of op de bank en af en toe laten invallen.

Beetje bij beetje wordt Top Oss een echte club. Stadion wordt ook uitgebreid met ruim 2500 plekken.

2 CL's gewonnen met Top maar dat stadion is mij nooit gelukt.

Geplaatst
1 uur geleden zei Willem:

Hoe anders de voetbalwereld er uit kan zien in 2067 :D

image.png.022fccaeda896f4588349bb5cd43e5af.png

In 2025 zou het mij ook niet verbazen

Geplaatst
Op 20-2-2025 om 19:23 zei JanVertonghen:

Wat is de beste update, vooral rekening houdend met realistische CAs/PAs voor Ajax-spelers/-talenten? Alvast bedankt!

Iemand hiervoor nog tips?

Zijn er uberhaupt updates waarin het mogelijk is om al een jaar verder te beginnen? 

Geplaatst
2 uur geleden zei AjaciedBart.:

Iemand hiervoor nog tips?

Zijn er uberhaupt updates waarin het mogelijk is om al een jaar verder te beginnen? 

Volgens mij is dat niet mogelijk, maar de data update van Sortitoutsi heeft wel de leeftijd en contracten een jaartje opgeschoven dus dan voelt het alsof je in 24/25 begint. 

Geplaatst
25 minuten geleden zei Becks:

Volgens mij is dat niet mogelijk, maar de data update van Sortitoutsi heeft wel de leeftijd en contracten een jaartje opgeschoven dus dan voelt het alsof je in 24/25 begint. 

Om welke gaat dat? Er zijn er zoveel haha.... 

En er was er ook een waar er eigenlijk een jaar voorbij was, dacht ik. Dat je wel vanaf t begin spelers die in 2023 gekocht waren, kon lozen.

bewerkt door AjaciedBart.

Geplaatst

Nog nooit meegemaakt :cab: Een speler die moeilijk doet omdat ik hem bekritiseer over zijn prestaties in de training (meerdere maanden op rij). Scoort bijna nooit boven de 6 in training ook :cab:

Dit zegt misschien wel genoeg daarom ;c

a6f159e208bb7b4ade015a36bfd14cf1.png

Redelijke potentie, dus heb er gewoon nog 1 miljoen voor gekregen. Wat ben ik blij dat die weg gaat zeg :cab:

Geplaatst

7399ce24035bcc07dbcf333faa03b77e.png

Dit is een rasechte Maltees natuurlijk :-D 

94377a8cd8c746e3372d682c6cea0ef6.png

Naam veranderen of niet? :D 

bewerkt door Thomassje123

Geplaatst

image.thumb.png.91e77e1404914309d28eb17a0c8050aa.png

Leuk extra zakcentje steeds die Fukuo :D Heb 'm alvast op de shortlist gezet voor volgende keer.

Geplaatst

Ik blijf tot FM25 uitkomt nog even doorgaan met Wisla Krakow. Intussen aanbeland in 2068 en Michal Mazurek is mijn volgende sensatie :classic_love: Komt ook precies op het goede moment want mijn vorige sensatie uit eigen jeugd is intussen 33. Tomas Jerabek heeft in 322 competitiewedstrijden voor ons 223 keer gescoord en 201 assists afgeleverd.

image.thumb.png.492f15274c05280916719923e6775f9b.png

Net als Jerabek is Mazurek eigen jeugd, kan hij op linksbuiten spelen en is hij fysiek ontzettend sterk. Intussen in 71 competitiewedstrijden 50 goals en 27 assists, daar gaan we nog jaren plezier aan beleven :D

image.thumb.png.f4889837bc2b93a6cafa13a516ca8ca2.png