Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 11,5k
  • Weergaven 491,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Ik ga gewoon iets proberen, geen idee of het gaat werken of dat ik er plezier uit ga halen, maar ach, FM25 duurt toch nog lang, dus waarom niet? IF Føroyar, een club uit de krochten van Denemarke

• Ik zie mezelf inmiddels toch wel als FM veteraan, CM97/98 was mijn eerste en sindsdien heb ik bijna iedere versie gespeeld. Toch heb ik het hier ook nog wel eens lastig mee, zeker als je een speler he

Geplaatst

Heeft iemand een idee hoe ik mijn jeugdwerving verbeterd krijg? Heb alles eigenlijk al gedaan; goede hoofd jeugdopleiding aangetrokken, faciliteiten verbeterd, meer geld naar de jeugdopleiding, maar het blijft maar op één ster staan.

Schermafbeelding2025-02-28om15_35_18.thumb.png.ea43b9d81116bf172fbd342be3d8332c.png

Geplaatst
49 minuten geleden zei Maurice':

Heeft iemand een idee hoe ik mijn jeugdwerving verbeterd krijg? Heb alles eigenlijk al gedaan; goede hoofd jeugdopleiding aangetrokken, faciliteiten verbeterd, meer geld naar de jeugdopleiding, maar het blijft maar op één ster staan.

Schermafbeelding2025-02-28om15_35_18.thumb.png.ea43b9d81116bf172fbd342be3d8332c.png

Volgens mij moet ook de jeugd wat hoger spelen. Ik kan het mis hebben.

Geplaatst
4 uur geleden zei Maurice':

Dat moet je bij het bestuur aanvragen

Geplaatst
Op 26-2-2025 om 21:00 zei PJHoutman:

STANDBEELD VOOR JUN ENJO

image.png.91d0fadf9a29688212965e2edb3883d9.png

image.png.f2bc08860ae4c626b596aa5065fabc86.png

image.thumb.png.b9956bd0afb244362c9bb2d9ee1cd905.png

Ok, een contract bij ons is misschien nog wel beter dan een standbeeld.

Geplaatst

De balans met Club Brugge na 3 seizoenen is zeer positief. In eigen land elke prijs gewonnen die we konden winnen en Europees 2x halve finalist Champions League. Telkens er uit tegen de uiteindelijke winnaar Manchester City.

Geplaatst

Eens FM 2023 console nog wat verder uitgeprobeerd. Er zijn natuurlijk wel verschillen, maar het gaat wel goed vooruit.

Alleen een minpunt: Ik stond aanzienlijk aan kop, maar nu moet ik strijden voor een promotieplekje te bemachtigen. Nog geen ramp natuurlijk, maar het hoeft geen complete ramp te worden.

Geplaatst

Fijn om te zien dat Legia Warschau echt losgaat op de transfermarkt. Cristian is een veelvoud waard van de 30 miljoen maar daar krijgen ze natuurlijk Ekstrakassa-korting op. Jerabek is een legende van ons en mag nu nog ontwikkelingswerk gaan doen in de hoofdstad. De spelers die bij Legia rondlopen zouden mee kunnen doen om eindwinst in de CL :D 

image.thumb.png.fc30bee73441709230121d78d8c35335.png

Geplaatst
10 minuten geleden zei Orrie:

Iemand ervaring met de Mustermann skin? 

De attribuutloze? Zeker, heb er een seizoen of acht mee gespeeld. LLM begonnen bij Harrogate. Paar keer gepromoveerd en daarna via WBA bij Leipzig gekomen. Toen was ik het zat. Maar het was zeker leuk.

Geplaatst
32 minuten geleden zei neva:

De attribuutloze? Zeker, heb er een seizoen of acht mee gespeeld. LLM begonnen bij Harrogate. Paar keer gepromoveerd en daarna via WBA bij Leipzig gekomen. Toen was ik het zat. Maar het was zeker leuk.

Yes, die inderdaad. Brengt voor mij een nieuwe dimensie aan het spelen van FM.

Wel bizar hoe je dat met met LLM ook nog erbij gooit. :cab:

Geplaatst
5 minuten geleden zei Orrie:

Yes, die inderdaad. Brengt voor mij een nieuwe dimensie aan het spelen van FM.

Wel bizar hoe je dat met met LLM ook nog erbij gooit. :cab:

Juist met LLM gedaan omdat je anders toch wel bij de bekende namen komt. En nu ging ik er blind in en echt puur op de data. Het had tegen de natuur in gevoeld als ik met een Eredivisieclub zou spelen, omdat je niet zo snel een speler van VVV-Venlo zou kiezen bijvoorbeeld. En nu had ik ook nog de club gekozen met de filosofie om spelers uit een lager divisie te halen.

Geplaatst

Zijn er nog meer mensen die op een laptop spelen en vaak problemen hebben (of hebben gehad) met een vastlopend spel op het moment dat je de laptop dichtgeklapt had met het spel open? Of dat ie in schermbeveiliging/slaapstand schiet en dan compleet vastloopt als je terug wil keren naar het spel? Zou graag een oplossing willen, want het is me toch een partij irritant.

Geplaatst
23 uur geleden zei sennid:

image.png.5e0f19428af7713a8a1bd94635d827b9.png

MVV is de eerste profclub dat degradeert naar de Derde Divisie.

image.png.b4adb0b3617fdbc152372eeff02dbf7e.png

Met wat voor DB speel je?

Geplaatst
1 uur geleden zei neva:

Zo dan, die is wel heel lelijk..

Des te mooier is ie als je toch wint :D

Goed ons best gedaan, maar helaas. 

image.png.01bc9e6f4f11c883eedee916f3482cfb.png

Niet verrassend verder, want wij hebben een salarispost van 13,5M p/j en Al-Ittihad geeft 800M per jaar uit...

bewerkt door PJHoutman