Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
1 uur geleden zei Arezo:

Met wat voor DB speel je?

ergens van het SI forum afgeplukt en geupdate naar de laatste versie van FM ;c

Gaat helemaal tot de Tweede Klasse.

image.png.d73f92e2baa4b244dbc76be4bba81c46.png

Als je interesse hebt dan wil ik je hem best geven :D werkt ook prima met de FMI updates.

bewerkt door sennid

• Antwoorden 11,5k
  • Weergaven 491,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Ik ga gewoon iets proberen, geen idee of het gaat werken of dat ik er plezier uit ga halen, maar ach, FM25 duurt toch nog lang, dus waarom niet? IF Føroyar, een club uit de krochten van Denemarke

• Ik zie mezelf inmiddels toch wel als FM veteraan, CM97/98 was mijn eerste en sindsdien heb ik bijna iedere versie gespeeld. Toch heb ik het hier ook nog wel eens lastig mee, zeker als je een speler he

Geplaatst
53 minuten geleden zei PJHoutman:

Goed ons best gedaan, maar helaas. 

image.png.01bc9e6f4f11c883eedee916f3482cfb.png

Niet verrassend verder, want wij hebben een salarispost van 13,5M p/j en Al-Ittihad geeft 800M per jaar uit...

Dat ging wel heel gelijk op. Zuur om er dan zo naast te grijpen.

Geplaatst
8 uur geleden zei sennid:

Als je interesse hebt dan wil ik je hem best geven :D werkt ook prima met de FMI updates.

Linkje is altijd welkom. Ik had er ooit wel 1 daarvandaan en die crashde wel, hoop dat jij een andere hebt. Mooie projecten altijd dit.

Geplaatst

image.thumb.png.20773d2b6aa69f9b26275864f81b4d97.png

Buckland Beach > Melville United (Nieuw-Zeeland) > FAR Rabat (Marokko) > Athletico Paranaense (Brazilië) > Atlanta United (VS) > Gamba Osaka (Japan) > Arsenal (Engeland).

Wat een wereldreis tot nu toe. Tijd om de laatste Champions League af te vinken.

Geplaatst

derde seizoen met Boavista (oude bekende Bozenik), sta eerste net voor nieuwjaar, echter moet ik nog tegen sporting en porto spelen in de heenronde. Wel voor de eerste keer een 3star youth player in mijn intake gehad in 25 seizoenen FM24

Maar man, wat heb ik een hekel aan dat nieuwe europese format. In de europa league dit seizoen, maarja tegen tottenham en Villareal is het moeilijk punten pakken.  In de conference league had ik zeker potten kunnen breken, maar zonder watervalsysteem zit het europese avontuur er wss in februari op.....

Wel wat pijnlijk omdat ze momenteel irl op een degradatieplaats staan. Maar kan wel leuk zijn voor FM26 (als dat er komt)

bewerkt door AntiChrist7

Geplaatst
5 uur geleden zei neva:

image.thumb.png.20773d2b6aa69f9b26275864f81b4d97.png

Buckland Beach > Melville United (Nieuw-Zeeland) > FAR Rabat (Marokko) > Athletico Paranaense (Brazilië) > Atlanta United (VS) > Gamba Osaka (Japan) > Arsenal (Engeland).

Wat een wereldreis tot nu toe. Tijd om de laatste Champions League af te vinken.

De enige club waarvan ik niet weet in welk land het ligt, vermeld je het land niet van :moop:

Geplaatst
32 minuten geleden zei Steels:

De enige club waarvan ik niet weet in welk land het ligt, vermeld je het land niet van :moop:

Ook Nieuw-Zeeland :D

Geplaatst

Begin uiteindelijk bij Juventus en Milan aan te haken in de competitie (2033 ondertussen), wordt Juventus overgenomen door een rijke Japanner die nog meer geld de club in pompt :cab:

Geplaatst

Toch wel lekker hoor dat aantal doelpunten na 5 wedstrijden in een grote competitie... wel jammer dat we ook veel tegendoelpunten krijgen, maar goed wat maakt het uit als je zo makkelijk het net vind. ;c

image.png.ac173f8e59983081b81a72852d771ecb.png

Geplaatst

image.thumb.png.f86e49757038aca9a0fec6ef5b5aabff.png

In de tussentijd dat ik op de baas @Thierryvane moet wachten begonnen op het tweede niveau van Denemarken bij een van de oudste clubs van Denemarken (1887). Dacht gezien het logo dat het een nieuwe club als Roskilde zou zijn maar niets is minder waar.

Geplaatst
Op 3-3-2025 om 23:35 zei sennid:

Zou je 'm ook met mij willen delen? :D Voel wel weer wat voor een lokale amateurclub naar bovenbrengen ;c 

Geplaatst

Lekkaahhh.. was voor mij een onbekende. Maar de scouts kwamen er mee aanzetten. Leuk talentje.

Ennneuhhh.. @ReneLeBlanc beetje kalm aan met OB hé.

Scherm­afbeelding 2025-03-06 om 13.31.58.png

bewerkt door Marvin

Geplaatst
14 uur geleden zei Thomassje123:

e12d8d2f51708f81e0b3c14d12a46740.png

Nederland heeft een nieuwe concurrent

Waar is België?