Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
3 minuten geleden zei Rinus:

Hoop gauw een aantal trainingschema's te zien. Vind dat het meest irritante van FM. In FM21 gebruikte ik altijd RDF's schema's. Die waren echt top.

Ik zie er in ieder geval eentje al staan.

• Antwoorden 11,5k
  • Weergaven 491,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Ik ga gewoon iets proberen, geen idee of het gaat werken of dat ik er plezier uit ga halen, maar ach, FM25 duurt toch nog lang, dus waarom niet? IF Føroyar, een club uit de krochten van Denemarke

• Ik zie mezelf inmiddels toch wel als FM veteraan, CM97/98 was mijn eerste en sindsdien heb ik bijna iedere versie gespeeld. Toch heb ik het hier ook nog wel eens lastig mee, zeker als je een speler he

Geplaatst
1 minuut geleden zei La Pulga:

Ik zie er in ieder geval eentje al staan.

Mike is ook best goed, ja. Nice. De tijden van die schema's dat alle stats pijlsnel omhoog gingen zijn voorbij, haha.

bewerkt door Rinus

Geplaatst
26 minuten geleden zei Rinus:

Hoop gauw een aantal trainingschema's te zien. Vind dat het meest irritante van FM. In FM21 gebruikte ik altijd RDF's schema's. Die waren echt top.

Staan nu al wat schema's in de workshop 

Geplaatst
5 minuten geleden zei CrisChivu:

image.thumb.png.57d65c784f5842c112738402ce0b3904.png

Welke moeti k verwijderen voor echte duitse team etc?

''Fake.inc''

Vraagje: als ik een custom database gebruik (bij PSV kloppen er een aantal dingen niet) en ik pas deze aan, kan ik daarna wel gewoon met ''echte wereld'' spelen?

Geplaatst

Waar download ik een goede logo pack?

en hoe installeer ik die juist?

heb er 1 gedownload en in de map graphics/logo’s gezet en de instellingen aangepast in interface maar het lukt me  nog steeds niet… (Mac)

Geplaatst
15 minuten geleden zei PatjePauw:

''Fake.inc''

Vraagje: als ik een custom database gebruik (bij PSV kloppen er een aantal dingen niet) en ik pas deze aan, kan ik daarna wel gewoon met ''echte wereld'' spelen?

Helaas staat Duitsland er nog niet bij @PatjePauw Iemand enig idee?

Geplaatst
3 minuten geleden zei CrisChivu:

Helaas staat Duitsland er nog niet bij @PatjePauw Iemand enig idee?

Zal als het goed is, net als Ajax, een eigen fix krijgen. 

Geplaatst
1 minuut geleden zei MisterX:

Je beta save kan niet meer geladen worden in de full release @neva?

Klopt. M'n andere games wel. Maar precies deze niet. 

Geplaatst
2 minuten geleden zei neva:

Klopt. M'n andere games wel. Maar precies deze niet. 

Je hebt bijna 9 dagen in deze save zitten in 2 weken tijd ofzo en ook nog andere saves?! Doe je nog iets anders dan FM en slapen? Of sla je het slapen ook maar over? :t:

Geplaatst
1 minuut geleden zei MisterX:

Je hebt bijna 9 dagen in deze save zitten in 2 weken tijd ofzo en ook nog andere saves?! Doe je nog iets anders dan FM en slapen? Of sla je het slapen ook maar over? :t:

Ik heb wat nachtdiensten gehad, daarnaast heb ik niet echt 9 dagen gespeeld, maar heb ik gewoon de laptop dichtgeklapt. Wat niet wegneemt dat er wel veel tijd in deze save zit, ik zat in seizoen 6.

Overige games zijn geen games die ik speel, maar losse games die aangemaakt worden voor site-doeleinden, zoals games voor de wedstrijd van de week en enkele games met alle spelers/landen/competities geladen, etc., voor research doeleinden. Die worden wel geladen.

Geplaatst

Die keepersblessures zitten er ook weer in. Ik dacht dat ik mijn lesje wel geleerd had dus haalde ik een tweede deftige doelman. Drie wedstrijden later is die ook weer geblesseerd. Volgende transferperiode toch maar voor drie deftige doelmannen gaan.

Geplaatst

Bleh Editor zit weer eens vol met bugs... Ze leren het ook nooit he..... :t:

En dan zeggen ze dat de beta testers dit jaar 100 uur testwerk in de editor hebben gedaan. Ik heb na 10 minuten al 20 bugs gevonden..... zucht.

Geplaatst
7 minuten geleden zei Lazy:

Bleh Editor zit weer eens vol met bugs... Ze leren het ook nooit he..... :t:

En dan zeggen ze dat de beta testers dit jaar 100 uur testwerk in de editor hebben gedaan. Ik heb na 10 minuten al 20 bugs gevonden..... zucht.

Zoals?

ps. aan iedereen real name fix etc op sortitoutsi is geupdated.

Denk dat ik deze ook installeer: https://sortitoutsi.net/content/63838/no-2024-uefa-competitions-format

bewerkt door Rinus

Geplaatst

100 uur testen? Dat is eigenlijk vrij weinig. :classic_dry: 1 mannetje 2,5 week. 

bewerkt door himan