Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
4 uur geleden zei De Raam:

Oef :classic_love: Hoe noem je een lichting die beter is dan een gouden generatie? 

image.png.c9eb240176367242344ac48a75301177.png

Inhoud verbergen

image.png.176161bdf5c004e09f22437a13e3d88e.png

image.png.503fcb3581cf436b88c85866df8f37be.png

image.png.5ac39b590cd62a5e06f6fd14cddfe63e.png

image.png.704a1023f6834e3a8304be91a025f5ca.png

image.png.29a6a5dfd610bdbf293fb3849e088f18.png

image.png.615bd17a8491394bc92249d1b882d392.png

image.png.97cffb9c38485191adf91836e541b818.png

image.png.9f4f057b2a3387c48bfdde7570e1ad64.png

Vooral hoge verwachtingen van Anatol, Aubert, Le Goff en Parot. Lekkere karakters ook! :D @ReneLeBlanc

Iets specifiek gedaan waardoor je zo'n goeie talenten krijgt?

• Antwoorden 11,5k
  • Weergaven 491,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Ik ga gewoon iets proberen, geen idee of het gaat werken of dat ik er plezier uit ga halen, maar ach, FM25 duurt toch nog lang, dus waarom niet? IF Føroyar, een club uit de krochten van Denemarke

• Ik zie mezelf inmiddels toch wel als FM veteraan, CM97/98 was mijn eerste en sindsdien heb ik bijna iedere versie gespeeld. Toch heb ik het hier ook nog wel eens lastig mee, zeker als je een speler he

Geplaatst
41 minuten geleden zei Steels:

Iets specifiek gedaan waardoor je zo'n goeie talenten krijgt?

Op 27-4-2025 om 12:46 zei De Raam:

Ik zoek de clubs er meestal wel op uit, Sochaux staat erom bekend. De faciliteiten spelen een rol, maar ook het land en de regio binnen dat land. Zo is er bij Sochaux geen andere club in de buurt, waardoor je alle talenten uit de regio aantrekt. Er is geen directe concurrentie. Dit hielp mij bijvoorbeeld ook in Ecuador.

Wellicht ook een vertekend beeld hoor, het zullen echt niet allemaal spelers met 150+ potentie zijn. Mijn selectie is nog hetzelfde als op het derde niveau, daarmee worden ze vergeleken. Die sterren zeggen eigenlijk alleen: "Deze spelers zullen in de toekomst kunnen uitgroeien tot sterspelers binnen de huidige selectie". 

Bovenstaande. Faciliteiten gestaag uitgebouwd. Youth Recruitment en Junior Coaching zijn max en Youth Facilities zijn Superb. Een aardige HoYD en een flinke dosis geluk.

Heb ook alleen de Franse competities geladen, weet niet of dat meespeelt? Heb nu enkele competities bijgeladen voor het nieuwe seizoen, eens zien wat dat brengt.

Geplaatst
33 minuten geleden zei De Raam:

Bovenstaande. Faciliteiten gestaag uitgebouwd. Youth Recruitment en Junior Coaching zijn max en Youth Facilities zijn Superb. Een aardige HoYD en een flinke dosis geluk.

Heb ook alleen de Franse competities geladen, weet niet of dat meespeelt? Heb nu enkele competities bijgeladen voor het nieuwe seizoen, eens zien wat dat brengt.

André Foefelaré als HoYD? ;c

Je kan ook gewoon je eerste elftal eens versterken, dan gaan de sterretjes wat minder worden denk ik.

Geplaatst
1 minuut geleden zei Glenn08:

André Foefelaré als HoYD? ;c

Je kan ook gewoon je eerste elftal eens versterken, dan gaan de sterretjes wat minder worden denk ik.

Pierre Alain Frau.

Nee, youth only.

Geplaatst

Snel vraagje voor de editor-guru's onder ons, hoe kan ik instellen dat een speler sowieso weggaat na afloop van zijn contract (en dus sowieso niet gaat verlengen)?

Heb ff gegoogled en via ChatGPT (geeft aan dat ik onder Carriereplanning een regel aan moet maken met "Wil club verlaten aan einde van contract" maar die zie ik niet) gezocht maar krijg het niet gevonden, ik dacht ik vraag het hier even voordat ik @MisterX een PB stuur.

image.thumb.png.a5f0a681e2c8e5a25b129d5944c1a6dd.png

Geplaatst
39 minuten geleden zei joostmakaay:

Snel vraagje voor de editor-guru's onder ons, hoe kan ik instellen dat een speler sowieso weggaat na afloop van zijn contract (en dus sowieso niet gaat verlengen)?

Heb ff gegoogled en via ChatGPT (geeft aan dat ik onder Carriereplanning een regel aan moet maken met "Wil club verlaten aan einde van contract" maar die zie ik niet) gezocht maar krijg het niet gevonden, ik dacht ik vraag het hier even voordat ik @MisterX een PB stuur.

image.thumb.png.a5f0a681e2c8e5a25b129d5944c1a6dd.png

Heb een pb gestuurd. Je moet op die pagina helemaal naar beneden scrollen :)

bewerkt door sennid

Geplaatst

Keepertje wou weg en kon 'm niet overtuigen om te blijven. Afgesproken dat hij bij een bod van 147 miljoen (toen zijn waarde) weg mocht. Anderhalf seizoen later, en niemand die dat geboden heeft. Milan kwam met clausules tegen de 180 aan, maar zo werkt de game niet ;c Meteen toen die belofte klaar was en hij aangaf te willen blijven een nieuw contract aangeboden :D

f5a4c8688e0d22dc0ee32dd9ec3afbcd.png

Geplaatst
13 minuten geleden zei Rob1981:

Wat is het grote geheim hierachter? Ik wil dit ook ;-) 

In een gunstige regio zitten (hoge youth nationrating + flinke populatie en het liefst zo min mogelijk andere topploegen in de regio), faciliteiten maximaliseren (youth recruitment + junior coaching) en een goeie HOYD (persoonlijkheid + preferred formation die je gebruikt). Men zegt dat alle coaches invloed kunnen hebben, dus sommige FM spelers proberen voor alle coaches goede persoonlijkheden te hebben. 

Geplaatst
47 minuten geleden zei Rrrood:

In een gunstige regio zitten (hoge youth nationrating + flinke populatie en het liefst zo min mogelijk andere topploegen in de regio), faciliteiten maximaliseren (youth recruitment + junior coaching) en een goeie HOYD (persoonlijkheid + preferred formation die je gebruikt). Men zegt dat alle coaches invloed kunnen hebben, dus sommige FM spelers proberen voor alle coaches goede persoonlijkheden te hebben. 

Youth facilities spelen ook een rol, training facilities hebben geen invloed op de intake. Naast de persoonlijkheid van een HoYD, hebben ook enkele attributen een kleine invloed op de kwaliteit. Zijn coachingstijl heeft een kleine invloed op de templates van de newgens. Niet alle coaches hebben invloed, dat zijn de jeugdcoaches :classic_wink:

EDIT: Als we de devs nog mogen geloven, uiteraard.

bewerkt door De Raam

Geplaatst

image.thumb.png.ef4812df466632816b789c0c26a01b93.png

Las het verhaal over Omorodion op voetbalzone en het sprak mij gelijk aan waar hij geboren is.

Dus nu even met een fictieve local La Liga bereiken met de lokale club :)

Geplaatst
9 minuten geleden zei rich ruzzian:

Is dit niet die club die in Marokko ligt als Spaanse enclave?

Yes! :) Heb ook de Marokkaanse competitie + spelers ingeladen. Doel is om ook daar gebruik van te maken om spelers aan te trekken. Hoop daardoor ook satelliet clubs in de buurt te krijgen om het realistisch te maken.

Geplaatst

Ik heb een dezer dagen een database aangemaakt in de editor. Nu kan ik het bestand wel vinden in "mijn bestanden", maar als ik FM open, staat deze er niet bij. Hoe kan dit?

Geplaatst
4 uur geleden zei Vlonkie:

Ik heb een dezer dagen een database aangemaakt in de editor. Nu kan ik het bestand wel vinden in "mijn bestanden", maar als ik FM open, staat deze er niet bij. Hoe kan dit?

heb je het bestand copy/paste --> documents/sports interactive/FM24/editor data ?

Geplaatst
5 uur geleden zei ReneLeBlanc:

Net zo'n afgelegen goudmijn als Sochaux? 

Daar komt weleens wat door, ja. Maar ook Portugal, dus lekker op newgens jagen.

4 uur geleden zei Mordurette:

Ik vind Daniell de Raam toch beter staan dan De Raam, maar dat is persoonlijk :classic_ninja:

Succes in Portugal, wel zonde dat het geen Guimaraes is hoor.

Je hebt helemaal gelijk, gelukkig was ik nog niet begonnen! Krijg je met ouder wordende kinderen, moeten ineens ook achter de laptop om Minecraft etc. te spelen. Académica staat al heel lang op m'n lijstje, moest er eens van komen :checkit:

Geplaatst

Morgen maar een nieuwe carrière starten, met wie is nog de vraag. Basel is hier al eens genoemd natuurlijk, maar ik ga wellicht wel eens voor een LLM. Tips zijn altijd welkom