Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 11,5k
  • Weergaven 492,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Ik ga gewoon iets proberen, geen idee of het gaat werken of dat ik er plezier uit ga halen, maar ach, FM25 duurt toch nog lang, dus waarom niet? IF Føroyar, een club uit de krochten van Denemarke

• Ik zie mezelf inmiddels toch wel als FM veteraan, CM97/98 was mijn eerste en sindsdien heb ik bijna iedere versie gespeeld. Toch heb ik het hier ook nog wel eens lastig mee, zeker als je een speler he

Geplaatst

Holy shit, word ff in de laatste seconde van het seizoen kampioen. Stond gelijk aan punten met Lazio die eerste stond boven ons, door onderling resultaat. Maar laatste wedstrijd was ook meteen tegen Lazio. M'n rechtsback knalt in de laatste seconde van de wedstrijd de bal in de bovenhoek met een volley buiten de 16. Nu op naar de Champions League finale...

image.png.989d94532583ec067fbb971224cf4a25.png

image.png.6a13584b0d3995871291c668587f411c.png

Geplaatst
Op 4-5-2025 om 13:21 zei LouisPSV:

Hoe hou je plezier/uitdaging in je save? Ik neem aan dat je zo’n beetje alles al gewonnen hebt inmiddels?

Euhm heb inmiddels aardig wat verschillende clubs gehad zoals je in de screen ook wel kan zien. In eerste instantie begonnen met het idee om met zoveel mogelijk verschillende clubs kampioen te worden in Portugal omdat daar eigenlijk nooit een andere club dan een van de grote drie kampioen wordt. Bewust werkeloos begonnen zodat ik ook veel challenges zou kunnen voltooien en ik denk dat ik daardoor plezier blijf houden in mijn save. Op het moment dat je klaar bent met een ploeg dan kan je gewoon makkelijk switchen en zoek je een nieuwe uitdaging erbij. Bij Vitoria de Setubal heb ik bijv. de Nationalist challenge gedaan en eigenlijk precies op het moment dat ik er een beetje klaar mee was won ik het WK en had ik de uitdaging dus voltooid. Perfecte moment om te switchen dus haha. Bij Academica de Coimbra een beetje hetzelfde. Doel was kampioen worden en daarna ook direct weer geswitcht van club omdat ik een Youth Only wou doen. Nou vervolgens wel 35 jaar ofzo bij FC Lixa gezeten dus dan gaat het ook snel qua wedstrijden en houd je het spelplezier wel omdat je bezig bent met die challenge. Vervolgens toch Portugal maar eens achter me gelaten en verder gegaan met de Pentagon en in Mexico neergestreken. Toen merkte ik dat ik wel weer zin had om een club op te bouwen en dus maar een Big Brother Challenge begonnen in Colombia haha. Nu daar enkele jaren bezig en is het nog steeds leuk. Wordt wel weer een lange zit hier, maar vermaak me gelukkig nog prima. Tegen die tijd maar weer kijken.

Blijf het plezier dus vooral echt houden omdat ik mezelf niet verplicht om bij een club te blijven en bij elke club leg ik mezelf gewoon weer een doel/challenge op en dat zorgt ervoor dat ik er plezier in bij houden.

Geplaatst
2 minuten geleden zei Mordurette:

Is dat je enige satellietclub of heb je nog andere?

Enige, tot nog toe. Net alle oude samenwerkingen beëindigd.

Ik ben door de eerste vijf seizoenen geknald om spelers te genereren. Begin nu zaken uit te bouwen en naar m'n hand te zetten. Dit is waar de save voor mij pas écht begint.

Geplaatst
2 minuten geleden zei De Raam:

Enige, tot nog toe. Net alle oude samenwerkingen beëindigd.

Ik ben door de eerste vijf seizoenen geknald om spelers te genereren. Begin nu zaken uit te bouwen en naar m'n hand te zetten. Dit is waar de save voor mij pas écht begint.

Bij Lyon zag ik ook al vele satellietclubs aanwezig maar veelal op de Franse lagere divisies. Stellen weinig voor. Ook nog wel paar interessante clubs uit Senegal, Marokko, België, Brazilië en Engeland. Die laatste drie hebben er dan weer mee te maken dat de eigenaar van Lyon ook eigenaar is van Molenbeek, Botafogo en Crystal Palace. 

Geplaatst
12 minuten geleden zei Mordurette:

Bij Lyon zag ik ook al vele satellietclubs aanwezig maar veelal op de Franse lagere divisies. Stellen weinig voor. Ook nog wel paar interessante clubs uit Senegal, Marokko, België, Brazilië en Engeland. Die laatste drie hebben er dan weer mee te maken dat de eigenaar van Lyon ook eigenaar is van Molenbeek, Botafogo en Crystal Palace. 

Hier ook allemaal onderin Frankrijk, inderdaad. Die andere zijn wel interessant natuurlijk. Al geprobeerd om de samenwerking met Botafogo bijvoorbeeld aan te passen? 

Geplaatst
1 uur geleden zei De Raam:

Hier ook allemaal onderin Frankrijk, inderdaad. Die andere zijn wel interessant natuurlijk. Al geprobeerd om de samenwerking met Botafogo bijvoorbeeld aan te passen? 

Kan (nog) niet. Hoop dit in een later stadium wel aan te passen, zou natuurlijk heerlijk zijn om Braziliaanse Wonderkids in m'n jeugdopleiding te krijgen :classic_love:

Geplaatst
Op 1-5-2025 om 14:17 zei Rrrood:

heb je het bestand copy/paste --> documents/sports interactive/FM24/editor data ?

Dit is inmiddels opgelost, maar nu zit ik met dit...

"Als ik de editor gebruik om een club een riante financiële injectie te geven (rond de 300 miljoen) dan krijg ik als ik het spel opstart slechts 100 miljoen. Ik heb de reputatie van de club op maximaal gezet. Wat doe ik fout?"

Geplaatst
1 uur geleden zei Vlonkie:

Dit is inmiddels opgelost, maar nu zit ik met dit...

"Als ik de editor gebruik om een club een riante financiële injectie te geven (rond de 300 miljoen) dan krijg ik als ik het spel opstart slechts 100 miljoen. Ik heb de reputatie van de club op maximaal gezet. Wat doe ik fout?"

Geen idee, ik gebruik de editor nooit. 

Misschien iemand anders die het weet of kan helpen?

Geplaatst
4 minuten geleden zei De Raam:

Bevalt nog steeds? Lijkt me echt wel een leuke competitie, met flink wat weerstand.

Jawel, vind alleen jammer dat ik echt helemaal niemand ken qua naam :D Maar zo ontstaan er wel nieuwe helden, Erik Prekop is er namelijk al eentje! :D 

Al zit ik wel te kijken naar de baantjes die er vrijkomen en wil ook nog eens met Maccabi Haifa een save starten. Verder  lijkt me HSV nog een leuke uitdaging. :D 

Eerst maar kampioen worden in Tsjechie voordat ik verder ga.