Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Op 7-5-2025 om 11:27 zei De Raam:

Ik heb een probleem en dus advies nodig! :D 

image.png.acd3474c183a974c03edbe593277ce76.png

Hoe krijg ik dit weer in het gareel. Iedereen blijft maar om nieuwe contracten vragen, met belachelijke speeltijd eisen. Heb het zelf ook wel uit de hand laten lopen natuurlijk, maar hoe krijg ik dit weer in het gareel? Ik heb niet de luxe om zomaar spelers te laten gaan of te verkopen, aangezien ik met enkel eigen jeugd speel. Vanuit mijn assistent krijg ik dan bijvoorbeeld het advies om Squad Player aan te bieden, maar diegene gaat dan alleen akkoord met Important Player of Star Player. 

Beetje late to the party, maar wat is de reden waarom ze om een beter contract vragen? In mijn Youth Only had ik dat aan het begin ook vaak omdat ze vonden dat ze onderbetaald werden. Daarom moest ik steeds de contracten weer openbreken en kwamen ze met hele hoge speeltijd eisen. Heb toen als test bij wat spelers de jaarlijkse 10% erin gehouden en bij ook wat spelers dat ze een loonsverhoging kregen na een x aantal wedstrijden en toen merkte ik dat de spelers veel minder vaak kwamen zeuren om een nieuw contract omdat het salaris meestijgt met hun jaren bij de club en speeltijd.

Vervolgens bij happiness af en toe te checken of je de selectiestatus kan verlagen of aan de hand van de Staff meeting waar af en toe ook de suggestie komt over selectiestatussen van spelers het wijzigen. Zo heb ik het redelijk kunnen managen in mijn Youth Only.

Extra tip: Als je via happiness de selectiestatus verlaagd dan worden ze af en toe boos, maar als je in het gesprekje dan de selectiestatus terugdraait, dan zijn ze altijd weer happy en is er niets gebeurd. Dus weinig kans op ongelukkige spelers door het risico te nemen door de selectiestatus gewoon 1 tikje naar beneden te doen.

• Antwoorden 11,5k
  • Weergaven 491,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Ik ga gewoon iets proberen, geen idee of het gaat werken of dat ik er plezier uit ga halen, maar ach, FM25 duurt toch nog lang, dus waarom niet? IF Føroyar, een club uit de krochten van Denemarke

• Ik zie mezelf inmiddels toch wel als FM veteraan, CM97/98 was mijn eerste en sindsdien heb ik bijna iedere versie gespeeld. Toch heb ik het hier ook nog wel eens lastig mee, zeker als je een speler he

Geplaatst

Nadat je de Copa Libertadores hebt gewonnen en het jaar erna de finale verliest is het zuur dat je in de groepsfase derde wordt en dus afzakt naar de Copa Sudamericana. Dat dit dan het resultaat in de finale is, is natuurlijk wel lekker.

image.png.a93039ad3d065c644997ad9bd1d4c6ab.png

Dat je daarmee ook nog Martin Demichelis voorbij gaat in de Hall of Fame en zo de beste menselijke manager (aangezien @Nom de Guerre bovenmenselijk is)  allertijden wordt is natuurlijk heerlijk.

image.thumb.png.575f08054ed70263454b46a65a9092ae.png

Geplaatst

Ik  heb een stadion nodig van minimaal 45.000 toeschouwers voor de Big Brother. Zelf zit ik nu op 10.000 toeschouwers als capaciteit maar de exta inkomsten van ticketverkoop zijn zeker welkom. Het huidige stadion heeft uitbreidingsmogelijkheden tot 25.000 maar dat kan ik niet aanvragen. Denk omdat het stadion niet onze eigendom is. Qua wachtrij voor seizoenskaarthouders is het zoals de screen. Het afgelopen seizoen zijn er 1000 extra seizoenskaarthouders bij gekomen. Wanneer zouden jullie aanvragen om een nieuw stadion te bouwen? Moet er wel bijzeggen dat mijn financiën niet heel denderend zijn op het moment, maar dat zou op te lossen zijn met verkopen en aan het einde van het seizoen naar het verkrijgen van mijn prijzengeld.

image.thumb.png.e46c689ff8f66eca6f17f961d600afce.png

Geplaatst
Op 8-5-2025 om 10:22 zei FlyD:

Schermafbeelding2025-05-08om09_55_17.thumb.png.10abfae44ce2c6cd6c726138ae61aba5.png

Ik ga afscheid nemen van Myhra, jarenlang basiskeeper en aanvoerder (maar doesn't enjoy big matches wat het moeilijk maakt in de CL).

Wie zouden jullie opstellen als vervanger?

Toon verborgen inhoud

Schermafbeelding2025-05-08om09_54_55.thumb.png.6b1a54a13f76275c4d334511d6fe942a.png

Schermafbeelding2025-05-08om09_55_06.thumb.png.b45615f0e0ab2d55cabfdc8188fb43ad.png

Schermafbeelding2025-05-08om09_55_30.thumb.png.5ddf51ee4e422512e2050484e41a0257.png

Schermafbeelding2025-05-08om09_55_42.thumb.png.1479433a42ca5611e5d68bf596617ff0.png

Gewoon Owuso aantrekken en die eerste als back up.

Hoe kom je er trouwens bij om Odense te coachen?

Ben zelf al vele jaren fan en volg hun, maar nog nooit iemand tegengekomen die OB managde op FM. :)

Geplaatst
3 uur geleden zei Matthias.:

Gewoon Owuso aantrekken en die eerste als back up.

Hoe kom je er trouwens bij om Odense te coachen?

Ben zelf al vele jaren fan en volg hun, maar nog nooit iemand tegengekomen die OB managde op FM. :)

Heb ze altijd een beetje gevolgd omdat Eriksen er vandaan kwam. Recent opnieuw beginnen volgen vanwege Tobias Slotsager en door de slechte resultaten in real life vond ik het een leuke uitdaging op FM.

Speel jij ook met OB in FM?

Geplaatst
Op 10-5-2025 om 13:21 zei FlyD:

Heb ze altijd een beetje gevolgd omdat Eriksen er vandaan kwam. Recent opnieuw beginnen volgen vanwege Tobias Slotsager en door de slechte resultaten in real life vond ik het een leuke uitdaging op FM.

Speel jij ook met OB in FM?

Oh, volg ze al een jaar of 15.

Jammer dat die weg is, zeker omdat die niet speelt nu bij Verona.

Nee, heb eigenlijk nog nooit echt een lange carrière gehad met hun.

Gelukkig zijn ze maar 1 jaartje uit de Superliga weggebleven.

Geplaatst
20 minuten geleden zei Matthias.:

Oh, volg ze al een jaar of 15.

Jammer dat die weg is, zeker omdat die niet speelt nu bij Verona.

Nee, heb eigenlijk nog nooit echt een lange carrière gehad met hun.

Gelukkig zijn ze maar 1 jaartje uit de Superliga weggebleven.

Dit is wel het mooie aan FM-saves. Je gaat zo bepaalde clubs/competities volgen. Hierdoor ben ik Dinamo Zagreb, Rapid Wien en het Deense voetbal gaan volgen