Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Op 17-5-2025 om 19:24 zei Thomassje123:

4377e22261df08ce9bd800d2d7ad8814.png

0fe01b7bac0efb5ab2cf65588b0bad11.png

Leuk man zo'n team in de tweede divisie dat de beker wint (dat is natuurlijk sarcastisch want daar zit ik in mijn save totaal niet op te wachten)

Had je beker zelf maar moeten winnen

• Antwoorden 11,5k
  • Weergaven 491,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Ik ga gewoon iets proberen, geen idee of het gaat werken of dat ik er plezier uit ga halen, maar ach, FM25 duurt toch nog lang, dus waarom niet? IF Føroyar, een club uit de krochten van Denemarke

• Ik zie mezelf inmiddels toch wel als FM veteraan, CM97/98 was mijn eerste en sindsdien heb ik bijna iedere versie gespeeld. Toch heb ik het hier ook nog wel eens lastig mee, zeker als je een speler he

Geplaatst
1 uur geleden zei Djurovski:

Had je beker zelf maar moeten winnen

Dat is wel waar, fair is fair. Maar ik moet de andere clubs ook wat gunnen he haha.

Speelde tegen Sliema, 1 van de betere.. Helaas win ik niet altijd alles en zit zo'n wedstrijd er uitgerekend nu tussen

Geplaatst
5 uur geleden zei De Raam:

Wat houdt zo'n game leuk voor jou? Neem aan dat je zelf 26 seizoenen bij hen hebt doorgebracht?

Zelf de trein gepakt naar Lovetsj, verwacht daar morgen ergens aan te komen.

Screenshot_20250518_192951_Chrome.jpg.59d12a584fdb9127fbd880795cfd9a88.jpg

Ik ben juist van het weekend ook een build a nation met Litex Lovech begonnen en ook het nationale elftal erbij.

Geplaatst
25 minuten geleden zei De Raam:

Wat een verademing. Tering wat is dat ding snel!

image.png.1b4944dc457d73f038d941d7243d0e5d.png

Ben jij echt op 40min, 20 wedstrijden ver?

Geplaatst

1a585c2c03fc3130cd23840c3ade32b1.png

Een vrouwelijke manager. Ik weet dat andere stafleden vrouwelijk kunnen zijn maar ik wist niet dat ook de manager vrouwelijk kon zijn in FM

Geplaatst
14 uur geleden zei De Raam:

En hoe gaat dat?

1e seizoen makkelijk de titel gepakt met 14 punten verschil met de nummer 2, beker laatste 16 van Slavia Sofia verloren.

Merk wel dat het financieel helemaal niets mogelijk zoiezo de eerste twee seizoenen.

Hoe speel jij?

bewerkt door SpartaPiet

Geplaatst
7 uur geleden zei SpartaPiet:

1e seizoen makkelijk de titel gepakt met 14 punten verschil met de nummer 2, beker laatste 16 van Slavia Sofia verloren.

Merk wel dat het financieel helemaal niets mogelijk zoiezo de eerste twee seizoenen.

Hoe speel jij?

Netjes! Er is niet veel geld inderdaad. Begonnen met 50k op de bank, maar dat maakt het ook wel weer uitdagend. Ik heb eigenlijk nooit problemen met de financiën, dat komt vanzelf wanneer je eenmaal Europees gaat spelen. Ik knal even door het eerste seizoen heen met een meta 4-2-3-1. 

Geplaatst

image.thumb.png.c6cef9ea2a007250453ce49ea7ff6bf4.png

Dit Ferencvaros is ook de reden dat wij in de Conference League kwamen. Ondanks overwinningen tegen Bilbao en Lyon :-D

Geplaatst
11 minuten geleden zei Lensherr:

image.thumb.png.c6cef9ea2a007250453ce49ea7ff6bf4.png

Dit Ferencvaros is ook de reden dat wij in de Conference League kwamen. Ondanks overwinningen tegen Bilbao en Lyon :-D

Altijd genieten als zo'n random team opeens een Europese prijs pakt.

Geplaatst
39 minuten geleden zei Mordurette:

Altijd genieten als zo'n random team opeens een Europese prijs pakt.

image.thumb.png.d75671912e45afa99bec104c560a6532.png

Jup :D

Geplaatst
32 minuten geleden zei De Raam:

Hoe is het in Lyon @Mordurette? Ik wacht op updates :-D

Zoveel kan ik niet spelen helaas, zit nog ergens in november pas ofzoiets. Heb ook geen super de luxe nieuwe laptop zoals jij :classic_wink: maar zal even een update posten vanavond of morgen. 

Geplaatst

b26a53cb8f2fcab0c294e6e132b4ee86.png

Gaat tot nu toe zeer goed, enkel verloren van Rennes (uit) en Monaco (uit). Speel met een 4-2-3-1 opstelling met een TF. Lacazette speelt in principe als aanspeelpunt maar heeft z'n stempel nog niet kunnen drukken. Daarentegen heeft de boomlange Onuachu (gehuurd van Southampton) een betere gemiddelde. Sterspeler is tot nu toe Cherki (8 doelpunten, 4 assists in de competitie).

In de Europa League doen we het ook uitstekend. We staan bovenaan in een groep met AZ, Maccabi Tel Aviv en Ordabasy Shymkent (uit Kazachstan, wie kent ze niet). Vijf gespeeld, 15 punten en reeds geplaatst voor de volgende ronde.

f2203e2f0ab0c839dbf1e519b01e8886.png

@De Raam

Geplaatst
31 minuten geleden zei Mordurette:

Lacazette speelt in principe als aanspeelpunt maar heeft z'n stempel nog niet kunnen drukken.

Wordt hij wel op de juiste manier gevoed en heeft hij lopende mensen om zich heen waaran hij de bal kwijt kan?

Geplaatst
7 minuten geleden zei De Raam:

Wordt hij wel op de juiste manier gevoed en heeft hij lopende mensen om zich heen waaran hij de bal kwijt kan?

Hebben ze tegenwoordig al voedingsschema's in FM?

Geplaatst
54 minuten geleden zei De Raam:

Twee Full Backs op aanvallend die de nodige voorzetten geven (vaak laag zoals van hen gevraagd) en achter hem een Shadow Striker en een Inside Forward die aansluiten. Ook een AP erachter dus genoeg mogelijkheden wat mij betreft.