Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 11,5k
  • Weergaven 491,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Ik ga gewoon iets proberen, geen idee of het gaat werken of dat ik er plezier uit ga halen, maar ach, FM25 duurt toch nog lang, dus waarom niet? IF Føroyar, een club uit de krochten van Denemarke

• Ik zie mezelf inmiddels toch wel als FM veteraan, CM97/98 was mijn eerste en sindsdien heb ik bijna iedere versie gespeeld. Toch heb ik het hier ook nog wel eens lastig mee, zeker als je een speler he

Geplaatst

Wie kan mij uitleggen hoe ik plaatjes in een post krijg? Eerder kon je altijd een link plakken, maar dat lijkt nu niet meer te werken zoals voorheen

Geplaatst
1 uur geleden zei Vlonkie:

Wie kan mij uitleggen hoe ik plaatjes in een post krijg? Eerder kon je altijd een link plakken, maar dat lijkt nu niet meer te werken zoals voorheen

Je kopieert het plaatje en plakt hem. Of je sleept het bestand om in te voegen of drukt op kies bestanden. Staat onderaan het tekstvak.

image.png

Geplaatst
Op 23-5-2025 om 15:29 zei JesseNL:

Gaan we kampioen worden?

mYlQWOQ.png

FK Sarajevo moet tegen nummer 11, 4 en 6 terwijl wij tegen 10, 9 en 12 spelen.

Nieuw seizoen, nieuwe editie van; gaan we kampioen worden?

[img]img%5D

Geplaatst
2 uur geleden zei Mordurette:

@JesseNL Denk het niet maar ben toch wel benieuwd hoe het vorig jaar afgelopen is.

Zoals @neva al zei; Sarajevo is kampioen geworden. Dit jaar was het trouwens tot de laatste speeldag spannend;

img%5D

Het werd zo spannend omdat wij de wedstrijd hiervoor van Sarajevo wisten te winnen. Hierdoor kwamen er 3 ploegen op 66 punten. Sarajevo moest gewoon even winnen tegen de nummer 10 terwijl tegen de nummer 6 moesten. Zie hier de uitslagen van de laatste speeldag;

img%5D

Dus; Kampioenen!

bewerkt door JesseNL

Geplaatst
Op 25-5-2025 om 21:23 zei Big Mike:

2086/2087 inmiddels, nog steeds in Arnhem, nog steeds aan het overheersen.

Vorig jaar besloot mijn linksback even lekker de boel op te naaien. Speelde het hele seizoen de sterren van de hemel en gaf assist na assist, met als gevolg dat hij na in de 31e speelronde met 32 assists in de competitie en 17 assist in de CL op het punt stond op het record in beide competities te verbreken.

En wat besluit deze minkukel te doen? Trapt in de 1e minuut iemand doormidden en krijgt voor de Eredivisie een schorsing van 3 wedstrijden, weg Eredivisie record. Next up, eerste leg halve finale CL en meneer denkt, fuck het, we ball, ik doe het gewoon nog een keer. 2 wedstrijden schorsing en seizoen afgelopen voor Stojan Tripkovic.

2 jaar krijgt hij om het goed te maken en het record te verbreken, anders is het voorbij met de avonturen van Stojan in Arnhem.

Even iets anders, iemand toevallig zin om een leuke fantasy kit te maken voor Vitesse? 6 sterren boven het logo, sponsor en kleurencombinaties voor uit en 3e mag je helemaal zelf weten. Na 65 seizoenen wil ik wel wat anders.

Heb je er al gekregen van iemand Lange vriend?

Geplaatst
54 minuten geleden zei Glenn08:

Heb je er al gekregen van iemand Lange vriend?

Nee, geen respect voor de oude garde deze nieuwe generatie 😜

Geplaatst
9 minuten geleden zei Big Mike:

Nee, geen respect voor de oude garde deze nieuwe generatie 😜

Ik kan kijken wat ik voor je kan doen. PM me maar even.

Geplaatst
2 uur geleden zei JesseNL:

Ik kan kijken wat ik voor je kan doen. PM me maar even.

Ik kan geen nieuwe PMs meer versturen, 300% van de beschikbare ruimte gebruikt. Vind het zonde om die nostalgie te verwijderen, en die zogenaamde forum admins reageren nog niet op mijn berichtje. Ook dat was in mijn tijd veel beter geregeld natuurlijk @Fantasy 😜

Maar ik ben niet moeilijk verder, Thuis gewoon geel/zwart. Uit en 3e mag je helemaal zelf weten, sponsor idem dito. 6 sterren boven het Vitesse logo zou sick zijn, maar geen must verder.

bewerkt door Big Mike

Geplaatst
  • Auteur
2 minuten geleden zei Big Mike:

Ik kan geen nieuwe PMs meer versturen, 300% van de beschikbare ruimte gebruikt. Vind het zonde om die nostalgie te verwijderen, en die zogenaamde forum admins reageren nog niet op mijn berichtje. Ook dat was in mijn tijd veel beter geregeld natuurlijk @Fantasy 😜

Haha - vanzelfsprekend. Vroeger was alles beter hè D

Ik zal later vanavond of anders morgen eens kijken wat ik voor je kan betekenen.

Geplaatst
1 uur geleden zei Big Mike:

Maar ik ben niet moeilijk verder, Thuis gewoon geel/zwart. Uit en 3e mag je helemaal zelf weten, sponsor idem dito. 6 sterren boven het Vitesse logo zou sick zijn, maar geen must verder.

Even snel dit weten te fabriceren

Vitesse H.pngVitesse A.png

Geplaatst

Zo, dat was even een pittig begin van het seizoen zeg! Maar, we hebben als promovendus de competitiefase van de Conference League gehaald. Op zich blij mee, want dat past iets beter bij ons niveau. Nu zien dat we in de nationale competitie niet te veel punten blijven verspelen.

image.png

Geplaatst

Grappig hoe zo'n META-systeem van een nietszeggende middelmatige speler die echt niet-noemenswaardige cijfers presenteert, een speler maakt die op z'n 26e nog een toptransfer afdwingt.

image.png

Ik ga hem wel missen, want een-op-een vervangen lukt even niet zo makkelijk.

Geplaatst
16 minuten geleden zei neva:

Grappig hoe zo'n META-systeem van een nietszeggende middelmatige speler die echt niet-noemenswaardige cijfers presenteert, een speler maakt die op z'n 26e nog een toptransfer afdwingt.

image.png

Ik ga hem wel missen, want een-op-een vervangen lukt even niet zo makkelijk.

Hey Neva,

Mooie en goede uitleg over de META. Vraagje de schema's J7 G7 en V7 wat houden die in? Is daar een afbeelding van of moet ik wachten op de volgende update. Of lees ik ergens overheen.

Geplaatst
2 minuten geleden zei Martijn1978:

Hey Neva,

Mooie en goede uitleg over de META. Vraagje de schema's J7 G7 en V7 wat houden die in? Is daar een afbeelding van of moet ik wachten op de volgende update. Of lees ik ergens overheen.

Dankjewel! Dat schema staat verderop in het artikel:

17484251430525050154088853684496.png