Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

image.png

@glennix Ik ga ook maar eens clubs redden als save D

image.png

Waarvan 231 miljoen een gift lening is ;c Die we moeten terugbetalen als de voorzitter aftreed.

• Antwoorden 11,5k
  • Weergaven 491,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Ik ga gewoon iets proberen, geen idee of het gaat werken of dat ik er plezier uit ga halen, maar ach, FM25 duurt toch nog lang, dus waarom niet? IF Føroyar, een club uit de krochten van Denemarke

• Ik zie mezelf inmiddels toch wel als FM veteraan, CM97/98 was mijn eerste en sindsdien heb ik bijna iedere versie gespeeld. Toch heb ik het hier ook nog wel eens lastig mee, zeker als je een speler he

Geplaatst

Hier een game begonnen met Parma. Leuke talentvolle groep en financieel staat het er ook niet zo lekker voor.

En natuurlijk de club zelf. Historische club. Eens kijken wat we hier mee kunnen. Serie B zou geen probleem moeten zijn.

Geplaatst
  • Auteur
Zojuist zei putdus:

Artikel gelezen

En wat is dan precies je vraag? Want een 6-delige serie aan artikelen geeft toch een aardig beeld van wat het is - imo.

Geplaatst

Ik vrees dat ik de nieuwe Karel ga worden..

Weer ontslagen. Lol.. Went wel.

Edit: Nog wat krediet gekregen, op de één of andere manier. Nochtans maar 1/6.

bewerkt door xanderoo

Geplaatst

Wat doen jullie altijd als er een save gestart word met een lower-league file ingeladen? Wel of niet aanvinken van Spelers aan speelbare ploegen? Neem toch aan dat clubs uit lagere divisies dan uiteindelijk zelf ook opzoek gaan naar spelers als er het niet aangevinkt is?

Ben bang dat de hoeveelheid spelers in-game dan zo gigantisch groot gaat worden?

bewerkt door Jotew

Geplaatst
1 uur geleden zei Jotew:

Wat doen jullie altijd als er een save gestart word met een lower-league file ingeladen? Wel of niet aanvinken van Spelers aan speelbare ploegen? Neem toch aan dat clubs uit lagere divisies dan uiteindelijk zelf ook opzoek gaan naar spelers als er het niet aangevinkt is?

Ben bang dat de hoeveelheid spelers in-game dan zo gigantisch groot gaat worden?

Het is dat of je moet van dat land alle spelers inladen. dat je bijvoorbeeld alle Engelse spelers inlaad om zo toch die clubs te bevoorraden aan spelers.

Geplaatst

Dan zou het moeten voldoen. Tenzij je alleen qua spelers geheel Azië hebt geselecteerd en dan op het vierde niveau van Duitsland uitkomt.

Geplaatst
15 uur geleden zei Jotew:

image.png

Ik vink spelers aan speelbare ploegen niet aan en ik kom uit op 197 000 spelers in mijn database, geen last van grijze spelers maar ik heb ook voor ieder land enkel de 2 hoogste niveaus geselecteerd, en dan voor Spanje, Duitsland, Frankrijk en Italië de 3 hoogste niveaus en voor Engeland de 4 hoogste niveaus ;)

Geplaatst
6 uur geleden zei neva:

Dan zou het moeten voldoen. Tenzij je alleen qua spelers geheel Azië hebt geselecteerd en dan op het vierde niveau van Duitsland uitkomt.

Nee die snap ik -D Begon even te twijfelen met die settings vooraf maar dan staat het toch gewoon goed, kan het hele circus doorgaan.

Geplaatst
1 uur geleden zei Steels:

image.png

Ik vink spelers aan speelbare ploegen niet aan en ik kom uit op 197 000 spelers in mijn database, geen last van grijze spelers maar ik heb ook voor ieder land enkel de 2 hoogste niveaus geselecteerd, en dan voor Spanje, Duitsland, Frankrijk en Italië de 3 hoogste niveaus en voor Engeland de 4 hoogste niveaus ;)

Dan snap ik dat je niet ver komt. Laadtijden moeten gigantisch zijn.

Geplaatst
6 minuten geleden zei neva:

Dan snap ik dat je niet ver komt. Laadtijden moeten gigantisch zijn.

En alles op full detail D maar ik heb ook wel een aardige laptop