Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
4 uur geleden zei sennid:

image.png

Zo dichtbij maar zo ver weg.... Zal ik nog een seizoen blijven (3x is scheepsrecht) of mijn heil ergens anders zoeken?

image.png

cry

• Antwoorden 11,5k
  • Weergaven 491,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Ik ga gewoon iets proberen, geen idee of het gaat werken of dat ik er plezier uit ga halen, maar ach, FM25 duurt toch nog lang, dus waarom niet? IF Føroyar, een club uit de krochten van Denemarke

• Ik zie mezelf inmiddels toch wel als FM veteraan, CM97/98 was mijn eerste en sindsdien heb ik bijna iedere versie gespeeld. Toch heb ik het hier ook nog wel eens lastig mee, zeker als je een speler he

Geplaatst
5 minuten geleden zei Fantasy:

Poohhh. Wat ram je een seizoen er snel doorheen en wát ontzettend zuur!

instant result en spatie rammen DG

Geplaatst
4 uur geleden zei Rrrood:

Zo dan! Hoe zijn die zo hard afgegleden?

in 90 jaar tijd kan er een hoop veranderen c

Geplaatst

Hier ongeveer halverwege mijn doelstelling. Nog 6 keer promoveren. En dan hoogste Schotse schavotje.

bewerkt door xanderoo

Geplaatst
8 uur geleden zei Rrrood:

18 minuten geleden zei sennid:

image.png

Ik kap ermee. kut competitie. Kom wel terug als PSG geen dreiging meer is.

Zoo wat ben jij snel. Heb je zo n snelle computer en ga je veel op vakantie?

Geplaatst
1 minuut geleden zei putdus:

Zoo wat ben jij snel. Heb je zo n snelle computer en ga je veel op vakantie?

Heb een redelijk snelle pc ja en ga nooit op vakantie. Heb normaal een grote database aan spelers maar wilde nu iets anders doen dus vlieg er zo doorheen. En ik gebruik instant result want heb geen geduld meer voor wedstrijden kijken c

image.png

image.png

Misschien dat ik wat meer landen erbij doe om het het diverser te maken.

Geplaatst
2 minuten geleden zei sennid:

Heb een redelijk snelle pc ja en ga nooit op vakantie. Heb normaal een grote database aan spelers maar wilde nu iets anders doen dus vlieg er zo doorheen. En ik gebruik instant result want heb geen geduld meer voor wedstrijden kijken c

image.png

image.png

Misschien dat ik wat meer landen erbij doe om het het diverser te maken.

Wat is dat instant result?

Geplaatst
1 minuut geleden zei putdus:

Wat is dat instant result?

Dat slaat de wedstrijd over en je krijgt gelijk de uitslag. Daarvoor moet je een andere skin gebruiken want in de standaard skin zit het niet.

edit:

image.png

Nieuwe club gevonden smile

bewerkt door sennid

Geplaatst

9be0f5a979724ae330818a482431d0dd.png

Seizoen 25/26 cab

Doel was om enkel spelers aan te trekken die geen geld kosten. Transfervrij of huren zonder kosten (salaris mocht wel want dat geef je je eigen spelers ook). Helemaal geen super selectie maarja, META doet wonderen.

Geplaatst
21 uur geleden zei Rrrood:

17 uur geleden zei sennid:

in 90 jaar tijd kan er een hoop veranderen c

In 90 jaar kan inderdaad heel veel gebeuren. Zelf ben ik in de tussentijd ook actief geweest bij Vitoria de Setubal, AVS SAD, Academica de Coimbra en FC Lixa. Alleen met AVS SAD heb ik geen titel gepakt, maar wel enkele seizoenen achter elkaar in de top 4 geëindigd. Met Setubal en Lixa echt wel heel dominant geweest en ook CL's en WK's gewonnen. In mijn jaren bij Lixa (30 jaar in totaal haha) eindigde er eigenlijk maximaal een van de drie traditionele topclubs in de top 4 en dan was de top 4 nog niet eens altijd CL. Daar komt dan ook nog bij op dat Vizela en Alverca SAD echt topclubs zijn geworden (Denk door overnames, maar weet ik niet eens zeker). Maar ja dat Sporting naar het derde niveau is gedegradeerd is natuurlijk wel weer een stapje verder dan een keertje degraderen.

Om het te relativeren: Vitoria de Guimaraes is actief op het vierde niveau e

Geplaatst
Op 8-6-2025 om 12:31 zei Big Mike:

Ondanks dat ik de CL al 55x gewonnen heb in de laatste 66 jaar voelt het toch vies om de finale te verliezen. Vooral als het met 3-0 is en je helemaal niks in te brengen hebt.

Ach ja, het is in ieder geval weer een motivatie om er weer een seizoen tegen aan te plakken.

En we mogen ons weer opmaken voor een CL finale, wederom tegen de mannen uit Madrid.

Tijd voor revanche.

Edit:

Fucking huilen, kut Madrid. 0-1 voor, saaie wedstrijd, 79e minuut 1-1 en jawel 90+4 2-1 voor Madrid.

bewerkt door Big Mike

Geplaatst
46 minuten geleden zei neva:

Ellende Mike. Koop ze gewoon leeg.

Het is eerder andersom geweest, denk dat 6 van de basis spelers een verleden bij mij gehad hebben. Allemaal talentvol genoeg maar net in een verkeerde lichting qua leeftijd.

3x verliezen in 12 maanden tijd en allemaal echt zonder iets in te brengen. Ja, in de laatste finale was het verschil minder groot dan in de 2x daarvoor maar ik zie 123 niet iets wat anders kan en moet. Spelers zijn minimaal net zo goed, tactiek heeft al meerdere keren wel gewerkt tegen zelfde soort tegenstanders en doet het de andere 99% van de wedstrijden in de laatste 12 maanden ook gewoon goed. De mannen van Madrid wouden het gewoon meer gok ik.

Geplaatst

Als je op zoek bent naar een nieuwe save, probeer dan de nieuwe retro Database van TheMadScientist, je speelt dan met de teams van het seizoen 1986-1987. Erg leuk om te doen, ben zelf een save begonnen met Man Utd. Leuk detail, in dit seizoen werd de manager in november 1986 ontslagen en werd de Schot Alex Ferguson de nieuwe manager. De rest is geschiedenis.

Beste spelers volgens de game aan het begin van het eerste seizoen:

image.png

En de beste spelers van NL:

image.png

Je kan deze Retro DB vinden via Steam of via de website van TMS.

Geplaatst

Ik vind zijn werk heel leuk. @JC14 Ik bekijk die DB ook elke editie wel eens. Alleen ik vind die spelers altijd een beetje "te"

Geplaatst
27 minuten geleden zei Lensherr:

Ik vind zijn werk heel leuk. @JC14 Ik bekijk die DB ook elke editie wel eens. Alleen ik vind die spelers altijd een beetje "te"

Ja sommige zijn wel heel goed, zoals Maradona haha. Maar leuk om te doen DG

image.png

Geplaatst

Inderdaad. Maar gelukkig zijn er mensen als TheMadScientist en anderen die het spel toch nog een extra dynamiek kunnen geven om de wachttijd voor een nieuwe FM op te vullen.