Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 11,5k
  • Weergaven 491,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Ik ga gewoon iets proberen, geen idee of het gaat werken of dat ik er plezier uit ga halen, maar ach, FM25 duurt toch nog lang, dus waarom niet? IF Føroyar, een club uit de krochten van Denemarke

• Ik zie mezelf inmiddels toch wel als FM veteraan, CM97/98 was mijn eerste en sindsdien heb ik bijna iedere versie gespeeld. Toch heb ik het hier ook nog wel eens lastig mee, zeker als je een speler he

Geplaatst
Op 10-6-2025 om 22:42 zei Mordurette:

9be0f5a979724ae330818a482431d0dd.png

Seizoen 25/26 cab

Doel was om enkel spelers aan te trekken die geen geld kosten. Transfervrij of huren zonder kosten (salaris mocht wel want dat geef je je eigen spelers ook). Helemaal geen super selectie maarja, META doet wonderen.

Jouw Lyon-save ook al aan de kant?

Geplaatst

Ene Joni Snellman wilde even de hoofdrol pakken in de finale. Wilde hem eigenlijk bij rust wisselen. Blij dat ik het niet gedaan heb. Derde CL finale, op rij ook. En ook nog eens de derde zege. Al ging het in de League Phase een stuk lastiger.

image.png

Geplaatst

En daar is save#52 sorry haal ik de 100 nog voor de volgende FM?

image.png

Mijn sollicitaties bij Rennes, Real Sociedad en FC Porto werden eerder nog weerhouden, uiteindelijk na lang twijfelen toch voor AS Roma gekozen boven Olympique Lyon.

bewerkt door Steels

Geplaatst
6 uur geleden zei De Raam:

Napoli is niet in beste doen, staan 17de na zes wedstrijden. Voor ons een kans om punten te pakken tegen een veel sterker team!

image.png

Eindstan,d 4-1 ?

Geplaatst
9 uur geleden zei Steels:

Jouw Lyon-save ook al aan de kant?

Niet definitief. Deze savegame liep al langere tijd maar had ik even on hold gezet. Toen mijn collega inmiddels anderhalf seizoen voor liep moest ik weer even wat gas bij geven.

Geplaatst

Nadat ik de edities van 2037 (Athletico Paranaense) en 2045 (Arsenal) had gewonnen, mocht ik bij mijn derde deelname wederom een hoop punten bijschrijven in de Hall of Fame, want ook het Sigma Olomouc van 2057 is er in geslaagd wereldkampioen te worden.

image.png

image.png

En dat ging vrij simpel.

Geplaatst
Op 12-6-2025 om 12:34 zei De Raam:

Napoli is niet in beste doen, staan 17de na zes wedstrijden. Voor ons een kans om punten te pakken tegen een veel sterker team!

image.png

Iets misgelopen met het bewerken van je screens? Staat HT 2-0

Geplaatst
28 minuten geleden zei Glenn08:

Iets misgelopen met het bewerken van je screens? Staat HT 2-0

Viel mij ook al op inderdaad. Misschien omdat ik meteen na het doelpunt heb gepauzeerd om het screenshot te maken?

Beticht je me nu van fraude? c

Als je me toevoegt op Steam kun je meekijken als ik FM aan het spelen ben.

bewerkt door De Raam

Geplaatst

image.png

Het eigen team staat. De financiële basis is goed (300M+). We zijn het beste en grootste team ter wereld. Met andere woorden, Sigma is opgebouwd en het 'building a nation' gedeelte gaat nu écht beginnen.

Geplaatst

Voor het eerst in 3 seizoenen niet direct uitgeschakeld in verschillende bekers. Misschien het begin van iets moois!